Reklāma

Iepriekšpārdošanā pieejams zviedru RGNT elektriskais motocikls

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Zviedru jaunuzņēmums RGNT piedāvā rezervēt savu pirmo elektrisko motociklu, kurš būs labs braucamais pilsētā ar klasiska un pat nedaudz vecmodīga stila piesitienu. Tas būs pieejams par salīdzinoši zemu cenu – sākot no 10 500 EUR.

Elektriskajam motociklam dots ļoti vienkāršs un saprotams nosaukums RGNT No. 1, kas pilnībā neizraisa liekus jautājumus. Tā maksimālais ātrums būs 125 km/h, ko nodrošinās 11 kW jaudīgs motors. Baterijas ietilpība ir 7,7 kWh, kas ļauj nobraukt aptuveni 150 km, un visdrīzāk pilsētas apstākļos. Motocikla svars ir 142 kg, no kuriem baterija sver 35 kg. Pilnu bateriju no parastās pieslēgvietas pilnībā iespējams uzlādēt 4 stundās.

Avots: RGNT

Šis motocikls gan nav tikai braucamais, bet jau pietiekami attīstīta tehnoloģiska iekārta, jo tam būs iespējas saņemt bezvadu programmatūras atjauninājumus, kā arī visi braukšanas dati būs pieejami mobilajā telefonā reālā laikā, pateicoties RGNT 4G savienojumam.

Kā norāda avota eksperti, tad šis motocikls ir tieši vidējās klases līmeņa braucamais, kādi šobrīd netiek plaši piedāvāti, jo vai nu klāstā ir elektriskie motorollori vai attiecīgi augstākas klases elektriskie sporta motocikli, kā piemēram, Harley-Davidson. RGNT No. 1 sākotnēji būs pieejams daļai Eiropas valsti, kuru sarakstā šobrīd neatradu Latviju, tuvākais punkts no mums varētu būt Polija. Piegādes plānotas vasaras beigās.

Līdz šim esam testējuši Vässla 2 un NIU N Sport elektriskos motorollerus un jau drīzumā plānojam iepazīties ar jaudīgo NIU NQi GT elektrisko motorolleri, kas spēj ieskrieties līdz 70km/h.

Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
10 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
21.05.2020 12:37

Motocikli patiesībā ir ļoti pateicīgs elektrisko braucamo veids. Elektriskie ir gandrīz uz pusi vieglāki par benzīna braucamajiem. Un izmēru dēļ šādus var lādēt mājās pat daļa no dzīvokļos dzīvojošajiem. Vienīgi var neiepatikties tiem, kuriem braucot vajag prrrrrrrr, no kura izbirst logi puskilometra rādiusā.

Čiekurs
21.05.2020 13:08
Reply to  Krotow

“Elektriskie ir gandrīz uz pusi vieglāki par benzīna braucamajiem.” Šī nu gan nebūs taisnība. Neesmu pētījis citus elektro motociklus, bet konkrēti šim jaudas/svara attiecība ir mazliet nožēlojama. Orientējoši iekšdedzes krosa mocis sver līdz 100kg (kw aptuveni 4x vairāk un virsū pilnā ručkā būs pagrūti noturēties), bet litrīgs baiks 200 kg (kw aptuveni 10-15x vairāk kā šim un ari max ātrums 3x lielāks). Rakstā minētais modelis, protams, ir vienkāršs pilsētas hipster-drapaks, kas nav salīdzināms ar galējībām ko pieminēju, taču tas noder ieskatam, ka benzīns motociklos un arī daudz kur citur ir tālu priekšā (pagaidām). Vai es tuvākajos 20 gados pirktu elektro… Read more »

Juris
21.05.2020 15:32
Reply to  Čiekurs

Saprotot tehnoloģiju un redzot motoru, to tā nevajadzētu sagaidīt pasakainu jaudas/svara attiecību, tas ir radīts, lai būtu robusts. Sportam tiku izmantots cits motors, no kulaka izmēra motora var dabūt ārā 10kW. Jau šobrī elektomotoriem jaudas un svara attiecība ir priekšā iekšdedzes dzinējiem, kuriem tai vairs nav īsti kur augt. “Mocim ir jāsmird un jārēc” – noteikti ne pilsētā, bet ir rēcīgi redzēt krosinieku, sajūta ka apmaldījies :D

Krotow
21.05.2020 16:37
Reply to  Čiekurs

Zināma romantika rēcošajos un smirdošajos močos ir. Mačo tipa publikai tas arī glauda viņu virtuālo pagarinājumu. Taču šis laiks aiziet kopā ar 1950-70-to gadu baikeru paaudzi, kuri vairs nav šaisaulē vai drīz aizies dabisku iemeslu dēļ. Ne jau tāpat vien arī baikeru kulta moču ražotājs Harley Davidson sācis ražot arī elektriskos močus.

Rudolfs
22.05.2020 08:37
Reply to  Krotow

Manuprāt mūsdienās tā romantika izskatās vairāk šādi:
https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E

Ivars
21.05.2020 16:41
Reply to  Krotow

Mocim skaņa ir drošības jautājums, nevis kas cits. Tā domāta, lai tos pamanītu arī tie, kas pie stūres ir aizrāvušies ar kursors.lv lasīšanu :)

fosgēns
21.05.2020 17:50
Reply to  Ivars

Tad jau nevajadzētu būt moču un auto sadursmēm, ko? Ja nepamana laicīgi (galvenokārt fāru), tad skaņa ko sadzird ir bums!

21.05.2020 19:18
Reply to  Ivars

ir bijuši pētijumi — ja tu nebrauc kabrioletā, tad to pļerdaku pilsētā, modernā auto, ar parastā skaļumā ieslēgtu radio, pa gabalu praktiski nedzird. spectransporta sirēnas dzird, šos nē. tā ka sauklis «loud pipes save lives» ir BS un muļķis, kas uz to paļaujas.

Rudolfs
22.05.2020 08:31
Reply to  digitalk

Kaut kā taču jāmēģina realitātē pamatot savu vēlēšanos, lai viss rajons zinātu, ka esi uzkāpis uz motocikla :)

Andis
21.05.2020 20:22
Reply to  Ivars

Pie motora vadiem paralēli pievieno skaļruni un būs troksnis)

Reklāma