Reklāma

Iepriekšpārdošanā pieejams zviedru RGNT elektriskais motocikls

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Zviedru jaunuzņēmums RGNT piedāvā rezervēt savu pirmo elektrisko motociklu, kurš būs labs braucamais pilsētā ar klasiska un pat nedaudz vecmodīga stila piesitienu. Tas būs pieejams par salīdzinoši zemu cenu – sākot no 10 500 EUR.

Elektriskajam motociklam dots ļoti vienkāršs un saprotams nosaukums RGNT No. 1, kas pilnībā neizraisa liekus jautājumus. Tā maksimālais ātrums būs 125 km/h, ko nodrošinās 11 kW jaudīgs motors. Baterijas ietilpība ir 7,7 kWh, kas ļauj nobraukt aptuveni 150 km, un visdrīzāk pilsētas apstākļos. Motocikla svars ir 142 kg, no kuriem baterija sver 35 kg. Pilnu bateriju no parastās pieslēgvietas pilnībā iespējams uzlādēt 4 stundās.

Avots: RGNT

Šis motocikls gan nav tikai braucamais, bet jau pietiekami attīstīta tehnoloģiska iekārta, jo tam būs iespējas saņemt bezvadu programmatūras atjauninājumus, kā arī visi braukšanas dati būs pieejami mobilajā telefonā reālā laikā, pateicoties RGNT 4G savienojumam.

Kā norāda avota eksperti, tad šis motocikls ir tieši vidējās klases līmeņa braucamais, kādi šobrīd netiek plaši piedāvāti, jo vai nu klāstā ir elektriskie motorollori vai attiecīgi augstākas klases elektriskie sporta motocikli, kā piemēram, Harley-Davidson. RGNT No. 1 sākotnēji būs pieejams daļai Eiropas valsti, kuru sarakstā šobrīd neatradu Latviju, tuvākais punkts no mums varētu būt Polija. Piegādes plānotas vasaras beigās.

Līdz šim esam testējuši Vässla 2 un NIU N Sport elektriskos motorollerus un jau drīzumā plānojam iepazīties ar jaudīgo NIU NQi GT elektrisko motorolleri, kas spēj ieskrieties līdz 70km/h.

Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
10 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Motocikli patiesībā ir ļoti pateicīgs elektrisko braucamo veids. Elektriskie ir gandrīz uz pusi vieglāki par benzīna braucamajiem. Un izmēru dēļ šādus var lādēt mājās pat daļa no dzīvokļos dzīvojošajiem. Vienīgi var neiepatikties tiem, kuriem braucot vajag prrrrrrrr, no kura izbirst logi puskilometra rādiusā.

“Elektriskie ir gandrīz uz pusi vieglāki par benzīna braucamajiem.” Šī nu gan nebūs taisnība. Neesmu pētījis citus elektro motociklus, bet konkrēti šim jaudas/svara attiecība ir mazliet nožēlojama. Orientējoši iekšdedzes krosa mocis sver līdz 100kg (kw aptuveni 4x vairāk un virsū pilnā ručkā būs pagrūti noturēties), bet litrīgs baiks 200 kg (kw aptuveni 10-15x vairāk kā šim un ari max ātrums 3x lielāks). Rakstā minētais modelis, protams, ir vienkāršs pilsētas hipster-drapaks, kas nav salīdzināms ar galējībām ko pieminēju, taču tas noder ieskatam, ka benzīns motociklos un arī daudz kur citur ir tālu priekšā (pagaidām). Vai es tuvākajos 20 gados pirktu elektro… Read more »

Saprotot tehnoloģiju un redzot motoru, to tā nevajadzētu sagaidīt pasakainu jaudas/svara attiecību, tas ir radīts, lai būtu robusts. Sportam tiku izmantots cits motors, no kulaka izmēra motora var dabūt ārā 10kW. Jau šobrī elektomotoriem jaudas un svara attiecība ir priekšā iekšdedzes dzinējiem, kuriem tai vairs nav īsti kur augt. “Mocim ir jāsmird un jārēc” – noteikti ne pilsētā, bet ir rēcīgi redzēt krosinieku, sajūta ka apmaldījies :D

Zināma romantika rēcošajos un smirdošajos močos ir. Mačo tipa publikai tas arī glauda viņu virtuālo pagarinājumu. Taču šis laiks aiziet kopā ar 1950-70-to gadu baikeru paaudzi, kuri vairs nav šaisaulē vai drīz aizies dabisku iemeslu dēļ. Ne jau tāpat vien arī baikeru kulta moču ražotājs Harley Davidson sācis ražot arī elektriskos močus.

Manuprāt mūsdienās tā romantika izskatās vairāk šādi:
https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E

Mocim skaņa ir drošības jautājums, nevis kas cits. Tā domāta, lai tos pamanītu arī tie, kas pie stūres ir aizrāvušies ar kursors.lv lasīšanu :)

Tad jau nevajadzētu būt moču un auto sadursmēm, ko? Ja nepamana laicīgi (galvenokārt fāru), tad skaņa ko sadzird ir bums!

ir bijuši pētijumi — ja tu nebrauc kabrioletā, tad to pļerdaku pilsētā, modernā auto, ar parastā skaļumā ieslēgtu radio, pa gabalu praktiski nedzird. spectransporta sirēnas dzird, šos nē. tā ka sauklis «loud pipes save lives» ir BS un muļķis, kas uz to paļaujas.

Kaut kā taču jāmēģina realitātē pamatot savu vēlēšanos, lai viss rajons zinātu, ka esi uzkāpis uz motocikla :)

Pie motora vadiem paralēli pievieno skaļruni un būs troksnis)

Reklāma
Reklāma
Reklāma