“Maserati” sākusi savu modeļu elektrifikāciju, kā pirmo ar 48 V “mild hybrid” sistēmu aprīkojot “Ghibli” modeli. Hibrīda sistēma papildinās četru cilindru 2,0 litru benzīna motoru. Sistēma kopā attīsta 330 zirgspēku jaudu un 450 ņūtonmetru lielu griezes momentu. Jaudu līdz ceļam palīdz nogādāt 8-pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Kompānija ziņo, ka mašīna līdz 100 km/h spēs paātrināties 5,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 255 km/h. “Maserati” pārstāvis Frančesko Tonons skaidro, ka šis bija labākais hibrīda risinājums “Ghibli” modelim.

Reklāma

“Mēs apsvērām ideju par plug-in hibrīda versiju, bet kad mašīnā ieliec daudz bateriju un dažādas citas lietas, tas palielina svaru. Ja palielini svaru, cietīs mašīnas sniegums un braukšanas prieks, bet šīs lietas mums ir ļoti svarīgas. Es nesaku, ka plug-in hibrīda tehnoloģija būtu slikta, taču mūsu gadījumā šeit tas nebija labākais risinājums”

“Maserati” savu auto nav padarījuši garlaicīgu – tas ir kļuvis par 80 kilogramiem vieglāks nekā dīzeļa versija, turklāt, tam ir labāks izsvarojums, jo priekšā esošais motors ir vieglāks, bet hibrīda tehnoloģijai nepieciešamās iekārtas novietotas vairāk aizmugurē.

Ražotājs piestrādājis pie salona, “Ghibli” piešķirot jaunu instrumentu paneli un 10,1 collu lielu ekrānu info-izklaides sistēmai, kuru darbinās “Android” sistēma. Loģiski, ka mašīna būs savietojama ar “Android Auto”, bet arī “Apple” produktu lietotājiem būs iespēja izmantot “CarPlay”. Tāpat iekļauta savietojamība ar “Amazon Alexa” sistēmu.

“Maserati Ghibli” hibrīda versija ražošanā nonāks šā gada septembrī, bet pēc aptuveni mēneša pirmās mašīnas nonāks pie dīleriem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments