Reklāma

Prezentēta “Maserati Ghibli” hibrīdversija

Jaunākie raksti

ASUS ROG Maximus XIII Extreme sistēmplates apskats

ASUS izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Augstas klases tosteru ražotājs iesaistās Android 5G viedtālruņu tirgū

Tā! Kurš smējās par to, ka viedtālrunis drīz mazgās veļu un ceps picas? Nākotne ir tagad! Balmuda, kas ir Japānā...

Katrs otrais ASV iedzīvotājs ir ieinteresēts iegādāties Apple AirTag

Amerikā bāzētais uzņēmums SellCell, kas sevi dēvē par galveno un lielāko tehnoloģijas preču uzpircēju internetā (angliski trade-in site) veicis...

Paralizēts vīrietis tikai ar domu spēku minūtes laikā uzraksta 16 vārdu garu tekstu

Funkciju pildīšana, izmantojot tikai un vienīgi savu prātu, ir tas, pie kā strādā "Neuralink", kas pirms pāris mēnešiem demonstrēja...

ASUS ROG Strix Z590-I Gaming WiFi sistēmplates apskats

ASUS izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

“Maserati” sākusi savu modeļu elektrifikāciju, kā pirmo ar 48 V “mild hybrid” sistēmu aprīkojot “Ghibli” modeli. Hibrīda sistēma papildinās četru cilindru 2,0 litru benzīna motoru. Sistēma kopā attīsta 330 zirgspēku jaudu un 450 ņūtonmetru lielu griezes momentu. Jaudu līdz ceļam palīdz nogādāt 8-pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Kompānija ziņo, ka mašīna līdz 100 km/h spēs paātrināties 5,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 255 km/h. “Maserati” pārstāvis Frančesko Tonons skaidro, ka šis bija labākais hibrīda risinājums “Ghibli” modelim.

“Mēs apsvērām ideju par plug-in hibrīda versiju, bet kad mašīnā ieliec daudz bateriju un dažādas citas lietas, tas palielina svaru. Ja palielini svaru, cietīs mašīnas sniegums un braukšanas prieks, bet šīs lietas mums ir ļoti svarīgas. Es nesaku, ka plug-in hibrīda tehnoloģija būtu slikta, taču mūsu gadījumā šeit tas nebija labākais risinājums”

“Maserati” savu auto nav padarījuši garlaicīgu – tas ir kļuvis par 80 kilogramiem vieglāks nekā dīzeļa versija, turklāt, tam ir labāks izsvarojums, jo priekšā esošais motors ir vieglāks, bet hibrīda tehnoloģijai nepieciešamās iekārtas novietotas vairāk aizmugurē.

Ražotājs piestrādājis pie salona, “Ghibli” piešķirot jaunu instrumentu paneli un 10,1 collu lielu ekrānu info-izklaides sistēmai, kuru darbinās “Android” sistēma. Loģiski, ka mašīna būs savietojama ar “Android Auto”, bet arī “Apple” produktu lietotājiem būs iespēja izmantot “CarPlay”. Tāpat iekļauta savietojamība ar “Amazon Alexa” sistēmu.

“Maserati Ghibli” hibrīda versija ražošanā nonāks šā gada septembrī, bet pēc aptuveni mēneša pirmās mašīnas nonāks pie dīleriem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: