Rīgas ielas un trotuārus no 1. aprīļa papildinājis vēl viens elektrisko skrejriteņu serviss Scoot911, tieši šajā vīrusa izplatības laikā ar 200 skūteriem sniedzot iespēju atbildīgi distancēties un nokļūt no viena punkta līdz otram.
Scoot911 savus mobilitātes pakalpojumus piedāvā Eiropā, ASV un Tuvajos Austrumos. Servisa skrejriteņi ir ražoti speciāli dalīšanās pakalpojuma vajadzībām: ar lielākiem riteņiem, platāku platformu, īpaša dizaina (tumšajā diennakts laikā atstaro gaismu) un ar iespēju bez uzlādes nobraukt 65 km attālumu. Uzņēmuma vadītājs Ričards Šukis ienākšanu Rīgas tirgū uzsver kā vēl vienu alternatīvu, lai pandēmijas laikā cilvēki varētu ātri un pietiekami droši pārvietoties, jo sabiedriskais transports nebūt nav tas drošākais.
Tāpat norādīts, ka skrejriteņu dezinfekcija tiek veikta divas reizes dienā, taču katram lietotājam nevajag aizmirst pašam par savu ieguldījumu, ievērojot papildus piesardzības pasākumus.
Skrejriteņus var izmantot ar Scoot911 mobilās lietotnes palīdzību visā Rīgas pilsētas teritorijā, taču sākt un pabeigt braucienu var tikai Rīgas centrālajā daļā – šī teritorija norādīta lietotnē. Tuvākajā laikā arī novietošanas zonas Rīgā plānots paplašināt, norāda uzņēmuma vadītājs. Reģistrācija lietotnē aizņem vien dažas sekundes un ir ļoti viegli veicama. Nomas cena ir 0,85 EUR par skrejriteņa atbloķēšanu un 0,13 EUR par katru izmantoto minūti.
Uz šo brīdi elektriskos skrejriteņus jaunajā sezonā jau palaiduši Atom un Fiqsy servisi. Kā norāda Atom pārstāvis, tad pieprasījums Rīgā ir samazinājies, kas varētu ietekmēt kāda tirgus spēlētāja iespēju pastāvēt, taču citviet pieprasījums ir pilnībā apstājies.
Kaut kad jau biju par šo rakstījis. Varbūt ir jēga kursorā ieturēt vienu tag’u stilu priekš vienādām tēmām? Lai varētu atrast visus rakstus saistītus ar elektro skūteriem?
https://kursors.lv/tag/elektroskuteri/
https://kursors.lv/tag/elektriskie-skrejriteni/
Vai ne! Tieši tā!
Pieprasījums zems, jo ceņņiks kā Bolt taksim. Piemēram, Vērmanes dārzs Kurts kafe-Akropole=4.31, atpakaļ ar Bolt=4.10 par to pašu maršrutu, vēlviens Mūkusalas Biznesa centrs-Galerija Rīga=3.17, atpakaļ uz to pašu galamērķi ar Bolt 3.20. Dārgākais 11.36 eiro uz tikai 1 stundu un 19 minūtēm. Un tas ir bez apstāšanās. Tie ir superdārgi. Tur nekāds eko ne makam, ne videi nesanāk. Kāpēc jāsalst un jābrauc ar skūteri, ja var sēdēt siltā taksī, kas brauc vēl pie tam 2x ātrāk? Turklāt ir īres skūteri, kur iedod uz visu dienu, bet te dažās minūtes un jau kā visas diennakts noma? Vopšem dārgi. Manas domas.
Aprēķins ir tieši par šo Scoot911 servisu?
Tieši par šo, kas ir Rīgā. Ir veikti jau vairāki braucieni un esmu atspoguļis šeit tikai dažus piemērus.
Tāpēc, ka man nafig negribas, ka man visur velkas līdzi taksists, un siltā laikā ar skūteri braukt ir 100x vairāk prieka, nekā sēdēt taksī, aukstumā to nevajag izmantot. Cita lieta, ka uz Pārdaugavu grūti tikt, jo Vecrīgā ir bruģis.
Un taksistam var būt Covid, ja kas ;)
Kādu skrejriteņa modeli izmanto Scoot911? Šis liekas viens no ērtākajiem.
Nekur nav rakstīts, ka tiek ņemta drošības nauda 7.50 apmērā. Par katru braucienu.
Un cik ātri tā tiks atgriezta.
Nevajag teikt ka vajag lasīt lietotāja noteikumus. Paskatījos, viņa ir angliski, tik labi šo valodu nepārzinu. Bija cipari rubļos, kronas, zlotas.
Pabrīnījos, ka neņem priekšapmaksu, nu labi, tāpat no kartes noņems automātiski. Uzreiz no kartes noņēma 7.50.
Pabrīnījos otro reizi. Padomāju ka droši vien tomēr ņem to priekšapmaksu.
Aizbraucu pie veikala, pabeidzu braucienu, pēc datiem pielikumā izmaksāja man tas 2.10 eiro, iepirkos.
Kad izgāju ārā nolēmu, ka izmantošu atkal skrejriteni.
Izbrinijos trešo reizi, kad pielikums pateica, ka man vajag atkal 7,50 samaksāt.
Nekur es informāciju par šo neesmu atradusi.
Žēl ka tādi izmantošanas noteikumi, pats brauciens man baigi patika, daudz komfortāks nekā ar fiqsy.