Reklāma

Gogoro Eeyo 1 smalkais un dārgais elektrovelosipēds

Jaunākie raksti

Sony Xperia 1 IV apskats – gandrīz gada viedtālrunis

Pēdējos gados Sony viedtālruņi ir parādījuši konservatīvu pretstāvi meinstrīmam. Tas vainagojies ar to, ka Sony flagmaņi kļuvuši teju elitāri....

Hyundai līdz 2024. gadam atliek ar ūdeņradi darbināmā “Nexo” jaunās paaudzes auto prezentāciju

Korejiešu autoražotājs Hyundai paziņojis, ka vismaz līdz 2024. gadam atlikta jaunās paaudzes "Nexo" prezentācija. Kā zināms, šis Hyundai modelis...

Saules paneļi vasarā parādīsies vēl 12 “Virši” stacijās

Plašāk izmantojot saules enerģijas priekšrocības, lielākais un visstraujāk augošais pašmāju degvielas un alternatīvās enerģijas tirgotājs AS “Virši-A” (turpmāk –...

Nokia izziņo G11 Plus viedtālruņa modeli, kuram sola trīs dienu darbības laiku

Gada sākumā Nokia izziņoja G11 modeli, un tagad tam pievienojies vēl viens "brālis" G11 Plus modelis, kas saņēmis atšķirīgāku...

Jaunais Hyundai IONIQ 5 vēl labāks – nobraucamais attālums pilsētā ir 710 km

Hyundai IONIQ 5 jaunais izlaidums nes līdzi vairākus uzlabojumus: ietilpīgāku, 77,4 kWh akumulatoru un akumulatora iepriekšējās uzsildes funkciju, inteliģentos...

Nesen kā ziņojām par elektroriteni Cowboy 3, un izskatās, ka šis temats sāk palikt arvien populārāks arī Latvijā, kaut vai šo braucamrīku cenas var sasniegt vairākus tūkstošus. Tagad ziņas atnākušas par vēl vienu dizainiski skaistu un dārgu elektroriteni Gogoro Eeyo.

Šis ritenis tiek salīdzināts ar dārgu sporta mašīnu, kurā ir piedomāts pie dažādām niansēm un izskata, kas tam liek atrasties attiecīgajā cenu kategorijā, kaut arī lētākas alternatīvas ikdienā var izrādīties efektīvākas. Gogoro Eeyo rāmis, protams, ražots no oglekļa šķiedras, lai samazinātu svaru. Attiecīgi izvēloties vienu no diviem modeļiem Eeyo 1 un Eeyo 1s, tad daļa detaļu būs veidotas no alumīnija vai tās pašas oglekļa šķiedras (sēdekļa stute, stūre un riteņa aploki). Elektroriteņa svars ir aptuveni 12 kg, kas salīdzinot ar Cowboy 3 svaru 16,9 kg tā ir manāma starpība.

Avots: Gogoro

Viena no atšķirīgajām Eeyo iezīmēm ir tā, ka tam nav noņemama baterija, jo elektromotors un akumulators ir iebūvēts aizmugurējā riteņa asī. Kā norāda uzņēmuma vadītājs, tad šāda ir mūsdienu tendence baterijas novietojumam. Tiesa jāatzīst, ka uzlāde varētu sagādāt nelielas problēmas, jo izņemt akumulatoru un uzlādēt ir vieglāk, kaut arī Eeyo 1s saņems speciālu bezvadu uzlādi. Ar riteni tāpat nāksies mīties, taču elektromotors visu laiku uzraudzīs braukšanu, lai attiecīgi sadalītu nepieciešamo jaudu. Nobraucamā distance Eco režīmā ar vienu uzlādi varētu sasniegt ~88 km. Baterijas ietilpība 123 Wh.

Avots: Gogoro

Elektroriteni varēs atslēgt vienīgi ar speciālo lietotni, kas jau vairs nav nekāds pārsteigums. Šeit var vilkt paralēles ar Tesla automašīnu, kurai nav fiziskas atslēgas. Tāpat dažāda veida informāciju kā ātrumu būs ērti redzēt, ja telefonu novietos uz stūres, tiesa turētājs būs jāiegādājas atsevišķi. Nedaudz atšķiras arī rāmja uzbūve, no kuras ir pazudis speciālais savienojums no sēdekļa balsta līdz centrālajai asij. No praktiskā viedokļa tas ļauj riteni patiešām uzlikt plecā un kaut kur uznest, ja tas ir nepieciešams. Ritenis aprīkots ar speciālo siksnu, kas nodrošina mazāku vajadzību pēc apkopes, kā arī tūlītēju jaudas nodošanu no elektromotora.

Gogoro Eeyo braucamie būs pieejami baltā, koši oranžā un gaiši zilā krāsā. Dārgākā un vieglākā versija maksās 4599 USD, bet lētākā versija 3899 USD. Riteņi būs pieejami ASV, Eiropas un Taivānas tirgos.

Avots: Gogoro

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
10 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ikars
11.06.2020 15:18

Kautko jau ir jāpiedāvā nemieru izraisītājiem ASV, lētus velo jau neņems un tādus ko nevar uzlikt pa 2 uz pleca. Bet doma, ka tur atsevišķi būs no plaukta jāņem telefona turētājs un pasarg dies bez pēdējā iPhone tajā, var izraisīt agresiju miermīlīgā nemierniekā

11.06.2020 16:12

Par smukumu dodu desmit no desmit.

1713
11.06.2020 17:17
Reply to  Arčiņš

Skaistums ir subjektīva un relatīva kategorija…..kādam šis velo šķitīs glīts, citam – kā 90to biodizaina auto.

11.06.2020 16:17

Par to ka mehāniskās disku bremzes uz 4k USD veļļuka dodu 1 no 10.

1713
11.06.2020 17:13
Reply to  Artis Ābols

Aizmugurē uz motora nav bremžu rotora, bet bremžu ručkas ir divas – tātad aizmugurē ir vecā labā rumbas bremze ar mehānisko pievadu. Lai saglabātu +- vienādu bremžu asumu abiem ratiem, arī priekšā izmantota mehānika.
 
Gaiļa cena nav tieši atkarīga no tā, cik ražīgi tas mīca vistas. Kaut kas ir jāsamaksā arī par sekstes izskatu, piešu garumu un dziesmas skaļumu!
Kas attiecas uz cenu, par to naudu jau var nopirkt +- pieklājīgu velo jebkuram pielietojumam.

Kaspars Baradach
11.06.2020 16:18

Arvien mazāk un mazāk cilvēku spēj sajust baudu no saviem panākumiem, no kilometriem un ātruma kurus pievar ar savu ķermeni un tajā iegūldīto. Es nemūžam negribetu elektrisku ciskudrilli

Krotow
11.06.2020 18:19

Kā tur palika ar slapjo sapni par ielām bez auto? :P

1713
11.06.2020 19:05
Reply to  Krotow

Tam jau nevajag velo par studenta auto cenu) Visvienkāršākais vienātruma velo par pāris simtiem – good to go!

Krotow
12.06.2020 11:24
Reply to  1713

Es par ikdienas pārvietošanos domāju, nevis aizmīt kaut kur šad. Ar domu lai darbā nonāktu laicīgi un pārmērīgi neiesvīdis.

0916
12.06.2020 11:42
Reply to  Krotow

Kas tur liels, minās tik….Rīga ir tik maza un plakana, ka tam pat nevajag nekādu smalko velo. Jāpierod pie iespējamā mitruma, jāuzliek dubļu sargi, līdzi jāvadā lietus aube un salocīts apmetnis. Ja nebrauc pa lielo gāzienu, bet kad smidzina vai nupat nolijis, tad garie dubļu sargi ļoti efektīvi pasargā kājas un pr. zobratu no mitruma. Ja ir siksnas pievads, tad vēl vienkāršāka dzīve.   Kam ir bērni, jāiemācās braukt lēn ak un drošāk ar mazo priekšā vai aizmugurē. Iepirkumiem vajag labu, stabilu bagāžnieku un/vai somas uz rata, tuvāk zemei. as ir mīts, ka iepirkumus no turgus/veikala var atvest tikai 7vietīgā… Read more »

Reklāma