Elektrisko riteņu ražotājs Cowboy ir atjaunojis savu modeļu klāstu, piedāvājot jaunu pilsētas elektroriteni Cowboy 3, un šādu divriteni gribas dēvēt pār nākotnes standartu viedajiem riteņiem.

Cowboy 3 ir divritenis, kurš ir aprīkots ar elektrisko piedziņu, kā arī noņemamu 2,4 kg smagu bateriju, kas šajā segmentā nemaz tik bieži nav iespējams. Šī baterija ļauj nobraukt līdz 70 km ar elektrisko 250 W piedziņu. Ritenim ir viegls alumīnija rāmis, un lielākais jaunums šajā uzlabotajā modelī ir transmisijā izmantotā speciālā gumijas siksna, kura pastiprināta ar oglekļa šķiedrām. Ar to būs iespējams nobraukt līdz 30 000 km, kas priekš riteņa ir pietiekama distance. Ritenis aprīkots arī ar iebūvētām gaismām, lai tas būtu gan droši, gan ērti pamanāms ikdienas satiksmē. Tā svars ir 16,9 kg.

Avots: Cowboy

Šo riteni gribas salīdzināt ar sava veida Tesla elektromašīnām, jo tam nav nekādu ātrumu pārslēgšanas pogu, viss notiek automātiski, kā arī dažas iespējas ir pieejamas aplikācijā. Riteņa dizains ir ļoti vienkāršs, un tas pieejams vien trīs krāsas, kas arī ir vienīgā mainīgā izvēle, kad braucamais tiek iegādāts. Nav pieejama iespēja pat iegādāties dažāda izmēra rāmjus, bet jācer, ka vismaz sēdekļa augstums ir regulējams.

Runājot par šo digitālo pusi, tad ar speciālās lietotnes palīdzību riteni iespējams atslēgt, kā arī zādzības gadījumā tiks saņemts paziņojums par riteņa kustību. Tāpat būs papildus iespējas ziņot par avārijas situāciju. Un šis viss par nieka 2290 EUR, dubļu sargus iespējams iegādāties atsevišķi par 89 EUR. Kaut arī šis ir Eiropas produkts, tomēr piegāde uz mūsu pusi vismaz šobrīd nav pieejama.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
10 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Birste

Henrij, Henrij….ražotājs skaidri norādījis, ka transmisija ir Gates siksnas pievads, tur nav nekādas stikla šķiedras ķēdes, tā ir siksna – gumija ar zobiem, kas pastiprināta ar oglekļa šķiedrām. Glass fiber un carbon belt ir divas pat attāli nesaistītas lietas. Gates siksnas pievads ir gana daudz aprakstīts un tepat LV ir tā lietotāji, un 30K būs pie labiem apstākļiem, bet ikdienā siksna palīdz taupīt laiku uz ķēdes apkopi.   17kg ir ~2x vairāk par pilsētas velo un jēga no tāda būtu gadījumos, kad attālumi vienā virzienā ir virs cilvēka komforta robežas, kad cilvēkam ir kājas trauma un elektromotors samazina slodzi utt.… Read more »

Rudolfs

Šis aparāts domāts gludajiem rietumeiropas ceļiem. Pie mums tomēr vajag amortizatorus.

Birste

Pilsētā?!? Tas ir 90to aizspriedums, jo tad Taivānā masveidā ražoja kalnu ričukus un visi ar tiem mauca pa pilsētām, postpadomju valstīs tas arī bija vienīgais +- kvalitatīvais velo ko tolaik varēja nopirkt un tā visi pierada, ka pa pilsētu jāmauc ar frīraida aparātiem))
 
Ar 42mm riepām var komfortabli braukt pa sliktu segumu, tās nav jāpumpē līdz 7-8 atm. un viss ir štokos. Gludajiem ceļiem vairāk piederās 23-25mm riepas, bet velo ar šīm platajām 42mm ir teju visurgājējs.

Rudolfs

Nesaku obligāti ar kalnu ričuku jābrauc, bet bez amortizatoriem diezgan kratīšanās sanāk. Tās pašas 42mm riepas un amortizatori ir tieši laikā.

Birste

šis velo noteikti nav XC…..

Uldis M.

Pilsētas velo ir jābūt vienkāršam kā tosterim. Mierīgi ripinoties līdz 20km/h pa veloceliņiem un parkiem ir pilnīgi ok arī ar parastu vienātruma velosipēdu bez amortizatoriem. katrā ziņā lētākos modeļos amortizatori un visādi ātrumpārslēgi ir lieka svara un lieku apkopju avoti. Daudz gan atkarīgs no pieraduma un lietošanas īpatnībām.

Skābene

Manā skatījumā ideāls risinājums, ja uz Rīgu brauc no Garkalnes, Ādažiem, vai Jūrmalas, būs daudz komfortablāk, kā ar elektroskrejriteni vai parasto pedālējamo!

Uldis M.

Derēs arī mazākiem attālumiem, ja braucot uz ofisu negribas iesvīst un atbraucot uz darbu iet dušā un pārģērbties.