Mobilo sakaru operators Tele2 gan marta, gan aprīļa mēnesī uz vīrusa izplatību un aicinājumu palikt mājās atbildēja ar skaistu žestu, saviem klientiem dāvinot bezlimita datus. Tas attiecās uz tiem klientiem, kuri iepriekš abonēja kādu ierobežota interneta apjomu mēnesī.

Akcija tika pagarināta arī aprīļa mēnesī, taču daži klienti ir dalījušies ar savu sašutumu par Tele2 politiku šajā brīdī visiem automātiski pagarinot neierobežotu interneta datu apjomu līdz 2020. gada beigām, palielinot ikmēneša rēķinu par 2,50 EUR. Jāuzsver, ka šī izmaiņa notiek automātiski, un klientam ir speciāli jāatsakās no piedāvājuma, nosūtot īsziņu ar tekstu “STOP”, nevis tas ir kā piedāvājums, kuram var piekrist.

Arī saņēmi no Tele2 Latvia SMS? Viņi atraduši veidu, kā krīzi izmantot, lai uzvārītos uz cilvēku neuzmanības rēķina….

Gepostet von Marcis Pinnis am Mittwoch, 29. April 2020

Šeit pieejams pilnais īsziņas teksts no Tele2:

“Sveicināti! Šobrīd pieeja mobilajam internetam ir ļoti svarīga. Tādēļ esam papildinājuši Tavu tarifu plānu un dodam Tev iespēju no jūnija līdz gada beigām Latvijā lietot bezlimita internetu telefonā, piemaksājot pie ikmēneša rēķina tikai 2,50 EUR. Ja nevēlies šo iespēju izmantot, sūti īsziņu ar tekstu STOP uz 1681. Ja atteiksies, piedāvājums vairs nebūs pieejams. Maijā turpini lietot bezlimita internetu bez maksas.”

Twitter vidē komentārs tika adresēts Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), kurš norādījis, ka šāda prakse automātiski pieslēgt pakalpojumu bez klienta piekrišanas ir negodīga. Pats Tele2 nav sniedzis publisku atbildi uz šo Twitter ierakstu, taču Facebook ziņas autors dalījies ar sev saņemto atbildi no operatora, kurā skaidrots, ka šīs īsziņas nosūtīšana esot saskaņā ar līgumu, kā arī kompānija uzskata, ka šis ir ērtākais solis, jo vīrusa izplatības laikā klienti ir aktīvi izmantojuši mobilo internetu.

Tā kā Tele2 vēl maijā saviem klientiem nodrošinās martā sākto akciju, tad esiet ļoti uzmanīgi un pārbaudiet savus telefonus, vai neesiet saņēmuši šādu ziņu no pakalpojumu sniedzēja.

Kāda ir mūsu lasītāju un reizē Tele2 klientu pieredze ar šo situāciju?

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
155 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kristaps Skutelis

Parunāju ar Tele2 un viņi par situāciju saka šādi: 1) Senioriem un tiem klientiem, kuri patērē ļoti maz datus un pieredze ar mobilo internetu ir ļoti neliela, esam nosūtījuši īsziņas ar iespēju pieslēgt bezlimita datus par ļoti izdevīgu cenu, atsūtot bezmaksas īsziņu ar tekstu START. 2) Savukārt otrai klientu grupai, kuri ir aktīvi datu patērētāji, bet nav bezlimita tarifu plāna abonenti, un šobrīd – ārkārtējā situācijas laikā – lieto līdz pat trim reizēm vairāk datus nekā iepriekš, ir nosūtīta otra veida īsziņa, kas paredz iespēju saglabāt esošos tarifu plāna noteikumus. Te vēl fonam informācija, kādēļ izvēlēts risinājums ar STOP opciju… Read more »

Centis Ābele

Par ko ta lielais cepiens bija, tiem kam bija pasūtijuši vismaz 100mb atnāk sms ar stop tiem, kas vispār nelieto sms ar start. Tā tak visu dzīvi ir bijis visiem operatoriem, tikko pasūti kaut vai 50mb automatiski viņi tev pagarinas, lai atteiktu jasuta sms stop. Par ko šis raksts un visa šī nomelnošana, tā visu dzīvi visiem operatoriem ir bijis.

wils

100MB pēcapmaksā nemaz nevar pasūtīt, mazākais, kas pieejams ir 1.5GB. Un ja tu patērē tikai 50MB, kā manā iepriekš aprakstītajā variantā, atnāca STOP sms, nevis START. Tie diemžēl ir lieki izdevumi.

Līga Zaharčuka - Vērpele

Vienalga tas nav normāli, ka pieslēdz automātiski, es piemēram, jau sen sms nelasu, līdz ar to būtu tikai loģiski, ka pieslēdz tad ja klients pats grib, nevis otrādi…

Kristaps Skutelis

Tieši tā!

Dairis Ūbele

Tiku saņēmis šādu ziņu, uzreiz nosūtīju STOP uz 1681, kā tik kaut kā uzvārīties un varbūt klients palaiž garām šo ziņu un nepamana, bet mēs tak tā centāmies un brīdinājām.Tapatās tā plātīšanās ar redz mums tur tik ātrs internets, joprojām ir vietas pat uz lielājām šosejām kur TELE2 tīklā knapi pietiek tīkla pārklājuma lai sazvanītos, kur nu tur vēl ātrākais internets.

Pīters

Sviests. Pēc līguma noteikumiem Tele2 var veikt izmaiņas līguma noteikumos, mēnesi iepriekš par to pabrīdinot. Mēnesi iepriekš brīdināja? Brīdināja!
Neviens nav vainīgs, ka tauta ir akla un nefiltrē informāciju, kas iet cauri telefonam. Ja negrib, lai kaut ko pieslēdz, tad ir jāiet uz bunkuru dzīvot un folija cepure jātaisa, dzirdēju, ka palīdzot🤓

Kristaps Skutelis

Nē, uzņēmums nevar pats uz savu galvu bez klienta piekrišanas pieslēgt jaunus pakalpojumus. Tam ir jāsagaida piekrišana no klienta.

Pīters

Līgumā viss ir atrunāts. Klients līgumu ir parakstījis, kas nozīmē, ka līguma nosacījumiem viņš piekrīt. Tele2 mēnesi iepriekš ir pabrīdinājuši, klientam ir dota iespēja atteikties. Klienta tiesības atteikties no pakalpojuma nav pārkāptas. Neviens nav vainīgs, ka Covid cilvēkus zombējis tik tālu, ka viņi vairs neko citu kā ziņas par vīrusu neredz

Kristaps Skutelis

Nē, tā nav labā prakse un normāli uzņēmumi šādi nerīkojas. Papildus pakalpojumu pielsēgšanai no klienta ir jābūt atsevišķai darbībai un ar bezdarbību nepietiek. Uz to norāda arī PTAC.

Pīters

Ja Jūs uzmanīgi izlasīsiet no Tele2 nosūtīto SMS, tur ir rakstīts “Esam papildinājuši tavu tarifu plānu” , nevis “Esam pieslēguši tev papildpakalpojumu”.
Tele2 abonēšanas līgums, 3.2 punkts:
“Tele2 var mainīt abonēšanas maksu, norēķinu kārtību, tarifus un noteikt Papildu pakalpojumu tarifus. Par izmaiņām Tele2 informē Abonentu 30 (trīsdesmit) kalendārās dienas iepriekš Līgumā noteiktajā kārtībā”.

digitalk

@Pīters “Esam papildinājuši tavu tarifu plānu” , nevis “Esam pieslēguši tev papildpakalpojumu”.

ou, jā! “mēs esam nozaguši tavu maku, bet tu vari saņemt tajā esošos dokumentus par nelielu atlīdzību” stila īsziņa.

Olafs

@Pīters
Neviena no 3.2. punktā minētajām izmaiņām neatbilst formulējumam “papildinājuši tavu tarifa plānu”.

Skābene

Pieredze ar PTAC liecina, ka beigās atsauksies uz lietošanas noteikumiem internetā un ka viss ir štokos. Bezzobains kantoris tas PTAC.

Kristaps Skutelis

Mhm, un Tele2 jau paspēja atsūtīt preses relīzi, ka PTAC pārkāpjot likumu. Bezkauņas, vai ne?

digitalk

kāpēc bezkauņas, prasti pendergasti.

Pēteris

LMT ari piedāvāja ko līdzīgu,bet Tur saņemot sms ,–piedāvajums bija jāapstirina ar atbildi.Ja neapstiprināji,pakalpojums netiek aktivizēts!Tas ir pareizi!

Pīters

Tā pat kā ar tarifu plānu izmaiņām- operators jau neprasa klienta piekrišanu, aka “Vai jūs piekrītat, ka mēs paaugstināsim cenu? Nē? Nu labi, tad nemainīsim tarifu plānu😞”
Tas tā nestrādā.

Kristaps Skutelis

Ļoti labi. Lai šādi neglīti gadījumi ir visiem labs atgādinājums izvēlēties godīgu pakalpojumu sniedzēju.

Pīters

Izplatīt šāda veida ziņas ar sādiem clickbait virsrakstiem arī nav diez ko smuki. Agrāk, kursors tāds nebija

Kristaps Skutelis

Ja mēs redzam nejēdzību, tad mēs to tiešā tekstā arī uzrakstām. Tā ir bijis vienmēr un šajā ziņā neplānoju Kursoru mainīt. Tieši tāpēc mums zem logo rakstīts vārds “attieksme”.

Ivars Dzerve

Jūsu attieksmi es saprotu šādi – mums maksā Bite un tad mēs citus operatorus cenšamies nomelnot, cik varam? Tāpēc arī pie katras Tele2 preses relīzes jāpieliek kāds indīgsredakcijas komentārs?

Kristaps Skutelis

Nepareizi saproti. Kursoram nav nekādas sadarbības ar Biti (vai kādu citu mobilo sakaru operatoru) un kur nu vēl apmaksātas.

Un kā tieši šī ir nomelnošana, ja uzņēmums ir pieļāvis tik vienkāršu kļūdu un absolūti neciena savus klientus? Te ir jābūt diezgan prātā vājam, lai neredzētu, kur te ir problēma :)

Pīters

Paskaidrojiet lūdzu, kā izpaužas necieņa pret klientiem? Tajā, ka Tele2 piedāvā saviem klientiem bezlimita internetu par 2,50€ mènesī līdz gada beigàm? Visi klienti ir informēti MĒNESI iepriekš. 30 kalendārās dienas ir pietiekams laiks, lai izdomāt, vai tas ir nepieciešms un atslēgties, bet tiem klientiem, kam tas interesēs, pat pirkstiņš nebūs jāpakustina. Bet raksta virsraksts gan ir provokatīvs un nomelnojošs- cilvēks, kas garām skrollējot vienkārši paiet garām var sadomàt ko grib, un parādās visādas viltus ziņas. Nu muļķīgi sanāk- operators visu cilvēkiem, bet runā visādas glupības.

Kristaps Skutelis

Klau, ieslēdz smadzeni! Klientam nav jāveic speciālas darbības (pat ja tā ir tikai SMS nosūtīšana), lai atteiktos no kaut kāda pakalpojuma, ko uzņēmums viņam uzspiež. Pareizā pieeja ir ar zvaniem/SMS/sarunām pieteikties uz jauniem pakalpojumiem.

Pīters

Iztiksim bez apvainojumiem😊
Smadzenes man ir ieslēgtas. Kad tev piederēs kāds mobilo sakaru uzņēmums, tad varēsi klientiem dupsi bučot un darīt kā viņi tev pateiks. Neredzu nekādu “slidenu veidu” kā tiek iemānīti pakalpojumi, un tādam neslavu ceļošam rakstam arī, tas arī viss😄

Astro

Smadzenes jāieslēdz tajā brīdī, kad paraksti līgumu!
Neviens neliedz šo līgumu izbegt. Pie tam uz sitiena!
Jāiesaka operatoram nākošreiz izmaiņas publicēt tikai Latvijas Vēstnesī. Viss būs likumīgi un varēsiet cepties līdz bezgalībai. :-)))

digitalk

@Pīters necieņa izpaužas īsziņas formulējumā. ja tas būtu ziņojums par tarifa plāna izmaiņām, tad skanētu apmēram tā:

«Brīdinam, ka no 1. jūnija jūsu izvēlētais tarifa plāns maksās par 2.50 EUR dārgāk, jo tam pievienots bezlimita internets Latvijā līdz gada beigām. Ja vēlaties atteikties bla-bla-bla…»

Pīters

Cienītais, Jūs esat vienkārši pārfrāzējis iepriekš minēto ziņu😅 Es tik tiešām nesaprotu, kas šajā visā procesā ir tik slidens un fascinējošs, ka par to ir tā jābļaustās. Kas negribēs lietot, tas atteiksies. Neviens nevienam neko neuzspiež😄

digitalk

ja tu neredzi starpību starp brīdinājumu par tarifa cenas izmaiņām un reklāmistu sastādītu ķēpājumu ar “jums taču noteikti vajag”, tad jau tu strādā vai nu teles reklāmistu daļā, vai arī vienkārši esi no senākās profesijas pārstāvēm, tikai ar leibīti “strādāju reklāmas aģentūrā”.

varbūt tieši tu uzģenerēji šo Tele2 “sasniegumu”?

Pīters

Aha. Mans darbs😂

digitalk

da labi, neticu ka tu esi “Ants no pāķiem ar lamuvārdiem” :D
pārāk gudri raksti ;)

bet ja nopietni, šāda tipa reklamēšana un pakalpojumu uzspiešana būtu jāizskauž likumdošanas līmenī. tāpat kā sīkā druka, uz kuru norādot zvaigznīte vai cipariņš, un kura bieži vien nemaz nav uzrakstīta.

par katru šādu gadījumu vajadzētu 10% beztiesas soda naudu valsts kasē no pēdējā gada konkrētā produkta pārdošanas peļņas.

Astro

Kurš ir godīgs???

Arčijs

Ko var pērties. Izskatās kad šis lapas veidotājam ir zobs uz Tele2. Es zinu daudzus cilvēkus kam gan LMT gan Bite ir pieslēguši internetu kad telefons ir vecs podzinieks un to nevelkt. Katram ir savi kasjaki. Un lielais mūldonis Kristaps laikam ticis labā peļņā nomelnojot Tele2 jo cik esmu lasījis nevienu citu viņš tā nenoliek. Lai jau veicās viņa biznesiņs.

wils

Apmaksāju savai mammai (70+) balss pieslēgumu. Tagad man ir speciāli jābrauc (laikā, kad jāievēro pašdistancēšanās), lai nosūtītu STOP sms, jo mammai problēmas ar redzi un sms nevar uzrakstīt. Paldies Tele2

Pīters

Var arī pazvanīt un paprasît, lai atslēdz. Viss slēpjas tajā, ka cilvēki negrib runāt ar cilvēkiem, tik gudri dirst internetā par to, cik viss ir slikti. Visu ar visiem var sarunāt.😌

Kristaps Skutelis

Kāpēc cilvēkiem ir jātērē savs laiks, ja uzņēmums izlemj nodarboties ar cūcībām?

Pīters

Cik laiks vajadzīgs, lai aizsūtīt vārdiņu STOP?
1-3 min, atkarībā no tā, cik ātri cilvēciņš prot darboties ar telefonu. Tas neprasa ne kripatu piepūles un 30 dienu laikā jau nu noteikti var paspēt šo manipulāciju izdarīt

Kristaps Skutelis

Tā nav runa par laiku, bet par pašu faktu, ka klientam ir jāveic lieka darbība. Pie tam dažs labs komentētājs šajā diskusijā jau norādīja, kāpēc šāda pieeja arī tīri praktiski var nedarboties.

Pīters

Viss ļoti labi darbojas. Ja kaut kas nedarbojas, var sazināties ar klientu atbalstu, kur visu ļoti smuki izdara un pastāsta, nevis sēdēt un bļaut cik viss bēdīgi

Letiņš

Beidz tak tērēt laiku uz šo dziļi aizvainoto Tele2 darbinieku/fanu. Te neviens arguments nepārliecinās, ka kaut kas minētajā paņemienā varētu nebūt ētisks vai saskaņā ar labu biznesa praksi.

Kristaps Skutelis

Piekrītu. Ommmm! :)

Viktorija

Nekādas cūcības nav. Jūs no mušas uzpūtāt ziloni. Tele2 vienmēr nāk pretī, vienmēr var visu sarunāt , vienmēr laipni un atrod labāku risinājumu klientam.

Kristaps Skutelis

Tas, ka Tele2 ir labs klientu atbalsts (nezinu, neesmu pārbaudījis) nenozīmē, ka šoreiz viņi ir nofeilojuši.

wils

Parādīsiet, kur “Mans Tele2” lietotnē, es varu atteikties no šī papildus interneta?

Pīters

Man pašam ir bezlimits, tāpēc neredzu šādu opciju, bet zinu, ka uzzvanot viņiem vai uzrakstot no Mans Tele2, viņi arī to atslēdz. Pats nesen sazinājos un visu noskaidroju.

Kristaps Skutelis

Kāpēc klientam bez maksas ir jādara operatora darbs?

Pīters

Kāds gan?

Kristaps Skutelis

Padomā. Es reāli nesaprotu, kā šis var nebūt skaidrs.

Astro

Varbūt pameklē waze lietotnē?!? :-)
Viss nepieciešamais ir norādīts sms. Pats labi zini, ka mob lietotnēs ir tikai daļa no funkcijām.

Letiņš

To Tu par sevi, ja? “Gudri dirst internetā”

Astro

Nevāries pa tukšo, vienk piezvani tele2.
Ja kas, man podziņtarifam nekādi interneti netiek piedāvāti. Tad jautājums, kas ir pieslēgts Tavai mammai?

wils

Operators nespēj palīdzēt, jāsūta sms. Kā jau rakstīju iepriekš, tiek izmantots android telefons, kas parāda ģimenei iekš google maps telefona atrašanās vietu, tāpēc tiek patērēts internets aptuveni 50..70 MB apjomā. Uz telefona nopirkts un uzlikts BIG launcher ar palielinātu fontu, tādējādi ar lupu sms var izlasīt, bet tākā klaviatūra ir standarta, uzrakstīt bez kļūdām ir praktiski neiespējami. Es saprotu, ka mans gadījums ir 1 no 10.000, bet šoreiz tā ir problēma.

Viktorija

Var piezvanīt un viņi to STOP pieslēgt no savas puses. J

STN

Jūs tak visi esat stūlbi 2.50€ men. Par bezlimita internetu un jūs vel bimbājat par to? Viņi ir tiesīgi izsūtīt šādus e-pastus neviens nav vainīgs ka cilvēki ir stulbi un nemāk lasīt!

Kristaps Skutelis

Nē.

Uldis Petersons

Slideni jau tas ir! Mani ka bezlimita lietotāju tas gan ne pārāk priecē, jo sanāk, ka tagad līdz gada beigām es atšķirība no citu tarifu lietotājiem, reāli pārmaksāju par to bezlimitu.

Jevgēnijs Za

Pēc covid-19 akcijas palaišanas no bezlimita interneta pārgāju uz lētāko iespējamo tarifu par 10.99 un saņēmu bezlimita internetu. Nomainīt tarifu plānu var mans.tele2.lv.|
P.S. Tarifa plāna maiņa iespējama tikai reizi mēnesī

Kajagoō

laicīgi noreaģēji! Žēl, ka neiedomājos! Ņem lētāko tarifu plus 2,50 un saņem lēto bezlimitu! AAA, cirvis, neiedomājos ātrāk!!!

Au Sainis

Reizi mēnesī var nomainīt tarifu .

Kajagoō

Ar Tele2 viskautko esmu sarunājis. Ņem klausuli rokā un zvani! Nav jau LMT, kas pasūta d…..

Astro

Tieši tā!

Viktorija

Jums ir visas iespējas iegādāties bezmaksas sim karti ar 4GB kas nāk klāt Jūsu bezlimitam un Tele2 dāvina bezlimitu šai kartei

aaaabbbb

Tas tak ir lēti, būtu priecīgs, ja citi operatori arī piedāvātu bezg. netu par 2.5 mēn.

Au Sainis

Kamēr biju lmt klients – tā apm. gadus 17 , man par velti neko nedeva un pat par 2.5 , kas ir tuvu tam , neviens neko pat iemānīt nemēģināja . Tur ar godīgumu viss ir kārtībā.

aaaabbbb

Nesen pacēla cenu lmt priekšapmaksai, nedēļa sarunām un nedēļa internetam tagad maksā dārgāk, bet piemeta klāt dažus mb. Visi viņi ir vienā maisā bāžami.

Ieva

Man gan liekas viss skaidri un saprotami, un LĒTI!!! Ar prieku izmantošu šo iespēju. Ja lieto telefonu, būtu jāmāk arī lasīt! :D

wils

Varat to pateikt cilvēkam, kam problēmas ar redzi vecuma dēļ?

Ieva

Jā, varu gan – izvēlieties tarifu plānu bez iekļautiem datiem, “briesmīgajam” Tele2 (ZZ pēcapmaksa) arī tādi ir, un manai omei, kas ir gados veca un nelasa SMS, tieši tāds ir pieslēgs, nekādu SMS nesaņēma. Bet gados vecais vectēvs, kas aktīvi lieto internetu, ir arī priecīgs par šādu SMS un bezlimita datiem. Un, ja nav kaut kas skaidrs – pajautā. :)

wils

Tiem, kas tankā. Vai jūs varat pateikt cilvēkam ar redzes problēmām (ja nu kas, ar 2 pabeigtām augstākajām ), ka ja lieto telefonu, jāmāk lasīt? Mobīlais internets nepieciešams (iepriekš saskaņojot), lai, nepieciešamības gadījumā, varētu noteikt cilvēka atrašanās vietu (iekš google map pieslēgts location sharing). No vēstures – sajauca transporta sarakstu, iesēdās ne tajā autobusā un tad izkāpa nepareizajā vietā.

digitalk

atbalstu tevi par 101%. lai tā balamute Ieva, kas nekad nav rūpējusies par vecākiem ar vecuma kaitēm un ierobežojumiem iet ieskrieties.

Astro

Izskatās, ka pats neesi rūpējies…
Ja cilvēks ir gatavs skriet pakaļ nomaldījušamies sencim uz da jebkuru vietu un visu ir tehniski noorganizējis (kas ir ļoti apsveicami), tad kur ir tā lielā problēma noāķēt 2€ bonusu???

wils

Problēma iekš tā, ka lai noāķētu šo bonusu, man ir jānokļūst pie telefona (laikā, kad jāievēro pašdistancēšanās), kurš neatrodas 100km rādiusā. Kaut kā tā.

digitalk

@Astro Izskatās, ka pats neesi rūpējies…

esmu abus jau apglabājis. vēl būs debīlas remarkas?

Astro

O, izskatās, ka produkti.lv pieslēgusies cenzūra!?!
Īpaši pietuvinātie var atklāti ķengāties, bet pārējie nav tiesīgi neko iebilst… Var tikai minēt ko vēl esat nošņāpuši!

Kristaps Skutelis

Iemācies cieņpilni un bez lamāšanās diskutēt un man nebūs jādzēš tavi komentāri.

Astro

Nu tad tā, varu pieslēgties tēmai!
1) Uzrādi kaut vienu lamuvārdu kā tādu dzēstajā komentārā.
2) Tavs cienījamais digitalks lieto lamuvārdus šad un tad. Standarta apzīmējums lietām – debīls.
3) Par “cieņpilni” pat nesāc. Ja viedoklis nepatīk, tātad nav cieņpilni!

Astro

Nos visiem komentāriem visdebīlākie ir tavējie, dārgais digitalk!

digitalk

> dārgais digitalk! tu mani neesi pircis ne dārgi, ne lēti :-P par lamuvārdiem — es tos lietoju, kad uzskatu par nepieciešamu akcentēt emocionālo uzsvaru tekstā un vados pēc moderatoru norādījumiem. dažreiz man iesper pa pakaļu, dažreiz nē. par dažu “lamuvārdu” nozīmi — liekas tev nav īsta izpratne, ko šie vārdi nozīmē: 1) Idiot — so defective that the mental development never exceeds that or a normal child of about two years; 2) Imbecile — development is higher than that of an idiot, but whose intelligence does not exceed that of a normal child of about seven years; 3) Moron… Read more »

oppo

tas taču ir diezgan lēti, nesaprotu, kur cepiens. katrs pelna kā māk, tele2 ar muļķībām, kursors ar clickbait rakstiem.

Klik

Tele2 vienmēr ir izcēlies ar snīkī piedāvājumiem un pakaļdarinājumiem biznesa/komunikācijas ziņā. Tur sēž izbadējušies darbinieki, kuriem ir jārod iespēja palielināt ieņēmumus jebkādiem veidiem – nomelnojot citus operatorus, radot nepatiesas sensācijas. Bet tas ne vienmēr ir slikti, jo var taču to visu izmantot savā labā – tagad pārslēgties uz lētākiem tarifiem un saņemt bezlimitu līdz gada beigām lētāk vai arī pieteikt pāreju pie cita operatora un saņemt vēl izdevīgāku piedāvājumu :)

Astro

Parādi izdevīgāku par tele2.
P.S. Vēlams tādu, kurš ir spējīgs piedāvāt pakalpojumus ne tikai Rīgas centrā.

Lasītājs

No Home 3 aka Viasat vēl slidenāk un TIKAI E-pastā…

Ņemiet vērā:

Ja pēc bezmaksas piešķirtā perioda nevēlaties turpināt skatīties šo TV kanālu, lūdzu, sūtiet mums SMS ar atslēgas vārdu ATTEIKT uz telefona numuru 1800. Lai turpinātu skatīties šo kanālu, Jums nekas papildu nav jādara, sākot ar jūniju Jūsu ikmēneša rēķinam tiks pieskaitīta papildu summa par kanāla abonēšanu 0,99 EUR/ mēnesī.
SKATĪTIES TV3 FILM HD TV PROGRAMMU
Jūsu Home3

Au Sainis

Un nez kāpēc Kursors par to nesatraucas.

Kristaps Skutelis

Ne visu var pamanīt laicīgi. Bet, jā, arī šāda Viasat pieeja nav cool.

digitalk

tad jau būtu laiks pārbaudīt un nopublicēt šo info?..

Kristaps Skutelis

Varbūt. Komentārā jau viss pa lielam pateikts, neredzu baigo jēgu atkārtoties.

digitalk

komentārs zem raksta par Tele2 nav virsraksts Kursorā un par TV3, kas indeksēsies meklētājos un būs viegli atrodams ieinteresētajiem.

ps. man liekas, ka tu nedaudz nenovērtē Kursora popularitāti, ja raksts ir par aktuālu tēmu, tad tas gūgles meklētājā parasti ir pirmajā lapā.

Kristaps Skutelis

OK. Ja izlemšu, ka šāds raksts ir te vajadzīgs, sagatavosim.

Janis Liepins

Viasat šī ieeja jau sen un zināma. Tāpēc cilvēki no tā mēģina izvairīties kā no mēra. Piem es pat neesmu piekritis pat pamēģināt. Tgd Viasat izdodas piekrāpt tikai ļoti padzīvojušus ļaudis un slikti izglītotas vientuļās māmiņas.
Tele2 sagaidīs tādu pat birku….

emils

Ta diemzhel ir vispasaules prakse un es ar domaju, ka sho praksi Latvija ieviest nevajadzetu, jo ta reali ir cilveku maldinashana. Tas pats ar antivirusiem, kuriem pec bezmaksas beigam sakas pakalpojums un cilvekam automatiski no konta pazud nauda. Tapec lietoju priekshapmaksu, jo zinu pa ko esmu samaksajis un ko lietoju. A shitos, kas lieto likuma nepilnibas, lai musu omes un opji maksatu par to ko nemaz nelieto riktigs fujjjj uz vinjiem un pareizi kursos raksta mosh kads nav shadu izzinju pamanijis vai ka parasti notiek pienemis par reklamu un automatiski izdzesis, bet izlasot rakstu cilveks vismaz uzzin informaciju pako un… Read more »

Janis Liepins

Un šie ir maldi.
Skandināvijā ir plaši izplatīta standartlīgumu prakse, kur līgumi ir standartizēti. Ja nav – uz tiesu ar atsauci uz standartpraksi.
Šajā gadījumā Tele2 būtu grūti pierādīt, ka tā klienti vēlējās lietot vairāk interneta, kur lielai daļai šāds piedāvājums būtu acīmredzamā pretrunā (jo būtu piem TET internets). Tele 2 būtu jāmaksā sirsnīgas soda naudas.

trel

Es pareizi saprotu, ka to bezmaksas kanālu tev iedeva neko neprasot un tad prasa maksāt?
Vai arī pieslēdzi bezmaksas kanālu, labi apzinoties, ka pēc x laika tas kļūs par maksas kanālu?

Čiekurs

Tas ko daudzi nesaprot ir cūcīgā pieeja. Pareizais veids, kā to darīt un neviens neapvainotos ir piedāvāt ar sms starpniecību pieslēgt šādu pakalpojumu, ja tādu vēlies. Nevis, ja aizmirsi/sajauci/nesaprati, tad maksā ragā.
Piedrāž, cik ložu drošs ir viņu līgums, tāds ir visiem, bet ne visi mēģina uz tā rēķina apjāt klientu. Šoreiz arī stāsts ne par to, cik “izdevīgi” tas ir.

modano

Tulit atskries Tele2 PR darbinirmi un uzceps 10 komentus, ka viss ir loti skaisti. Kaut ka baigi komente visi peksni netipiski shim saitam

rudzu rikas

LMT dara kaut ko līdzīgu. Piedāvā bez maksas 1 nedēļu pieslēgt konkrētu (man neinteresantu) tarifu. Pēc bezmaksas perioda (ja aizmirsi atslēgt) – maksā ragā. Protams, var atslēgt arī pēc tam. Tomēr uzskatu, ka šāda “ķeršana uz muļķi” ir nepareiza.

reku

Pat vairāk – piedāvā pieslēgt bezlima inetu uz laiku. Nākamā perioda vidū tas beidzas, iepriekšējā plāna datu apjoms ir notērēts un ja nepaturi bezlimu, tad paliec bez datiem līdz mēneša beigām. Sanāk tā – pacienājies no mūsu bagātīgā galda, bet atdod mums savas sviestmaizes.

Gustavs

Tele2 internets Imantā šobrīd ir zem katras kritikas. Pat Youtube nav iespējams bez lagošanas skatīties 1080, kaut arī nekāds cits traffiks nav. Ja gribas kaut ko nokačāt, sēdēt netā tajā pat laikā nav iespējams. Un tas viss par kosmiskiem 25 eiro (ar rūteri). Nevaru sagaidīt, kad Imantā manā rajonā būs Lattelecom. Būs lētāk un 20 reizes ātrāk. Un nervi nebūs čupā.

Jūtos mazliet labāk, savu sāpi izteicis

Einis

Man darbs Iļguciemā malā. Uz Dgrīvas pusi. Tur LMT man nācās nomainīt uz Tele2, jo LMT labākajā gadījumā 2 Mbit izspieda speed testā, bet Tele 2 mierīgi rullē uz 50 Mbit. Solīja jau mums LMT torni būvēt (jo mums kādas 300 LMT simkartes darbā), bet pagaidām nekas nekustas.

Gustavs

kamēr bija 2 nedēļas “pārbaudes laiks”, izspiedu “pat” konstantus 3 MB/s (megabaitus) torrentos. Pēc divām nedē\l\am ātrums nokritās uz pusi. Tad atnāca COVID un visi palika sēžam mājās un i-nets kļuva absolūts mēsls. Vienmēr esmu apzinājies cik svarīgs ir labs nets, bet tikai tagad novērtēju LTK optiku, kuru lietoju pēdējos 6 – 7 gadus ikdienu.

Es gan dzīvoju Imantā tādā rajonā, kur ir tikai 4G pieejams, tapēc arī te tik liels noslogojums ir. Ar ilgām giadu, kad varēšu pasūtīt TELE2 n*****j.

Maxal

Nepastāstīsi, kā ieguvi tarifu plānu par 25€ mēnesī? Skatoties tarifu plānus neko tādu nespēju salasīt.
Pats lietoju Tele2 mājas internetu vairākus gadus, jo iepriekšējais manā dzīvesvietā bija izteikti lēnāks, 25€ nespēju atcerēties.

Cipans

“Ja atteiksies, piedāvājums vairs nebūs pieejams. Maijā turpini lietot bezlimita internetu bez maksas.” nav gluži tā. Nosūtot to STOP, reply ir: “Piedāvājums Bezlimita internets Latvijā līdz gada beigām ir atslēgts. Turpmāk Tev ir pieejams tikai tarifu plānā iekļautis apjoms” Respektīvi, nekāda haļava maijā, ja neproties vēlāk maksāt. Piedāvājums patiesībā ir OK un cena, bet forma kā to pasniedz – nē. Ja piedāvātu – “Vai vēlies izmantot bezlimitainternetu līdz gada beigām, piemaksājot 2.50 mēnesī” – ļoti iespējams, būtu pat piekritis. Ja variants ir “mēs tev pieslēdzām, sūti stop ja nevēlies izmantot” – Tad tas ir galīgi garām. Sevišķi, ja maksā par… Read more »

Kristaps Skutelis

PTAC par šādu rīcību varētu uzlikt sirsnīgu soda naudu maksāt, lai Tele2 un arī citiem uzņēmumiem vairs nebūtu tik lielas vēlmes nodarboties ar šādu patērētāju maldināšanu.

Pīters

Nosūtot STOP, maijā vēl ir bezlimits, ja nu kas…😄

Cipans

Kuram tekstam man ticēt – pirmajam, kurā rakstīts, ka varu lietot, vai otrajam, ka turpmāk tikai tas, kas tarifā?
(it kā jau man vienalga, bet teksti kopā neiet un ir pārprotami) https://pbs.twimg.com/media/EXLXVYhUcAAyInB?format=jpg&name=large

Uldis

Man 30/04 atsūtīja ar START nevis STOP:

Sveicināti! Arī maijā mēs Tev nodrošināsim iespēju lietot bezlimita internetu bez papildu maksas, jo neierobežota pieeja internetam šobrīd ir ļoti svarīga. Vienlaicīgi esam papildinājuši Tavu tarifu plānu un dodam Tev iespēju no jūnija līdz pat gada beigām lietot bezlimita internetu telefonā Latvijā, piemaksājot pie ikmēneša rēķina tikai 2,50 EUR. Ja vēlies šo iespēju izmantot, sūti bezmaksas īsziņu ar tekstu START uz 1681 vai ienāc http://www.mans.tele2.lv , sadaļā Komplimenti. Šobrīd pieslēgtās atlaides apjoms un termiņš saglabājas.

Kristaps Skutelis

Hmm, interesanti. Šādi jau izklausās pareiza pieeja. Kāpēc tev bija šāda SMS? Būtu labi saprast pēc kādiem kritērijiem Tele2 izlemj dalīt klientus grupās šādu SMS sūtīšanai. Vēl kāds ir redzējis START īsziņu?

digitalk

pajautāju teles lietotājam, 29.04 atnākusi īsziņa ar STOP.

Pīters

Izlasīja rakstu šeit un pārveidoja. Nobijās, ka kursors par šo uzrakstīja :(

Uldis

Telefons ar dual sim. Atnāca numuram ar kuru vispār netiek lietots internets un numuram ir pieslēgts tarifu plāns: Tarifu plāns 1,5 GB. Skatos ka pagājušo ceturtdien tika atsūtītas divas sms. Pirmā 12:34 Sveicināti! Arī maijā mēs Tev nodrošināsim iespēju lietot bezlimita internetu bez papildu maksas, jo neierobežota pieeja internetam šobrīd ir ļoti svarīga. Vienlaicīgi esam papildinājuši Tavu tarifu plānu un dodam Tev iespēju no jūnija līdz pat gada beigām lietot bezlimita internetu telefonā Latvijā, piemaksājot pie ikmēneša rēķina tikai 2,50 EUR. Ja vēlies šo iespēju izmantot, sūti bezmaksas īsziņu Otrā 12:36 Sveicināti! Arī maijā mēs Tev nodrošināsim iespēju lietot bezlimita… Read more »

Uldis

Telefons ar dual sim. Vispār jau bija 2 sms 30/04. Atsūtīja numuram ar kuru netiek vispār lietots internets. Numura pieslēguma tarifu plāns: Tarifu plāns 1,5 GB Pirmā sms 30/04 12:34 Sveicināti! Arī maijā mēs Tev nodrošināsim iespēju lietot bezlimita internetu bez papildu maksas, jo neierobežota pieeja internetam šobrīd ir ļoti svarīga. Vienlaicīgi esam papildinājuši Tavu tarifu plānu un dodam Tev iespēju no jūnija līdz pat gada beigām lietot bezlimita internetu telefonā Latvijā, piemaksājot pie ikmēneša rēķina tikai 2,50 EUR. Ja vēlies šo iespēju izmantot, sūti bezmaksas īsziņu Otrā sms 30/04 12:36 Sveicināti! Arī maijā mēs Tev nodrošināsim iespēju lietot bezlimita… Read more »

Astro

Kas ir ekrānšāviņš?

nini

ekrānšāviņš ir atzīšanās ka anglenes stundās roka klejojusi pa kabatu….

Astro

Diez, kur pats klejoji anglenes stundās? Šaušana nav vienīgā šī vārda nozīme angļu valodā. Un šaušana pēc jēgas nekādi neatbilst attēla uzņemšanai.
Tādēļ nevajag lietot vārdus izteicienus no nabadzīgām valodām, kur visu apzīmē ar vienu un to pašu. I nebūs tad nekādu ekrānšāviņu, mātesplašu, produktu, aplikāciju… utt. Nevajag piedrazot latviešu valodu.
P.S. Es mācījos vācu valodu.

Dace

Diemžēl nebija START īsziņa. Saņēmu tikai STOP.

Pēteris Purviņš

Cik sapratu no mans.tele2 pieejamās informācijas, ja mēnesī tika izmantots 100MB interneta vai vairāk, atnāk rakstā minētais SMS ar “STOP”, ja mazāk par 100MB, tad atnāk piedāvājums to pieslēgt, nosūtot “START” (manam tēvam, kas neizmanto mobilo internetu atnāca tieši tāds).

Atradu tādu saiti, kas liecina, ka iespēju, ka lietotājs nepamanīs un neatslēgs, viņi jau iepriekš ir paredzējuši (respektīvi ļaunprātīgi pieslēdz bez piekrišanas, apzinoties, kas var notikt):
https://www.tele2.lv/palidziba/par-rekiniem/rekina-skaidrojums/man-rekina-paradas-maksa-250-eur-par-bez/

TELE2 sūdzību un jautājumu “vai šī ir tarifa izmaiņa” jau esmu nosūtījis, solīja atbildēt 30 dienu laikā. Gatavoju sūdzību arī PTAC.

Pēteris Purviņš

Šeit saite par dalīšanu pēc 100MB notērētā – https://www.tele2.lv/palidziba/par-tarifu-planiem/esmu-tele2-klients/vai-es-varu-savam-numuram-pieslegt-bezli/

Tagad gaidu, kad līzinga kompānija man sūtīs otras mašīnas atslēgas pa pastu, redzot, ka esmu nobraucis virs 100km/mēnesī ar pirmo un pieliks klāt 500 eur/mēnesī pie rēķina, jo “pārvietoties izolēti COVID-19 laikā ir ļoti svarīgi”. Ja nepiekrītat, atsūtiet tās atpakaļ.

Cipans

29.04 bija ar STOP. Acīmredzot daudzi sāka cepties, pārtaisīja uz START

Olafs

Ar šo faktiski Tele2 atzīst savu kļūdu pieejai :)

Valdis

Šitas ir liels mīnus no Tele2 puses

romaxsoft

Neko slidenu šeit neredzu. Tas, ka 3 mēnešus visi lietoja par brīvu internetu, nebija slideni, bet, kad par to nākotnē jāpiemaksā, tad uzreiz tas kļūst slidens?! Bezlimita internets telefonā 2,50. Kurš operators vēl ko tādu nodrošina? Nožēlojams cepiens. Tagad visi ņaudētāji, paņemiet savas mamutu slaktējamās vāles, lieniet laukā no alām un dodieties medīt ļauno Tele2!

Dairis Ūbele

Kāpēc man vajag uzspiestā veidā likt kaut ko lietot, kaut vai tas ir bezmaksas ja man to GB pietiek ar atliektiem nagiem savā esošajā tarifu plānā. Un kāds vēl bezlimits telefonā pa 2.50€, ja esot neuzmanīgam, esošajam tarifu plānam cipars tiek vnk. nekaunīgi palielināts par 2.50€.

Kristaps Skutelis

Cepiens ir par to, ka operators nekorekti visiem aktivizējies pieslēgumu un klientiem jāveic papildus darbības, lai no tā atteiktos. Korektais veids būtu paprasīt nosūtīt SMS, ja vēlies turpināt lietot šādu vai tādu pakalpojumu. Tagadējā variantā Tele2 vienkārši ķer uz muļķi un zvejo neuzmanīgus klientus. Tas nav labais tonis.

Pīters

PAKALPOJUMS VĒL NAV AKTIVIZĒTS, jedritvai micīt. Negribi maksāt par to, līdz jūnijam ir laiks pateikt, ka negribu. Bez piekrišanas neviens nevienam neko neaktivizē. Ja neko neatbildi, tas nozīmē, ka piekrīti, nosūti STOP, un netiks nekas pieslēgts Palasīju iepriekšējās diskusijas, nu vāks. Laba lasāmviela vakaram bija.

Kristaps Skutelis

Nu, re, beidzot saprati, ka nav pareizi klientam likt atteikties no pakalpojuma, kas tam varbūt nemaz nav vajadzīgs.

Pīters

To gan es neteicu. Savu viedokli par Tele2 darbībām mainījis neesmu- tur viss ir tīrs.
Par kursoru gan esmu vīlies. Šitādas nomelnošanas nebiju gaidījis. Un tik tiešām aizdomīgi, ka tikai par Tele2.
Kāpēc Jūs nebļaujat par to, ka Bite ņem no klientiem priekšapmaksas pārejot no citiem operatoriem, un ja cilvēks nepāriet, priekšapmaksa netiek atgriezta?
Kāpēc Jūs nebļaujat par to, ka LMT paaugstina abonēšanas maksu, nelieši tādi😞 Vai par tiem “dāvinājumiem” , par kuriem prasa naudu pēc tam?

Tik tiešām, rodas sajūta, ka šī ir apmaksāta anti-reklāma.

Pīters

Un uz šo, sparīgais Kursors.lv īpašnieks vairs neko nesaka. Izskatās, ka taisnība vien ir

Kristaps Skutelis

Nav ne apmaksāta, ne antireklāma.

Oskars

Nesmuki ir ko davinat, bet pec tam par to paprasit naudu. Ja velies paturet davanu lidz gala beigam, tad maksa par to. Shis labestibas zhests no TELE2 ir tik pat nekaunigs, ka davinajums slimnicaam no LMT.

digitalk

vai tu varētu atklāt LMT “dāvinājuma” izmaksas slimnīcām pēc “dāvinājuma” perioda? citādi sausa runa.

Cipans

““LMT” šīm iestādēm nodrošina gan telekomunikāciju pakalpojumus, gan dažādas ierīces, tostarp portatīvos datorus, planšetes, viedtālruņus, IP telefonus palātās, tīmekļa kameras stacionārajiem datoriem, videonovērošanas un durvju automātikas risinājumus, MiFi iekārtas un rūterus attālināta darba veikšanai – pavisam vairāk nekā 1000 iekārtu, pieslēgumu un risinājumu.”
Domā LMT ir vienīgie, kas tirgo datorus, kameras, automātiskās durvis un citas iekārtas.
Un slimnīcas to visu pērk, nav tur nekāda dāvinājuma.

bregs

Par slimnīcām nezinu, bet neviena medija nepamanīts palika fakts, ka tika apdāvināti skolnieki(martā), lai varētu mācīties attālināti… un tai pat laikā bija izziņots skolēnu tarifa kāpums par 20% no 1.aprīļa… džeki laikus atjēdzās un 2 dienas pirms 1.aprīļa šis tarifu maiņas paziņojums pazuda bez galiem no LMT mājaslapas. Bet rūgtums sirdī palika…

Einis

Tad kā sanāk? Man atteikt bezlimitu, pieslēgt kaut ko lētu limitētu, maksāt 2,50 EUR un man būs bezmaksas nets līdz gada beigām?

digitalk

tas sāks strādāt tikai ar nākošo mēnesi, bet citādi kāpēc ne?

Skābene

Man jau liekas, ka bērnam ar zelta zivi, pa 3,50 mēnesī debūt klāt bezlimitu par 2,50 mēnesī ir mega dīls! :)

Cipans

Lētākais fiksētais plāns ar 1.5 Gb ir 10.99 tāpēc diezgan skaidrs ka ZZ neko tādu nepiedāvās

Krišs

Identiski jau bite dara, ka pied@vā bezmaksas bezjēdzīgo anivīrusu un nevis bezmaksas termiņam beidzoties beidzas pakalpojums bet automātiski pa maksu viss turpinās…
Šķiet jebkirš papildpapakalpojums standartā turpina iekasēt, ja lietotājs nenosūta speciālu STOP sms… Vienkārši izdevīgi viņiem.

reku

nesen bija ziņa, ka jebkurš AV trubā rada vairāk ievainojamību, kā pasargā…..pērciet gaisu, svaigs un O2 molekulām bagāts gaiss, labas atlaides un teicama elpošana!

Skābene

Bite gan ir riktīgi “slīps” kantoris! Bērnam paņēmu skolnieka pieslēgumu un lai bērns iemācītos skaitīt GB pieslēdzām izmaksu kontroli, proti, bitei bija jāsūta SMS uz manu telefona numuru, kad limits sasniegts. Saņemu rēķinu, un tur mega cipars. Aizbraucu uz klientu servisu, prasu, kas tad nu, kur tad izmaksu kontrole? Šie man atbild, – A Jums laikam numurs pie cita operatora, mēs SMS sūtam tikai Bites tīklā. Beigās izrādījās, ka šie sms sūta bērnam, kuram pie vienas vietas tie Bites SMS, šis tik rullē tālāk……… :) Tāda man pieredze ar BITI un PTAC ir bites pusē, tas ka līgumā norādīts numurs… Read more »

Ģirts

Visi operatori pār vienu kārti metami. LMT piemēram, gadījumā kad ņem citu telefonu ar atvērto līgumu, piedāvā divu mēnešu apdrošināšanu bez maksas, pēc tam nauda (manā gadījumā ~10EUR) automātiski tiek iekasēta. Arī jāsūta paziņojums lai atslēgtu.

Tele2 klients

Sveiki Kursor ,

liels paldies par šo rakstu !

Esmu Tele2 klients un man atnāca tāda ziņa, bet līdz galam nebiju izlasijis.
Pateicoties šim rakstam es spēšu no šī pakalpojuma atteikties, bet tā visticamāk nebūtu pamanijis papildus 2.50 pie rēķina.

KKTK

Kāds vairs Tele2? Com Hem ir pie visa vainīgs. Tur dēļ viņu (nelielas kabeļkompānijas nejēgu menedžmenta) ne tādas vien problēmas briest…

Abols

Mobilo sakaru operatori raustās tikai no SPKC. Bija man kā juridiskai personai seķeršanās ar Tele2… ilgi strīdējamies… bet kad es uzrakstīju vienā no epastiem, ka par mūsu gadījumu interesējas SPKC, tad Tele2 atkāpās un atcēla līgumsoda rēķinu.

Piparkuka

Šis interneta piedāvājums ir pilnīgā saskaņā ar likumu un, manuprāt, Tele2 vispār nav jāattaisnojas, jo klienti tika mēnesi pirms piedāvājuma aktivizācijas informēti. Tāpēc nevajag nevienu nomelnot…

Kristaps Skutelis

Pareizi saki, uzņēmumam nav jāmēģina apkrāpt savi klienti un viss būs labi.

rudzu rikas
Egils Korolenko

Kas ir 2.50€ mēnesi ja viens otrs diena nopipe 4€ par ko cepamies .

Reinis Rozitis

Ja nav skaidrs, tad cepiens ir par principu(-iem) nevis eiro skaitu (neskatot pat juridisko pusi).

Ir cilvēki, kuriem ~mēnesī “kabatā ieripo” tikpat cik Latvijas valsts gada budžets, tad ko?

pff

2.50eur pie pašreizējā tarifa. Ja 17.99 maksā tad tam plusā vēl 2.50. Man ir 15gb tarifs par 17.99eur , notēreju katru mēnesi 5gb 6gb. Un man arī, neprasot, tika pieslegts tas bezlimits. Uz to viņi arī pelna, kerot muļķīšus kuri nepamanīs sms un rēķinā 2.50eur vairāk!

Piparkuka

Uz kā interesanti pelna???? Viņi ar šo piedāvājumu aiziet mīnusos. Pačeko, cik miljonus iztērēja par bezmaksas bezlimita netu martā un aprīlī! Gribēja kā labāk, sanāca kā vienmēr…

digitalk

ja tu joprojām dzīvo 90-tajos, tad varu tev pateikt, ka interneta trafiks šobrīd praktiski ir bezmaksas, jo visi provaideri ir saslēguši savstarpējos līgumus un nenodarbojas ar naudas bezjēdzīgu dzenāšanu savā starpā.

nekādus miljonus neiztērēja, vienkārši guva mazāku peļņu.

pff

sorry! stpelna. bet patiesībā man ir vienalga, pelna vai bankrotē.

pff

Un domāju tā ir cūcība no viņu puses. Ja visiem šajā laikā vajadzēs jaunos BMW, tad Tev arī atsūtīs un pieliks pie rēķina. gribi vai negribi, bet tagad visiem tas ir svarīgi

Gatis

Tad sanāk, ka senjoram tikmērk kamēr neaizsūta start nekas nebūs pieslēgts. Un nav nekas jāsūta un jāatslēdz?

Last edited 1 month ago by Gatis