Web Analytics
More
    Reklāma

    Motociklu ražotājs Triumph piedāvā savu pirmo elektrovelosipēdu

    Jaunākie raksti

    Lielbritānijas motociklu ražotājs Triumph pasauli iepazīstinājis ar savu pirmo elektroriteni, papildinot savus rūcošos divriteņu braucamos ar kaut ko elektrificētu, bet ne ar elektrisko motociklu, par ko tika baumots iepriekš.

    Jaunais elektroritenis Triumph Trekker GT uzreiz iekrīt acīs ar savu klasiskākas izpratnes velosipēda dizainu, ja salīdzinām ar Cowbow 3 un Gogoro Eeyo 1, par kuriem rakstījām pavisam nesen, un vēlreiz gribas pieminēt, ka šis tirgus sāk palikt patiešām aktuālāks un piesātinātāks. Trekker GT būs no tiem riteņiem, kuros baterija ir iebūvēta alumīnija rāmī, līdz ar to uzlādes gadījumā būs nepieciešams visu riteni pieslēgt lādētājam.

    Avots: Triumph

    Elektroritenis ir aprīkots ar Shimano E6100 elektromotoru, kuram ir 250 vatu jauda, kas ir ierasts standarts šajā segmentā. Kā jau minēju, tad šis patiešām ir klasiska dizaina un izpratnes velosipēds, kurš aprīkots ar motoru, jo, salīdzinot ar konkurentiem, šim divritenim joprojām ir parastā ķēde ne speciālā siksna. Trekker GT varētu būt labāk piemērots, piemēram, Rīgas pilsētas satiksmei un nedaudz nelīdzenākiem ceļiem, jo tas aprīkots ar 65mm gājiena priekšējo dakšu. Shimano E8035 504 Wh ietilpības baterija ļaus veikt pat 150 km ar elektrisko papildus piedziņu, tomēr šie dati ir pie ļoti ideāliem un ekonomiskiem apstākļiem.

    Avots: Triumph

    Velosipēds aprīkots gan ar disku bremzēm, LED gaismām, bagāžnieku, dubļu sargiem, kā arī atbalsta kājiņu. Tāpat tam ir manuāli pārslēdzami ātrumi, līdz ar to tas patiešām neatstāj tik futūristiku iespaidu. Par ātrumu ziņos mazs stūres spidometrs. Riteņu diametrs ir 27,5 collas. Elektriskā riteņa svars ar bateriju būs 24 kg (Cowboy 16,9 kg, Gogoro 12 kg), līdz ar to tas ir krietni smagāks par konkurentiem.

    Triumph Trekker GT pieejams Anglijā, ASV un Eiropā (interesanti, ka ne Vācijā). Tā cena ir 3250 EUR.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    21 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Rudolfs
    18.06.2020 12:39

    Kā jau minēju, tad šis patiešām ir klasiska dizaina un izpratnes velosipēds, kurš aprīkots ar motoru, jo salīdzinot ar konkurentiem, šim divritenim joprojām ir parastā ķēde ne speciālā siksna.

    Vai tad parastajiem velosipēdiem arī nevar būt siksna ķēdes vietā?

    1326
    18.06.2020 13:36

    Siksna var būt jebkuram velo, kam ir iespēja atvērt pakaļējo trīsstūri (protams, labāk ja tas ir siksnai projektēts rāmis ar nepieciešamo stingrību, kas nodrošina regulējumu precizitāti). Motors ir vai nav ir tikai blakusparādība.

    Rudolfs
    18.06.2020 13:54

    Pie mums man uz fikso neizdevās atrast, bet nu kādā internacionālākā veikalā tur pat atsevišķa sadaļa.
    https://www.simplebikestore.eu/en/bikes/belt-drive/

    1326
    18.06.2020 14:28
    Reply to  Rudolfs

    Schindelhaerus pie mums pārstāv veikals uz Barona ielas, pretī stadionam. Ļoti laba attieksme un vēlme izprast vajadzības, atšķirībā no lielajām velo fermām kur mēģina nogrūst neejošo modeli kas stāv un aizņem vietu.

    1326
    18.06.2020 14:10

    nu, jebkurā velo veikalā…..

    iemet meklētājā gates bike|fahrrad un skaties, kam tev vajag – pilsētai, ceļojumam vai kalniem/bezceļam

    https://www.mika-amaro.com/en/
    https://www.fahrrad-xxl.de/fahrraeder/antriebsart.riemenantrieb/?o=docscore
    https://www.veloheld.de/bikesnframes

    gribi vēl?
    https://www.koga.com/de
    https://pinion-bikes.de/
    https://www.schindelhauerbikes.com/en/home/

    maucam krūmos
    https://www.cheetah.de/tag/mtb-fully-mit-gates-riemen
    https://www.hnf-nicolai.com/ebike/xd-3-all-terrain/

    pērc atsevišķi zobratus, siksnu un sīkumus klāt:
    https://www.rosebikes.de/fahrradteile/fahrradketten/riemen
    https://www.bike24.de/
    https://www.bike-components.de/de/komponenten/antrieb/riemenscheiben/
    https://www.bike-components.de/de/komponenten/antrieb/riemen/

    nu, tas nemeklējot mazos un eksotiskos, kuru būtu daudz vairāk.

    tas, ka sarakstā nav a1 vai letiunlabi.lv – neuzskatu to par trūkumu) mūsdienās iepirkšanās uz vietas ir ērtību, nevis vienīgās izvēles jautājums.
    ja dzīvo tālāk no Rīgas, tad vispār nav nekādu variantu – pasūti šā vai tā un tad kāda starpība, no kurienes tieši tev atceļo kaste.

    Linkus var dzēst – neko nereklamēju.

    Last edited 3 years ago by 1326
    18.06.2020 13:13

    vispār jau šim bateriju var izņemt ārā no rāmja un lādēt, nevajag neko nekur stiept.

    Krotow
    18.06.2020 13:21
    Reply to  Alex Vikingo

    Dzīvojot daudzstāvenē bez slēdzamas velonovietnes lejā tāpat nāksies stiept augšā visu braucamo. Manā 4. stāvā uzstiept šo braucamo bez kravas lifta būs nu tā.

    1326
    18.06.2020 14:35
    Reply to  Krotow

    Cilvēki augšējos stāvos bez lifta meklē iespējami vieglus velo….ne jau visi trenējas velokrosam)

    Skābene
    19.06.2020 08:57
    Reply to  1326

    Mūsdienu veči ar mežacirtēju bārdām raud par smagiem velosipēdiem, veloinfrastruktūras neesamību, bet tajā pat laikā viņu sievas, jaunās māmiņas, piecstāvenēs bez liftiem zīdaiņus ar visiem ratiem nēsā augšā un lejā teju katru dienu.

    Skābeniete
    19.06.2020 09:37
    Reply to  Skābene

    Tā tas nudien ir!

    Rudolfs
    19.06.2020 14:07
    Reply to  Skābene

    Tas zīdainis kādu pusotru gadu jānēsā (un modernie rati daudz vieglāki par šo velo), bet šis velosipēds daudzus gadus būs jāstaipa. Pat īstam “vecim” katru dienu pēc darba baigi negribētos ar lieki smagu velo pa trepēm mīcīties. Starpība arī šeit līdz 12kg tomēr pret konkurentiem.

    1326
    18.06.2020 13:26

    Klasiskākas izpratnes dizainu šeit var ieraudzīt tikai jaunāko un neparastāko velo lietotājs. Hardteils ar kompakto rāmi ir ļoti jauna klasika, ņemot vērā ka amortizējošā dakša atnāca 90jos un hidroformēts rāmis masveidā ap 2K vai mazliet pēc tam.

    1326
    18.06.2020 15:45
    Reply to  1326

    Kādam nepatika hardteils))

    Gatis
    18.06.2020 14:25

    Kur tikt pie riteņiem ar siksnas piedziņu neesmu pētījis, bet pašu sistēmu latvijā oficiāli var dabūt pie Erempreiss.

    Jānis Rišis
    18.06.2020 17:41

    Padomju laikos pa tādu ceno droši vien traktoru varēja nopirkt vai māju.

    1326
    18.06.2020 18:35
    Reply to  Jānis Rišis

    nu, sākas)
    arī tagad var nopirkt māju – tālu no Rīgas un sliktā stāvoklī. Un kas no tā izriet? Ja cilvēkam vajag māju, tas nepirks velo. Un otrādi.

    Skābene
    19.06.2020 09:04
    Reply to  1326

    Niu elektromotorollers gan sanāk par šito naudu un skatos, ka rietumeiropā nospiedošā vairākumā dominē tieši elektriskie skrejriteņi, nevis velosipēdi.
    Gan jau tāpēc, ka īstie riteņbraucēji uzskata, ka elektromotors bojā visu velo mīšanas šarmu, bet sliņķiem pedāļi nav vajadzīgi.

    1011
    19.06.2020 10:11
    Reply to  Skābene

    Skatos, ka R.Eiropā ļoti daudzi 50+ vecuma c ilvēki brauc ar e-velo, nevis uz stāvot uz dēļa. Acīmredzot tajā vecumā jau ir gana sajēgas, lai novērtētu ērtības un drošību, ko sniedz velo salīdzinājumā ar skrejriteni, arī cena parasti nav izšķirošais faktors.

    Pats, kad redzu pieaugušos traucoties uz skrejriteņa lielā ātrumā (es pat nerunāju par tiem, kas priekšā ved arī bērnu), domās novēlu lai nebūtu strauji jābremzē.

    Reklāma