Lielbritānijas motociklu ražotājs Triumph pasauli iepazīstinājis ar savu pirmo elektroriteni, papildinot savus rūcošos divriteņu braucamos ar kaut ko elektrificētu, bet ne ar elektrisko motociklu, par ko tika baumots iepriekš.

Jaunais elektroritenis Triumph Trekker GT uzreiz iekrīt acīs ar savu klasiskākas izpratnes velosipēda dizainu, ja salīdzinām ar Cowbow 3 un Gogoro Eeyo 1, par kuriem rakstījām pavisam nesen, un vēlreiz gribas pieminēt, ka šis tirgus sāk palikt patiešām aktuālāks un piesātinātāks. Trekker GT būs no tiem riteņiem, kuros baterija ir iebūvēta alumīnija rāmī, līdz ar to uzlādes gadījumā būs nepieciešams visu riteni pieslēgt lādētājam.

Avots: Triumph

Elektroritenis ir aprīkots ar Shimano E6100 elektromotoru, kuram ir 250 vatu jauda, kas ir ierasts standarts šajā segmentā. Kā jau minēju, tad šis patiešām ir klasiska dizaina un izpratnes velosipēds, kurš aprīkots ar motoru, jo, salīdzinot ar konkurentiem, šim divritenim joprojām ir parastā ķēde ne speciālā siksna. Trekker GT varētu būt labāk piemērots, piemēram, Rīgas pilsētas satiksmei un nedaudz nelīdzenākiem ceļiem, jo tas aprīkots ar 65mm gājiena priekšējo dakšu. Shimano E8035 504 Wh ietilpības baterija ļaus veikt pat 150 km ar elektrisko papildus piedziņu, tomēr šie dati ir pie ļoti ideāliem un ekonomiskiem apstākļiem.

Avots: Triumph

Velosipēds aprīkots gan ar disku bremzēm, LED gaismām, bagāžnieku, dubļu sargiem, kā arī atbalsta kājiņu. Tāpat tam ir manuāli pārslēdzami ātrumi, līdz ar to tas patiešām neatstāj tik futūristiku iespaidu. Par ātrumu ziņos mazs stūres spidometrs. Riteņu diametrs ir 27,5 collas. Elektriskā riteņa svars ar bateriju būs 24 kg (Cowboy 16,9 kg, Gogoro 12 kg), līdz ar to tas ir krietni smagāks par konkurentiem.

Triumph Trekker GT pieejams Anglijā, ASV un Eiropā (interesanti, ka ne Vācijā). Tā cena ir 3250 EUR.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
21 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Rudolfs

Kā jau minēju, tad šis patiešām ir klasiska dizaina un izpratnes velosipēds, kurš aprīkots ar motoru, jo salīdzinot ar konkurentiem, šim divritenim joprojām ir parastā ķēde ne speciālā siksna.

Vai tad parastajiem velosipēdiem arī nevar būt siksna ķēdes vietā?

1326

Siksna var būt jebkuram velo, kam ir iespēja atvērt pakaļējo trīsstūri (protams, labāk ja tas ir siksnai projektēts rāmis ar nepieciešamo stingrību, kas nodrošina regulējumu precizitāti). Motors ir vai nav ir tikai blakusparādība.

Rudolfs

Pie mums man uz fikso neizdevās atrast, bet nu kādā internacionālākā veikalā tur pat atsevišķa sadaļa.
https://www.simplebikestore.eu/en/bikes/belt-drive/

1326

Schindelhaerus pie mums pārstāv veikals uz Barona ielas, pretī stadionam. Ļoti laba attieksme un vēlme izprast vajadzības, atšķirībā no lielajām velo fermām kur mēģina nogrūst neejošo modeli kas stāv un aizņem vietu.

1326

nu, jebkurā velo veikalā….. iemet meklētājā gates bike|fahrrad un skaties, kam tev vajag – pilsētai, ceļojumam vai kalniem/bezceļam https://www.mika-amaro.com/en/ https://www.fahrrad-xxl.de/fahrraeder/antriebsart.riemenantrieb/?o=docscore https://www.veloheld.de/bikesnframes gribi vēl? https://www.koga.com/de https://pinion-bikes.de/ https://www.schindelhauerbikes.com/en/home/ maucam krūmos https://www.cheetah.de/tag/mtb-fully-mit-gates-riemen https://www.hnf-nicolai.com/ebike/xd-3-all-terrain/ pērc atsevišķi zobratus, siksnu un sīkumus klāt: https://www.rosebikes.de/fahrradteile/fahrradketten/riemen https://www.bike24.de/ https://www.bike-components.de/de/komponenten/antrieb/riemenscheiben/ https://www.bike-components.de/de/komponenten/antrieb/riemen/ nu, tas nemeklējot mazos un eksotiskos, kuru būtu daudz vairāk. tas, ka sarakstā nav a1 vai letiunlabi.lv – neuzskatu to par trūkumu) mūsdienās iepirkšanās uz vietas ir ērtību, nevis vienīgās izvēles jautājums. ja dzīvo tālāk no Rīgas, tad vispār nav nekādu variantu – pasūti šā vai tā un tad kāda starpība, no kurienes tieši tev atceļo kaste. Linkus var… Read more »

Last edited 4 months ago by 1326
Alex Vikingo

vispār jau šim bateriju var izņemt ārā no rāmja un lādēt, nevajag neko nekur stiept.

Krotow

Dzīvojot daudzstāvenē bez slēdzamas velonovietnes lejā tāpat nāksies stiept augšā visu braucamo. Manā 4. stāvā uzstiept šo braucamo bez kravas lifta būs nu tā.

1326

Cilvēki augšējos stāvos bez lifta meklē iespējami vieglus velo….ne jau visi trenējas velokrosam)

Skābene

Mūsdienu veči ar mežacirtēju bārdām raud par smagiem velosipēdiem, veloinfrastruktūras neesamību, bet tajā pat laikā viņu sievas, jaunās māmiņas, piecstāvenēs bez liftiem zīdaiņus ar visiem ratiem nēsā augšā un lejā teju katru dienu.

Skābeniete

Tā tas nudien ir!

Rudolfs

Tas zīdainis kādu pusotru gadu jānēsā (un modernie rati daudz vieglāki par šo velo), bet šis velosipēds daudzus gadus būs jāstaipa. Pat īstam “vecim” katru dienu pēc darba baigi negribētos ar lieki smagu velo pa trepēm mīcīties. Starpība arī šeit līdz 12kg tomēr pret konkurentiem.

1326

Klasiskākas izpratnes dizainu šeit var ieraudzīt tikai jaunāko un neparastāko velo lietotājs. Hardteils ar kompakto rāmi ir ļoti jauna klasika, ņemot vērā ka amortizējošā dakša atnāca 90jos un hidroformēts rāmis masveidā ap 2K vai mazliet pēc tam.

1326

Kādam nepatika hardteils))

Gatis

Kur tikt pie riteņiem ar siksnas piedziņu neesmu pētījis, bet pašu sistēmu latvijā oficiāli var dabūt pie Erempreiss.

Jānis Rišis

Padomju laikos pa tādu ceno droši vien traktoru varēja nopirkt vai māju.

1326

nu, sākas)
arī tagad var nopirkt māju – tālu no Rīgas un sliktā stāvoklī. Un kas no tā izriet? Ja cilvēkam vajag māju, tas nepirks velo. Un otrādi.

Skābene

Niu elektromotorollers gan sanāk par šito naudu un skatos, ka rietumeiropā nospiedošā vairākumā dominē tieši elektriskie skrejriteņi, nevis velosipēdi.
Gan jau tāpēc, ka īstie riteņbraucēji uzskata, ka elektromotors bojā visu velo mīšanas šarmu, bet sliņķiem pedāļi nav vajadzīgi.

1011

Skatos, ka R.Eiropā ļoti daudzi 50+ vecuma c ilvēki brauc ar e-velo, nevis uz stāvot uz dēļa. Acīmredzot tajā vecumā jau ir gana sajēgas, lai novērtētu ērtības un drošību, ko sniedz velo salīdzinājumā ar skrejriteni, arī cena parasti nav izšķirošais faktors.

Pats, kad redzu pieaugušos traucoties uz skrejriteņa lielā ātrumā (es pat nerunāju par tiem, kas priekšā ved arī bērnu), domās novēlu lai nebūtu strauji jābremzē.