Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple prezentē jauno iPhone SE – pierasts dizains, iPhone 11 Pro jauda un salda cena

    Jaunākie raksti

    Eksistē cilvēki, kam patīk izmēros mazi telefoni, bet gluži podziņtelefonus lietot viņi negrib. Un mūsdienu viedtālruņi viens pēc otra dižojas, kuram būs lielāks un izliektāks displejs. Šie paši cilvēki mūžam neaizmirsīs 2016. gadā izlaisto iPhone SE, kas ar savu 4 collu izmēru vēl joprojām ir lietojams un vienā rokā ērti noturams viedtālrunis. Tāpēc šie cilvēki gadiem gaidīja, kad Apple izlaidīs šī ērtā telefona jaunāko versiju. Šodien tas ir noticis. Daļēji.

    Šodien Apple oficiāli izziņoja jauno 2020. gada iPhone SE viedtālruni. Apple produkta aprakstā vēsta, ka šis telefons izmanto viņu pašu jaudīgāko procesoru, iestrādāts vispopulārākā izmēra korpusā un tiek piedāvāts par vispieejamāko cenu. Telefona pārdošana tiks uzsākta 17. aprīlī un veikalu plauktos tas parādīsies no 24. aprīļa.

    Reklāma

    Dizaina ziņā šis jaunais telefons izskatās pēc dažus gadus vecā “mazā” iPhone 8. Telefona rāmis veidots no alumīnija un stikla. Telefonam ir IP67 mitruma noturība, kas ļauj to turēt ūdenī līdz metra dziļumam līdz 30 minūtēm ilgi. Izmēri un 148 gramu svars ir identisks iPhone 8. Arī 4.7 collu IPS LCD displeja izmērs un 750 x 1334 pikseļu izšķirtspēja (326 ppi) abām ierīcēm sakrīt. Tā kā tiek izmantots iepriekšējās paaudzes iPhone dizains, tad Face ID sejas atpazīšanas tehnoloģijas vietā Apple piedāvā izmantot veco labo Touch ID pirkstu nospiedumu sensoru, kas iebūvēts navigācijas pogā zem displeja. Personīgi man šāda pieeja joprojām šķiet ērtāka nekā Face ID. Piezīmēšu, ka ar šo telefonu varēsim izmantot arī super ērto Apple Pay bezkontakta maksājumu sistēmu un dual SIM funkcionalitāte tiks nodrošināta ar eSIM palīdzību.

    Jaunums un arī visgudrākā šī telefona nianse ir A13 Bionic procesors, kas ir tieši tas pats, kas tiek izmantots šobrīd aktuālajā un visjaudīgākajā iPhone 11 Pro modelī. Jā, Apple piedāvā savu visjaudīgāko procesoru iepriekšējās paaudzes dizaina un mazāka izmēra telefonā. Manuprāt, ģeniāls gājiens un jaunais iPhone SE būs viens no tiem telefoniem, kuru pirksim bērniem, mammām, vecmammām un kurus milzum daudz cilvēki lietos >5 gadus bēdu nezinādami.

    Salīdzinot ar iPhone 8, nekas būtisks nav mainījies arī kameru frontē. Aizmugurē mums tiek piedāvāta 12 megapikseļu f/1.8 kamera, bet priekšā – 7 megapikseļu f/2.2 kamera. Ja aizmugurējā kamera spēj nofilmēt arī 4K 60fps saturu, tad priekšējā tikai 1080p 30fps video.

    Apple sola ar vienu uzlādi līdz 13 stundu video skatīšanos (no ierīces atmiņas), līdz 40 stundu mūzikas klausīšanos un ar 18W vada lādētāju šo telefonu līdz pusei var uzlādēt 30 minūtēs. Jaunais iPhone SE arī atbalsta Qi bezvadu uzlādi.

    Šim telefonam nav 3.5mm audio pieslēgvietas, atmiņas karšu pievienošanas iespējas, reversās bezvadu uzlādes un 5G atbalsta.

    Telefons būs pieejams trīs krāsās (melns, balts un sarkans), kā arī trīs atmiņas versijās (64GB, 128GB un 256GB). Jaunais iPhone SE maksās attiecīgi 499 eiro, 549 eiro vai 669 eiro par versiju ar vislielāko iebūvēto atmiņu. Ko saki?

    Dodiet man iPhone SE Plus (2020)

    Mans iPhone 8 Plus eksperiments ir ievilcies un joprojām lietoju ikdienā šo telefonu. Esmu apaudzis ar AirPods un AirPods Pro austiņām, Apple Watch viedpulksteni un burtiski šodien ar Elektroonika24 palīdzību atjaunoju arī savu iPad mini, ko ļoti aktīvi izmantoju grāmatu lasīšanai. Plus, šonedēļ mājās ieviesu arī savas pirmās Homekit viedās spuldzes. Un ziniet, esmu absolūtā kaifā par savu gadžetu izvēli un jau sen bija laiks atgriezties atpakaļ Apple ekosistēmā. Tāpat šī gada Android ierīču sniegums nepārliecina un būs jānogaida vai situācija uzlabosies nākamgad. Vai pēc diviem gadiem. Iesaiņojiet man, lūdzu, vienu iPhone SE Plus (2020)!

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    164 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    m!.
    15.04.2020 20:13

    Saku – cool produkts no Crapple

    trel
    15.04.2020 20:25

    Interesanti vai aizmugurējā kamera ir copy paste no 11tajiem aifoniem ar night mode režīmu vai kaut kas savādāks?

    trel
    15.04.2020 21:00

    Nav nozimes cik kameras aizmugurē ir. Neviens neliedz paņem pamata kameru no 11 pro un ielikt šajā jaunajā Iphone. Vairāk jautājums bija tāpēc, ka pēc teh. datiem 11 pro pamata kamerai ir tādi paši raksturlielumi kā šī jaunā Iphone kamerai. Attiecīgi rodas jautājums vai kamera aizlienēta no 11tās sērijas vai uztaisīts kaut kāds middle variants.
    Stipri šaubos, ka kamera ir no astotā laikiem. Tas gan būtu ļoti bēdīgi :(

    16.04.2020 11:56

    Kamera un sensors ir tie paši, kas ir standarta kamera iPhone 11 Pro, taču bez nakts režīma. Visdrīzāk, ka nakts režīms ir mākslīgi atņemts, lai saglabātu fīčas dārgākajos modeļos. SE joprojām atbalsta pārējās softiskās foto fīčas, kas izriet no sensora – smart HDR, portreta režīmu, utt.

    Juris
    16.04.2020 15:46

    Ja ir laba galvenā kamera + portreta foto kā iphone 11, tad mani pilnībā šis apmierina un neprasās super wide un nakts bildes.

    Niks
    18.04.2020 22:57

    Varbūt kamera būs kā XR modelim?

    Rihards Linde
    15.04.2020 20:27

    Kāds dzīvo kosmosā vai Jūrmalā. Latvijā nepērk iphonus pa 500 eiro bērniem un vecmāmiņām.
    Un iepriekšējo SE nebija iespējams lietot vairākus gadus bēdu nezinot, baterija pēc kada laika tik pusdienu iztur.

    Rūdolfs Rancāns
    15.04.2020 20:51
    Reply to  Rihards Linde

    un kur problēma kaut vai reizi gadā pa 30€ nomainīt jaunu bateriju?

    lentil
    15.04.2020 22:28

    kur problēma uztaisīt trubu, kam baterija dzīvo ilgāk par 2 gadiem))

    Minokio
    17.04.2020 12:45

    Es dzīvoju ar OnePlus One pa rokai no 2014.gada vidus un nekad nav bijušas nekāda problēmas ar bateriju. Sen jau menklēju kādu morāli ieganstu jaunam telefonam, bet nav.
    Tāpat arī pārējiem no ģimenes ir bijuši visādi Samsungi un Huawei un Xiaomi – baterijas nevienam nav bijusi problēma. Tā ka tehnoloģijas ir jau sen.
    Lietoju arī ikdienā tikai Apple kompjus un visiem laptopiem ir problēmas ar baterijām – par laimi mainītas par garantiju vai Apple replacement program ietvaros.
    Secinājums viens – baterijas tehnoloģijas pasaulē ir pieejamas visiem izņemot Apple :D

    Rihards Linde
    16.04.2020 08:59

    Es kādu laiku pastrādāju veikalā un
    1)vecvecākiem pārsvarā pirka Alcatel pogu telefonus par 35 eiro
    2)bērniem pirka Huawei vai Xiaomi par 150-200 eiro
    Bet nu RD jau nedod bezprocenta nomaksu uz 2-3 gadiem, varbūt operatoru klienti tiešām dāvina nomaksas iphonus citiem pa labi un kreisi

    tātā
    16.04.2020 09:11
    Reply to  Rihards Linde

    Vietējos elektronikas lielveikalos iepērkas citi pircēji, nekā tie kurus domā Kristaps.
    Domāti tie, kas aifounus pērk štatos (cena usd, nevis eur), jo darba vai atpūtas gaitās gadās tur būt reizi gadā vai biežāk. Bērniem tiek vecāku iepriekšējā gada aifouni, bet vecvecākiem var arī SE.

    Cipans
    16.04.2020 11:52
    Reply to  tātā

    Un cik tādi “štatos prcēji”ir uz kopējo masu?

    Rūdolfs Rancāns
    16.04.2020 13:47

    Cik štatos sales tax ir lielāks par 10%?

    pieredze
    21.04.2020 15:38

    Nu, man ir aktīvā ikdienas lietojumā SE jau krietnus 3,5 gadus. Baterijai 96% kapacitāte (saskaņā ar ios rādījumu). Viss darbojas ideāli, bet tas, kas baigi izsūc bateriju ir konkrēti 1 vai 2 programmas. Ja tās tieši nelietoju, tad tur arī 2 dienas un ilgāk (minimums, ko atļaujos, ir 30% uzlāde). Es, protams, lādēju šad tad dienas laikā, bet tāpat daru arī ar citiem telefoniem.
    Jaunā SE kamera, manuprāt, ņemta no XR.

    Juris
    15.04.2020 20:28

    Par kameru gan mazliet nekorekti, jo tā ir labāka, salīdzinot ar iPhone 8. Apple raksta, ka labākā vienas lēcas kamera, kāda Apple bijusi.

    lentil
    15.04.2020 20:57
    Reply to  Juris

    viena objektīva kamera.
    vienas lēcas kamera būtu pārāk šerpi pat lētākajam aifounam))

    Kristaps Brīvers
    15.04.2020 22:55

    Nācis klāt ir Smart HDR un 4k30fps HDR (vai kā apple sauc – extented dynamic range), kas parādījās Xr, Xs un Xs max sērijai, tātad logiski varētu secināt, ka kamera būs augstākminēto tālruņu līmenī.

    Pičs
    16.04.2020 10:39

    XR arī ir viena kamera. Vai tiešām tā ir 8 līmenī?

    Juris
    15.04.2020 21:13
    Reply to  Juris

    Nu tad jāgaida kādi kameru testi. Ja nebūs labāka kā iPhone 8, tad neinteresanti.

    Agris
    16.04.2020 10:54
    Reply to  Juris

    I8 nav portreta foto, kāpēc nomainīju uz 11. Ja tas būtu softiska līmenī, tad jau būtu arī i8 šī fīča, tad pēc loģikas cita kamera 🤷‍♂️🙄

    Zane
    15.04.2020 20:40

    Nu KĀPĒĒĒC ekrāns ir palicis lielāks??? :(((
    Vai tiešām ir vajadzīgs lielāks tīri funkcionālajā ziņā, vai neko labāku Apple nevarēja izdomāt?

    Tasesmues
    15.04.2020 20:41

    Mana reakcija? 🤮🤮🤮
    Atvainojos, bet tas noteikti nebūs telefons kuru pirktu… bērniem, mammām, vecmammām…
    Tad jau labāk nopērk iphone x, kas izskatās pēc šī gadsimta aparāta. Un izmēra ziņā nav tik ļoti lielāks.
    Mammām un vecmammām ir pilnīgi vienalga vai procesors ir jaunākās paaudzes, lielāks un kvalitatīvāks ekrāns ir daudz svarīgāk.

    Micah
    17.04.2020 22:28
    Reply to  Tasesmues

    Vecmamma un face id?

    Janis Liepins
    15.04.2020 20:53

    Tik nesaprotu kāpēc tik aizvēsturiska dizaina ekrāns. Bija jau laiks tomēr pa visu priekšu izlikt

    lentil
    15.04.2020 21:18
    Reply to  Janis Liepins

    apple piedāvā arī tādus, bet jāsaprot, ka par 2x zemāku cenu nedos visu to pašu, kas ir dārgākiem modeļiem.

    m!.
    15.04.2020 21:37
    Reply to  Janis Liepins

    Jo 5″ perfekti var panemt plauksta – lasi shis ir telefons cilvekam

    Cipans
    16.04.2020 12:02
    Reply to  m!.

    4.7″ ar screen to body ratio 65.4% = 7.2″ 100% body.
    respektīvi, citi telefoni ar ekrānu tuvu pie 6″ pa visu korpusu būs izmēros identiski.
    tā ka nesaprotams tas haips par “mazo izmēru”

    Janis Liepins
    16.04.2020 14:29
    Reply to  Cipans

    Tieši par šo ir runa. Un brilles nebūtu jāliek

    Rūdolfs Rancāns
    15.04.2020 21:00

    Ļoti gaidīju SE2. Naivi cerēju, ka paliks tas pats četru collu ekrāns vai edge-to-edge ekrāns tajā pašā piektā iPhone izmērā.
    Arī šis būtu lielisks variants, ja vien kamera būtu mūsdienīgāka. Tagadējais SE ir pieņemams, vienīgi kamera ievērojami novecojusi. Laikam jāgaida rudens un baumotais iPhone 12 mini vai kā viņi tur beigās to 5.4 collu ierīci nosauks..

    lentil
    15.04.2020 21:40

    apple neko nedos par velti, sk. komentāru augstāk.

    TiriPiri
    15.04.2020 21:25

    nēeeeee.. whyyy. Tas nav SE, bet tīrīkā kopija iPhone 8 ar jauniem dzelžiem. wtf.. reāls wtf. Bāc.. saberzēju rokas, līdz ieraudzīju izmērus. Nekam tas neder.

    Juris
    15.04.2020 21:47
    Reply to  TiriPiri

    Un pirmais SE nebija iPhone 5s kopija ar labākiem dzelžiem? Laiks iet uz priekšu, nesaprotu kā vēl var gribēt 4” ekrānu. 4,7” pilnīgi Ok izmērs.

    Rūdolfs Rancāns
    15.04.2020 21:50
    Reply to  TiriPiri

    Neviens neteica, ka SE nozīmē 4 collu ekrāns ar jauniem dzelžiem.. acīmredzot SE nozīmē iepriekšējās paaudzes korpuss ar jaunāko procesoru.

    Tutu
    15.04.2020 22:19

    Beidziet ņaudēt par kameru. Cik megapikeļi vai “lēcas” jums ir nepieciešamas, lai kautko radītu?

    Janis Liepins
    16.04.2020 14:32
    Reply to  Tutu

    Ņaudiet gan! Ir iespēja salīdzināt iPh7 kameras rezultātu ar Galaxy S8 un ir ļoti redzams, ka tā kamera ir ļoti ļoti ļoti atpalikusi un dramatiski vāja. Neticu nevienam stāstam par “vecām un labām” kamerām.

    Janis Liepins
    16.04.2020 15:03

    Starpība ir būtiska un dramatiska starpība. S8 bildes, īpaši neviennozīmīgas vai vājas gaismas apstākļos, ir aptuveni 1000x labākas kā ābola.
    Ā nu vienīgi varbūt tas ir ifons 6…. Bet noteikti ne vecāks. Man liekas, ka tomēr iPh7

    Janis Liepins
    16.04.2020 16:21

    Xiaomi ir ļoti tuvu Huawei (mērīts pret p30Pro), un darbojas ātrāk. Tāpēc šitentā ābola kamera ir gandrīz nepieklājīga @2020
    Xiaomi kamera paliek niknāka ar katru update principā

    BuuM
    16.04.2020 16:44

    Tas ceru bija joks :)? Par 500 eiro var atrast gan labāku nakts kameru, gan telefonu, bateriju, kvalitāti, lagu neesamību :). Ja šo se ipods dotu pa 200 ok…varētu diskutēt, bet tagad gan sasmīdināji :D

    Valters Mitans
    18.04.2020 22:10

    Khem, khem, šim SE it ka nemaz nebūšot nakts režīms.
    Khem, krem, bet budžetniekam pixel 3a (zem 400€) ir ļoti labs nakts režīms un lieliska kamera. Xiaomi mi9 ari nav slikts nakts bliezējs un arī 400€ robežās. Nu nepaņems Apple ar šo izstrādajumu Androidistus. Merķauditoja ir Applisti, kuri vēl skaita naudu. Un es ari ļoti šaubos par šī brīža SE lietotajiem, jo gaidīts tika vecā SE korpuss ar jaunām iekšām un lielāku ekrānu. Bet nu viņiem ar Android pasaulē nav izvēles.

    Edgars Briedis
    15.04.2020 23:59

    Šis būs mans nākamais telefons. Ekselenta cenas, jaudas un izmēra kombinācija!

    Valters Mitans
    18.04.2020 22:12
    Reply to  Edgars Briedis

    Pliekš Apple lietotaja jā. Pārējiem noteikti nē.

    16.04.2020 08:18

    Šādu produkti IOS lietotāji gaidīja sen, jo lielākā daļa nav gatava pārslēgties uz jauno saskarni bez Touch ID. Nekas jau baigi nav mainījies cilvēki to pašu Iphone 8 modeļus līdz šim pirka jaunus vai atjaunotus tajos pašos ciparos. Vīri no Apple uztaisīja dzelžu uzlabojumus un aiziet. Par komentāru Android pasaulē ka viss ir bēdīgi nepiekrītu. Tieši šajā cenu diapazonu 500-600 iet diezgan aktīva cīņa pa tirgu, jo tā vēl ir summa ko cilvēki ir gatavi maksāt uzreiz pa telefonu. Šeit es nerunāju par Samsung kurš pēc Huawei īslaicīgās aiziešanas ir uzlicis kājas uz galda un domā kā tirgus ir viņa un ir reāli atslābis it sevišķi dārgajā galā. Xioami, One plus kam ir savi apakš brendi Redmi un Oppo utt. Ir ļoti cienījami konkurenti cenas un izpildījuma ziņā un tas var brīvi iegādāties LV.

    Valters
    16.04.2020 09:03

    Ne paldies. Es gaidu iphone 12 un pirkt.
    Man tagad lietoju iphone Xr pirms 1,5gadu nopirku

    Zinta
    16.04.2020 09:26

    Es ta ari nesapratu par ko tie 500-700 eiro? Par to iekosta abola brendu? No Kinas berndiem var atrast telefonus ar sadu specifikaciju pa 150-300 euro. Vaaks ta cilveku izpratne par vajadzibam ir sagrozita, nav brinums, ka pasaule iet uz galu. Vot nopirkt telefonu 2 minimalo algu vertiba – jaa loti vajag, bet palidzet ar ziedojumu vai atsaukties uz aicinajumu iegadaties Latvijas razhotaju preces – luk, tas ir daarg un parcenoti suu…tjip shis nav parcenots suu? Jaasmejas!

    Juris
    16.04.2020 09:35
    Reply to  Zinta

    Ar tādu specifikāciju androids būs tikai uz papīra līdzīgs. Dzīvē viss būs pavisam savādāk. Nemaz nerunājot par tālruņa darbību pēc gada, diviem, trim….

    Rihards Linde
    16.04.2020 09:57

    Tā gluži vairs nav. Nesen salīdzinājām telefonu ātrdarbību – 18.gada Xiaomi Mix 3 pret 18.gada iPhone XS. Rezultāti bija līdzīgi programmu atvēršanā un interfeisa ātrdarbībā. 300 eiro Android telefoni jau ir zibenīgi ātri, ka krietni ātrāk vairs nav iespējams

    Lauris
    16.04.2020 10:10
    Reply to  Rihards Linde

    Nav jau runa par aplikāciju vēršanu vaļā, bet par kopējo lietojamību un ērtību. Nu nestāv līdzīgas veiktspējas android līdzās iphone no darbību plūdenuma viedokļa. Zinu, ko runāju, tikko pārgāju no iPhone Xr uz Samsung S20. Jā, pēc specenes Samsung ir daudz labāks, bet lai es teiktu, ka android darbojas ļoti plūdeni….Daudzām animācijām, kameras ieslēgšanai, u.c. ir novērojama mistiska raustīšanās, ko nenosauksi par lielisku user experience. Iespējams, ka pie vainas Samsung nesmukā rīcība, mūsu tirgū piedāvājot nevis Snapdragon, bet gan Exynos procesoru, kas pēc visiem testiem ievērojami atpaliek.

    Janis Liepins
    16.04.2020 14:39

    Bet tu tak lieto iPh8 kuru nopirki 2019. gadā. T.i. pamatā jau problēma ir tā, ka masu maksātspēja ļauj izvēlēties starp 3 gadu vecu iPh un 0 gadu vecu Androīdu (Samsung gan cītīgi mēģina nonākt tajā pašā iPh izvēlē).
    Protams nelielai daļai pieder augsti pelnošs tehnoloģiju portāls, bet tie noteikti nav pamatmasa.
    Maksātspējas ierobežojumu dēļ prātīgāka salīdzināšana ir vecs ābols vs jauns andrītis.

    BuuM
    16.04.2020 16:50

    Ābol fan, man ģimenē ir bijuši un ir šādi telefoni :) nu beidz mūldēt Jūs abolgrauži esat ar tādām rozā brillēm :). S7 pogā pludenumā i8 u? Atvest nodemonstrēt kā iX lago kā kakulācis? Viens ir skaidrs pārsaucat lapu iegrauzenjufanboji lv :D

    BuuM
    16.04.2020 20:37

    Kad cilvēkam nav ko teikt, tad arguments raksti pareizi. Pameklēt kļūdas tavos tekstos? īzī vecīt :) tikai man to nevajag. Štrunts par manis piekakāto komentāru sadaļu, kā abolu noliek tā piekakāts, nu vecīt kamooon, Tu esi tipiskais bāleliņš cita acī skabargu redz, bet savā baļķi nē. Es čota Tev nepārmetu – nekompetenci, kuras ir pārāk daudz, nemaz nerunājot kā ar kreisiem rakstiem, komentiem esi visu te aizpļūtījis. Nepatīk viedoklis, nu tā ir Tava problēma, jo tam nav jāsakrīt ar ābolu fanboju viedokļiem :).

    16.04.2020 17:43
    Reply to  BuuM

    Un komentāru sadaļu jānosauc: Androīdistu viedokļi

    17.04.2020 13:27

    Hmm . esmu redzējis kaudzi lagojošu iPhone . tieši pieminētajā “plūdenuma” ziņā . Tik neesmu tam īpaši pievērsis uzmanību , jo lielākoties , arī ābolam – daudz ir atkarīgs no cilvēka , kas to lieto . miljons trash aplikāciju nekur nav labi ..

    Tutu
    16.04.2020 10:48

    Personīgi par telefonu neplānoju tērēt virs 500 eur, tomēr, ja nepieciešams dators darbam, tad jāpērk atbilstoša iekārta. Nedomāju, ka mac pro vai līdzīgas specifikācijas dators būtu saucams par gadžetu. Tas ir darba rīks ar ko tiek pelnīta iztika.
    Nepiekrītu Tavam komentāram, jo dzīvot pļavniekos, īrētā dzīvoklī, deviņu stāvu blocenē un zem loga turēt svaigu “bembi” nav loģiski. Šiem cilvēkiem gadžeti ir vajadzīgi tikai, lai pagarinātu.

    BuuM
    16.04.2020 16:52
    Reply to  Tutu

    Zelta vārdi, mūsu cilvēki diemžēl tā dzīvo, vispirms ponti, tad pārējais. Ar uzjautrina viena 9stāvene kur stāv un dzīvo Porše Panamera divu istabu īrētā dzīvoklī :D bet zato porše :)

    BuuM
    16.04.2020 16:47
    Reply to  Juris

    :D vēl viens comedy club dalībnieks :D. Nerunājot pēc 2 vai 3 gadiem, nu ja par iegrauzeni tad piekrītu, tas lago pēc gada jau kā būtu saķēris triperi, nemaz nerunājot par baterijas darbu.

    Aigars
    16.04.2020 10:56

    Llietošu vien tālāk savu 7. un gaidīšu 12.rudenī, tas solās būt 5s korpusā, tikai lielāks.

    Rūdolfs Rancāns
    16.04.2020 14:01

    399$ pat ar visiem takšiem galīgi nav 499€ :(

    digitalk
    16.04.2020 17:23

    tad jau uzreiz pierēķini brauciena izmaksas daļu uz ASV, jo sūtot kaut ko internetā ASV nodokļa vietā vari droši skaitīt 21% PVN un kādus 5% muitu.

    BuuM
    16.04.2020 13:49

    Lol 500 eiro par šo :D te labi var atlasīt tautu kas to pirks uzreiz psihuškā, ekrāna rāmji tādi, ka pa to var laizt Kamazu vai tanku pa to :D dizains totāls borings. Maksimums 200 eiro par šo un tad var atrast labākus par šo telefonus :D. 500 par šo hahahaha labi iegrauztie ģērē savas aitiņas :D

    BuuM
    16.04.2020 17:02

    Oh šie fanboju minusotāji kuriem kož ācīs taisnība. Rakstīt var entos modeļus, Droši var paņemt vecāku Huwei flagmani P30, to paashu Xiaomi Mi note 10 var arī garāku sarakstu ielikt – cena/kvalitāte, ekrāni skaisti minimālām maliņām, baterija, ilgmūžība. Honrou P20 PRO, da pat onplus 6 būs labāks un ar labāku ekrānu. Ja ražotājs redmikā 9 ietēstu jauno snapu , tad šitas se2 vispār būtu nosprādzis vēl neražots :). Ģimenē ir iphoni un mainī raisa smieklus runātāji par stabilitāti, ilgmūžību, nelagošanu, te ir divi varianti cilvēiem reāli nav šo ierīču jeb ir akli fani. Un vēl Gpixel 3 ok bik jāpiemet bet zinot cik reāli maksās ipods LV, tad ir ok un vispār bēdu nezinās cilvēks :) ir gan mīnus ga ekrāns nav pa visu ģīmi, bet toties nav traktora sliežu gar malām :)

    Tasesmues
    16.04.2020 18:08

    Samsung Galaxy A90 5G – 445GBP iekš amazon.co.uk – nesalīdzināmi labāks

    Ja grib riskēt ar ķīniešiem (ar muitu un pvn būs vairāk par 500 eur) -Vivo iQOO Pro 5G – 12GB/128GB vai 8GB/256GB; Nubia Red Magic 5G

    Tasesmues
    16.04.2020 18:51

    Nē, tas nedarbosies labāk kā tehniski parākais Samsung. Man ir 2 gadus vecs S9, gribi teikt, ka vēl pēc gada tas būs nelietojams? Es neredzu pilnīgi nekādas priekšrocības SE 2020 pret to pašu S9. Bet tas jau ir salīdzinot 2 gadus vecu pret jaunu.
    Ja grib mazāku telefonu, tad Samsung Galaxy S10e ir tikai par 2.6mm garāks kā SE 2020, bet ar pieklājīgu ekrānu (ekrāna laukums 4.7″ pret 5.8″ vai arī LCD IPS pret Super Amoled Dynamic Amoled HDR+ ).

    Neviena no SE 2020 priekšrocībām neatsver to, ka tam ir traģiskas apmales ap zemas kvalitātes displeju.

    digitalk
    16.04.2020 19:01
    Reply to  Tasesmues

    Amoled ekrāns ir vairāk trūkums nekā priekšrocība.

    BuuM
    16.04.2020 20:29

    Kristap sorry nu citiem tās matricas nav sliktākas, runa iet par biezajiem rāmjiem, es pat nerunāšu par LV valdas neesamīu tajā iegrauzenī. Ja šādu ekrānu un telefonu dotu pa 150-200 eirām ok Tev piekristu ka šajā cenu diapazonā ir ok, kā saka ar aliņu būs derīgs, bet nejau 2020, kur nu vēl par 500 eiro. Tas ir tāpat kā AMG mersi tirgot ar 13 colu metāla diskiem pa 1 miljonu.

    Garāmgājējs ar viedokli
    17.04.2020 22:35
    Reply to  BuuM

    Dārgais android patērētāj! Tev ir jāsaprot arī tas, ka lielu daļu summas tu maksā par ideālu telefona operētājsistēmu un ekosistēmu.
    Tāpēc, beigsim šo sarunu – “shi telefonja veeeerrtiba vareetu butj nu teikzim kaadji 150-200”
    Pietiek varbūt, ne?

    Tasesmues
    16.04.2020 21:08

    Galīgi negribu piekrist. Tas Samsung maksāja zem 500 britu mārciņām amazon.co.uk, kas cenas ziņā ir stipri līdzīgs iphone piedāvājumam.
    LCD ir LCD, tur var izstiepties cik gribi, bet tas nekādi nespēj konkurēt ar augstākas izšķirtspējas amoled ekrāniem. Un kā jau teicu – mežonīgām apmalēm.
    Izmantojot pilnekrāna displeju ar lielāku izšķirtspēju (un vēlams oled), šis telefons būtu pasaka. Kārtīgs amoled ekrāns maksātu 30-40 dolārus vairāk?

    Jānis T.
    17.04.2020 01:04

    Diezgan dīvaini, ka iPhone gadījumā jūs nemulstat salīdzināt ar iPhone8, kas arī bija flagmanis un maksāja ~ “divas reizes dārgāk”.
    Jums nešķiet, ka jāsalīdzina ir ar to, kas ir pieejams tagad un par cenu tagad?
    Ja S9 ir joprojām pieejams un tagad maksā tikpat cik jaunais iPhoneSE, tad tas arī ir šī brīža SE konkurents, ar ko jāsalīdzina.
    Jūs norādāt, ka šis ir “nišas” telefons – tā izmērs ir mazāks, kā vairumam. Ja tas ir atskaites punkts, tad ar tāda izmēra tirgū pieejamajiem arī salīdziniet.
    Ja šķiet, ka piem. cena ir noteicoša, tad salīdziniet pēc cenas, bet ņemot vērā iPhone specifiku – neiespējamību palielināt atmiņu, kas līdzi ness neizbēgamu Icloud mēneša maksu.
    Jā, jums, kā Apple cienītājam, tā ir automātiski pieņemta Apple nodeva, bet lielākā daļa Android lietotāju tādu nemaksā. Un ja reiz jūs salīdzināt cenu un pieminat, ka visi pērk uz nomaksu, tad pieskaitiet arī icloud izmaksas. un tad pēkšņi izrādīsies, ka jūsu mēneša iphone izmakas (nomaksa+icloud) par vidēju iPhone SE ir tādas pašas, kā par Samsung jaunāko flagmani.
    Joprojām šķiet korekts salīdzinājums?
    Jāatzīst, ka šeit jūsu kolēģi no mobile-review ir manāmi objektīvāki un apraksta arī Apple spēles ar atjaunoto aparātu laišanu tirgū, utt.

    Jānis T.
    17.04.2020 11:13

    Par mobile-review piekritīšu. Par jūsu rakstu, daudzi diskusijas komentāri izpaliktu, ja rakstā nebūtu piebilde “bēdu nezinādami”, kontekstā ar “Android ierīču sniegums nepārliecina”, bet iespējams, tas arī bija jūsu mērķis – provocēt aktivitāti. :) Bet jūs iezīmējāt apskatu problēmu – apskatnieki, darba specifikas dēļ, nemaz nelieto ierīces tā, kā to lieto vidējais lietotājs. Dēļ nepārtrauktas aparātu maiņas, jums nesakrājas ne foto, ne video, ne audio faili. 1. Nezinu nevienu iPhone lietotāju, kas, ja lieto to ilgāk par 2.g., tad nebūtu tam mainījis bateriju. Varbūt tā nav “bēda”, bet trūkums noteikti. Un nesakiet, ka vaina tehnoloģijā – mana mamma jau 10.g. lieto Nokia, bez bēdu. :) 2. Nezinu nevienu ikdienas iPhone lietotāju, kam pietiktu ar 64GB atmiņu, jo sevišķi, ja ikdienā to lieto ilgāk par gadu – parasti sakrājās bilde, video, jo lai nu kas, bet iPhone foto algoritmi tiešām joprojām ir labāki par jebkuru konkurentu. Un, lai arī tehniski to nevar jēdzīgi konstatēt, bet bildes, sevišķi cilvēku, vienkārši izskatās labāk (mākslinieciskāk), vienlaikus radot “dabisku” iespaidu. Bet praksē tas nozīmē, ka atmiņa piepildās ātri. Un tad arī icloud par 0,99 nederēs, jo 50GB objektīvi pat nepietiek vien 64GB telefona backup. Bet, ja to lieto, kā papildus atmiņu, tad arī 200GB par 2,99… Read more »

    Karlis
    17.04.2020 13:14
    Reply to  Jānis T.

    Statistika no Iphone 8 plus lietotāja, nevis filozofija –
    1. Lietoju telefonu 3 gadus – Jā, battery health ir nokrities uz 87%, bet joprojām oriģinālā baterija un ar manu lietošanu pilna diena sanāk mierīgi.
    2. Telefonam ir 64GB atmiņa. Ap 5.6k bilžu, 250 video. Telefonā ir brīvi ap 30GB izmantojot optimizēto attēlu dublēšanu. Icloudā stāv oriģināli, no 50GB brīvi 18GB.

    Citam ģimenes loceklim tiks paņemts jaunais SE 64GB. Kapēc –
    1. Dēļ vienotas sistēmas izmantošanas starp ģimenes locekļiem.
    2. Telefonus lietojam 4-5 gadus pirms mainam, līdz ar to tiek ņemts apple. Ģimenes locekļa esošais LG G4 lai arī tika ņemts tūlīt pēc parādīšanās, ir smagi novecojis un šobrīd gandrīz nelietojams. Salīdzinājumam atvilknē mētājas i5s, kas lai arī vēl vecāks, tomēr būtu funkcionējošāks nekā vecs LG.

    Juris
    17.04.2020 21:04

    Jā, ja nepietiek ar 64/128gb un žēl eiro mēnesī, tad var taču pieslēgt google photos un glabāt bez maksas failus tur.

    18.04.2020 08:35
    Reply to  Juris

    Piekrītu par Google photos, manuprāt nenovērtēta alternatīva. Jā, varbūt nav nebeidzama ietilpība, bet nu neticu, ka kāds baigi skatās savas telefonā nobildētās 10 gadus vecās bildes…

    BuuM
    16.04.2020 20:31

    Brīzīem mani pārsteidz , tiešām esi šīs lapas un komandas boss? Da samsung s7 joprojām darbojās labāk nekā ipods X, par ko tu runā? Tagad rēķini cik kuram ir gadu :D. Ar ko tu salīdzini? ar s3 vai? Zin arī tāds mājās ir un zin nelago , kā tā? Bet X lago ups, nu nesakrīt tas, ko Tu saki un kā ir dzīvē.

    Juris
    17.04.2020 21:13
    Reply to  BuuM

    Es lietoju iPhone 6s kopš iznākšanas, nav nekādu gļuku vai bremzēšanas. Parēķini cik gadi. Jā, baterija ir nokalpojusi un dienu vairs izvilkt nevar, bet tas baigi netraucē.
    Man liekas Tev tam iPhone X kāda individuāla vaina, ne globāla iPhone.

    BuuM
    16.04.2020 20:33

    Post skriptums kā saka GP3 joprojām pa kamerām pogā visus flagmaņus un tagad pārbaudi cenas tiem :)

    BuuM
    16.04.2020 20:32
    Reply to  Tasesmues

    Par to jau runa, tik tas nav arguments fanbojiem :))) es reiz te piedāvāju saderēt uz štuku eiriku, kkā lielie fanboji noraustījās :)

    16.04.2020 17:03
    Reply to  BuuM

    Pa 6k var nopirkt KIA vai Peugeot ar LED lukturiem un cirām jaunāku auto ekstrām. Huļi tie dumjie latvieši par to naudu pērk patsmit gadīgus audi kam nav pat iebūvētā bluetooth?
    Cilvēki vienkārši zina ko grib un to arī pērk!

    uhu
    16.04.2020 17:11
    Reply to  Uldis M.

    6000k ir diezgan daudz….tur sanāk jau superauto

    16.04.2020 17:50
    Reply to  uhu

    nomudrijos ;)

    BuuM
    16.04.2020 17:12
    Reply to  Uldis M.

    Ne gluži, daudzi pērk pēc stereotipa, audi, vw tātād labs ilgdzīvojoš, diemžēl jaunie audi un vw sen tādi nav un arī 600k kategorījā ļoti jāpaveicās, lai atrastu labu. Bet daudzi pie mums skatās skeptiski uz citām markām, lūk tas arī visu nosaka. Starpcitu KIA nav slikti auto, pežo neskaitot komercnieku, bēdu ieleja elektronikā :)

    Tasesmues
    16.04.2020 17:46
    Reply to  Uldis M.

    Pa 6000k var nopirkt ne tikai peugeot, bet arī bugatti chiron… uz akciju, kādus 3 gabalus.
    Drīzāk gan bija domāts 6k

    16.04.2020 17:48
    Reply to  Tasesmues

    Ups :D Toč!
    izlaboju

    KKTK
    16.04.2020 20:02
    Reply to  BuuM

    Ja es izvēlētos trubu, tad man ekrāna malas reāli būtu viszemākajā saraksta pozīcijā :D Drīzāk otrajā pozīcijā būtu – nepirkt no ķīniešiem ;)

    BuuM
    16.04.2020 20:23
    Reply to  KKTK

    Sarūgtināšu ipods tas pats ķīnietis ir, ražo ķīna, liek kopā ķīna, daļa detaļu ķīna :) un jā vēl iesaku pārbaudīt jaunāka pakbuka operatīvo atmiņu, būsi pārsteigts :D. Nepērkot viņš ķīna :D hahaha

    KKTK
    16.04.2020 22:53
    Reply to  BuuM

    Atklāji ameriku puis :D Ražots Ķīnā, bet man svarīgi, kas ar lineālu ir stāvējis blakām un pārbaudījis rezultātu. Rietumu kvalitāte vai ķīnas KGB komunists.

    gggg
    16.04.2020 17:42

    Kristap – kā būtu ar ierīču apskatiem, kur tiktu apskatīti viedtālruņi pēc, teiksim, 4 gadu vidējas lietošanas? Citādāk tā vien šķiet, ka daudzi apskatnieki tālāk par unboxing neprot taisīt apskatus, kas tirgu arī dzen uz to, lai viedtālrunis spētu izturēt tikai dažus gadus. Saprotu, ka viedtālruņa stāvokis pēc ilgstošas lietošanas ir atkarīgs no lietotāja, nesaku, ka tests būtu vienkāršs un nesaku, ka objektīvus secinājumus būtu viegli iegūt. Taču gribētos redzēt, kura ierīca pēc tiem pašiem 4 gadiem būtu ar jaunākajām fīčām vai kura vēl aizvien būtu žiperīga. Citādāk visi šie review pasākumi ož pēc patērētājkultūras ļoti. :(

    16.04.2020 17:54
    Reply to  gggg

    Ideja itkā laba, bet nu tad ir rūpīgi jāskatās ko testēt – attiecīgi vai daudziem ierīce vispār vēl ir aktuāla. Vai būtu jēga tagad taisīt apskatu par vecu iPhone8 ja ir iznākusi tā uzlabotā versija SE2 izpildījumā un cilvēki drīzāk iegādāsies to, jo cenu starpība nebūs tik būtiska. Tāpat arī bieži vien vairākus gadus vecās ierīcēm sāk kļūt pagrūti ar pieejamību, nu vismaz lokālajos veikalos.

    BuuM
    16.04.2020 18:00
    Reply to  gggg

    Starpcitu interesanta ideja!

    Krotow
    16.04.2020 18:02
    Reply to  gggg

    Lai būtu interesantāk, pielieciet klāt arī 10-gadīgus pirmās paaudzes Android un iPhone aparātus. Dažam labam tie aparāti vēl stāv kā otrie un treši un mirt pat nedomā. Kā tur ir ar pāri palikušajām iespējām un tā laika aplikāciju atbalstu servisos.

    gggg
    16.04.2020 18:48
    Reply to  gggg

    Protams, kā jau teicu – objektīva testēšana būtu grūta, jo ir daudz apgrūtinājumu, arī kaut vai tas, kur šādas ierīces atrast.
    Testiem 3 gadus vecas ierīces būtu ok. Labi, līdz ar SE2 iznākšanu ir pazudusi jēga testēt iPhone8, tāpēc nākošais kandidāts varētu būt iPhoneX. Rudenī šis modelis būs jau “vecs” pēc patērētājkultūras standartiem, jo par šo ierīci jaunāks būs iPhoneXS, iPhone11 un iPhone12. Blakus varētu nolikt tik pat vecu Samsung.
    Atjauninājumu trūkums nav iemesls netestēšanai, jo tieši šī dzīšanās pēc jaunākā modeļa ir iemesls vecu modeļu atbalsta trūkumam. Kā arī – nav jau apskatāmās ierīces iegāde jāiesaka. Vairāk man gribas, lai patērētājs redz, kas var notikt ar viņa ierīci pēc pāris gadiem. Šiem testiem nav jānorit bieži un tiem nav jānes peļņu, neviena ierīce pēc testa nav jānopērk. Uzskati šos apskatus par tādiem kā social awareness pasākumiem, kur analītiski tiek parādīts, ka ne vienmēr “mans Just5 dara to pašu, ko tavs dārgais Samsung, tikai pa 200eur” arguments ir patiess.
    Testēt varētu jaunas “vecās” ierīces un lietotas “vecās” ierīces. Pirmais parādītu, ko vēl ir jēga pirkt, bet otrais – kuru firmu vai OS izvēlēties, ja gribi lietot šīs firmas vai OS ierīces ilgstoši.

    Tasesmues
    16.04.2020 21:12

    Uzprasi ko publika šeit vēl lieto un kas būtu ar mieru nogādāt ierīces testiem. Domāju, ka daudzi piekristu jums izlīdzēt

    Rūdolfs Rancāns
    16.04.2020 21:54
    Reply to  gggg

    Ko Tu darīsi ar četrus gadus vecu ierīču testiem?
    Ceļosi atpakaļ laikā, lai nopirktu labāko ierīci kad tā iznāca?

    Piekrītu, ka visi unboxing un first impressions apskati nepastāsta par ierīces īsto vērtību un ilgspējību. Pilnīgi pietiku ar pusgada vai gada reālās lietošanas apskatu un salīdzinājumu pret tā brīža svaigāko modeli.

    Tasesmues
    16.04.2020 22:19

    Tur vairāk varētu salīdzināt tieši ar to, ko Kristaps teica, ka iPhone noveco labāk. To varētu pārbaudīt. Paņemt simtgadīgu iphone un nolikt pretī kādu simtgadīgu Android flagmani un kādu piecdesmitgadīgu “flagmaņu bendi”. Protams, tas neko baigi neietekmēs, bet varētu redzēt vai jūsmiņiem bija taisnība.

    Janis Liepins
    17.04.2020 11:00
    Reply to  Tasesmues

    Jē.
    Man pieejams 5gadīgs OneplusX. Darbojas bez jebkādiem aizrādījumiem. Vienīgi OS neatjaunojas vairs. Viss pārējais, ieskaitot korpusu ir vnk lieliskā stāvoklī

    Andris
    16.04.2020 19:58

    Svaka baterija, viss parejais izskatas, ka savakts no dazadiem citiem modeljiem, rezultata man liekas, ka neka ipasa pa 500+ EUR. Tada stiliga rotallieta vien ir. Gribu redzet, kurs gan stiligais abolu lietotajs taisas sadu aparatu 5 gadus lietot. Berniem savukart ta baterija labi ja uz 1/2 dienu pietiks.

    Rūdolfs Rancāns
    16.04.2020 21:39
    Reply to  Andris

    Pilnīgi neviens cilvēks šo telefonu neredz kā stilīgu rotaļlietu. Price/performance ziņā šis pašlaik racionālākais un praktiskākais iPhone.

    Andris
    16.04.2020 23:23

    Paradi, kurs ir praktisks iphone lietotajs? Ko tadu praktisku ar iphone var izdarit? Varbut kludos, bet praktiski cilveki izvelas Android aparatus. Praktiskums nav iphone prieksrociba. Salidzini parametrus un secinasi ka par so nadu var dabut 2 Huawejus vai xiaomi- ta drizak ir praktiska izvele. 3GB RAM ir entry level Nokia viedtelefonos.

    Andris
    17.04.2020 18:40

    Protams, ka cilveki izvelas. Cilvekiem patik dargas mantinas. Vienkarsi sakot seit darbojas zimola marketings un nenoliedzami kvalitativa tehnika.
    Vienkars jautajums- vai Jus pirktu SE telefonu pa 500+ EUR, ja ta razotajs butu nevis apple bet piem., caple. Paradiet, kur slepjas praktiskums?
    Vienigais arguments, kad vares lietot 5 gadus- piekritu, bet, kurs musdienas vienu telefona aparatu lieto 5 gadus?

    Andris
    17.04.2020 23:23

    Nu tad noskaidrojam, ka SE2 merkauditorija ir mammas:)

    17.04.2020 11:13
    Reply to  Andris

    Ko tādu praktisku var izdarīt ar iPhone? Normāli lietot! Neviens te nerunā par super specifiskām lietām ko var izdarīt ar norūtotu android telefonu ar lielu RAM u.t.t. Praktiskā lietošana ir ikdienas saziņa ar citiem, ikdienas mirkļu iemūžināšana un dalīšanās tajos ar ģimeni un paziņām. Tāpat ari populāru lietotņu izmantošana, soctīklu browsēšana u.c. sīkumi. To visu lieliski dara arī vecss iPhone 6s

    uhu
    17.04.2020 11:21
    Reply to  Uldis M.

    iphone ir laba ierīce, es to nenoliedzu, bet….visas nosauktās darbības veic arī android par 100-150 eirām. Jā, nav knifiņi apdarē ko ražotāji ir iemācījušies pasniegt kā milzu sasniegumu un absolūtu nepieciešamību, bet tehniski viss darbojas un vienkāršs IPS ekrāns ir pilnīgi OK kādos 98% gadījumu.

    Manuprāt, visas tās diskusijas ir nevis par tehniku, bet par patēriņa īpatnībām un psiholoģiju))

    uhu
    17.04.2020 12:16

    Bēdīgi būs pustumsā u.c. specifiskos gadījumos, kas neattiecas uz lielāko daļu cilvēku, kuri pamatā bildē dienas laikā, pie laba apgaismojuma, un iekštelpu bildes ar zibeni tos apmierina par 110%

    Lēndarbība varētu piemeklēt visēdājus, kam dienā ir 3m watsapa lentē, un tikpat pārējos saziņrīkos) Normāli lietojot nu nepaliek tur nekas lēnāks. Nu un jā, nevajag instalēt 2 antivīrusus, 3 laika prognozes, atjaunināt 5 ziņu agregatorus, apkarināties ar skaistumvidžetiem u.c. resursus rijošām, taču bezjēdzīgām lietiņām un viss būs labi arī lētajam androidam)

    Andris
    17.04.2020 18:43

    Nevajag salidzinat ar 100-150EUR aparatiem, salidzini ar piemeram 250-300EUR aparatu kategoriju. Un ari SE kamera nav ta speciga puse. SE ir ka teikt BMW M5 ar terauda diskiem un 2.0 TDI dzineju. Bet nu tas tak tapat ir bmw- cienijams auto:)

    Kristaps Skutelis
    16.04.2020 20:58
    se se
    16.04.2020 23:19

    Absolūti neinteresē zobratu skaits mehānismā un zobu skaits uz tiem) Galvenais – vai un kā mehānisms dara man vajadzīgo. Ja appas rikšo ņipri un dienas vidū nav jālādē – tad kuru vispār interesē ram, mah, celiņu skaits uz plates, tranzistoru skaits čipā…tādi sīkumi lai paliek urķiem un speciālistiem, pārējie var izmantot spuldzīti, neiedziļinoties tās darbības principā)

    Janis Liepins
    17.04.2020 10:56

    Nu gan jau līdzigi kā Win vs Mac – daudzi pieejami adjusmentu iespējas rada prasības procesēšanas jaudai.
    Attiecībā uz adjusment pieejamību – parasti to vajadzības noliedzēji ir tie paši, kas iegādājas paaugstinātas caurgājamības 4X4 auto ar pazeminātiem pārnesumiem un kautko stāsta par “dažreiz vajag”.
    Savukārt baterija = ekrāna izmērs. Samazinam ekrānu līdz 0.3 collām un vajadzēs 0.3 mAh

    Jānis T.
    16.04.2020 23:14

    Skumji, ka šoreiz sanācis neobjektīvs Apple fana (un reklāmas?) raksts. Paldies, ka vismaz beigās tiek atklāts, ka autors atzīst tikai Apple. Būtiskākais – atkal neadekvāta cena. 499 ir reklāmas triks, jo tā kā iphone nepieļauj papildus atmiņu, tad objektīvi 64 GB versija pat pensionāram nederēs (jo arī viņiem patīk bildēt ziedus). Faktiski lietojami ir varbūt 549 vērtā 128 GB versija, bet objektīvi (ja vēlas lietot 5 :D gadus), tad jāskatās uz 699 eur 256 GB versiju. Salīdzinājumam – izmēra ziņā identiskais Samsung Galaxy S10e, ar 128 GB atmiņu (un iespēju ievietot papildus atmiņas karti piem. 128Gb par nieka eur 21,-) maksā tikai 479 eur, t.i. ar 256 GB kopējo atmiņu maksās tik pat cik 64 GB iphone. Bet par šo cenu tiek iegūtas šādas iphone SE nesasniedzamas ekstras: 3100 mh baterija, augstas izšķirtspējas AMOLED 5,8″ ekrāns, 256GB atmiņa, 6 GB operatīvā atmiņa, dubultā kamera, 3,5mm austiņu ligzda, IP68 ūdens/putekļu izturība, u.c. Savukārt 256 GB iPhone SE versija maksā precīzi 200 EUR dārgāk, t.i. jau ir pilnīgi citā cenu kategorijā. Līdzīgus piemērus var atrast pie citiem ražotājiem. Bet, ja apskata arī izmēros nedaudz lielākas alternatīvas, tad tādas kas virknē PRAKTISKU parametru apsteidz iPhone, tad būs desmitos. Par Android pēc pieciem gadiem.… Read more »

    Martins
    17.04.2020 09:32

    Jaunais SE2 zaudējis vienu no saviem galvenajiem. trumpjiem – unikālo telefona izmēru. Cenā par 549eur un 128gb ir iespējams nopirkt samsung galaxy s10 pie lmt. Te nu gan vienos vārtos s10 ir pārāka ierīce pret SE2.

    Roberts
    17.04.2020 10:13

    Jāāā’. Komentāriņi:) Vienīgais, kas mani interesē, kad tas būs nopērkams LV?

    Roberts
    17.04.2020 12:17

    Paldies par info, jāsaka, ka diezgan zibenīgi ne?

    Roberts
    17.04.2020 15:23

    Aha, lai gan, ja atmiņa neviļ, tad visas iepriekšējās abolu ražas tik ātri vis pie mums neatnāca. Bet nu viss labi! Gaidām!

    Ruksis
    17.04.2020 16:41

    Šim tad derēs vecie aizsargvāki no iphone 7/8?

    22.04.2020 16:36
    Reply to  Ruksis

    Izskatās, ka jā, nav noslēpts kāds joks par pāris milimetriem nobīdot kameru.

    Noris Oris
    17.04.2020 20:53

    Zin kas šokē… It kā mūsu valstī vidējā alga ir 1070eur. Tas ir tas ko valdība mums stāsta, realitātē izskatās ka ir kaut kas ap 500-600eur. Man saņemot valstī vidējo algu telefons pa 500eur liekas dārga izprieca. Tad jautājums, kas ir šie cilvēki kas tādus telefonus pērk saviem bērniem un vecmāmiņām????

    Janis Liepins
    17.04.2020 21:34
    Reply to  Noris Oris

    Tā ir bruto alga, kas ir kautkāds anahronisms, jo neraksturo neko. 1070 bruto ir kkādi 738 eur neto. Man visvairāk kretinā, ka “saņem” bruto algu. Nesaņem….Nesaņem!

    Lauris
    17.04.2020 21:51
    Reply to  Janis Liepins

    Protams, ka saņem. Kad saslimst, kad saņem jebkādu citu pabalstu, kad aiziet pensijā…Ja nu dzīvo tikai šodienai, tad gan citādi.

    digitalk
    18.04.2020 11:22
    Reply to  Lauris

    beidz fantazēt.

    Daina
    18.04.2020 06:39

    Labdien! Vai varētu nokomentēt šo: dual SIM funkcionalitāte tiks nodrošināta ar eSIM palīdzību? Kā tas darbosies Latvijā? Varēs ielikt divas dažādu operātoru sim kartes telefonā?

    18.04.2020 08:38
    Reply to  Daina

    Viena eSIM ir digitāla (ar telefonu noskenē QR kodu, vismaz LMT) un otra ir fiziski ieliekama. Tīri teorētiski vajadzētu būtu iespējai palaist arī 2 operatorus, jā.

    18.04.2020 10:50

    Ziniet par ko es aizdomājos? iPhone 8 bija pēdējais ar veco ekrāna formātu (16:9) un veco saskarni, un likās ka Apple mērķtiecīgi iet jaunās saskarnes un jaunā displeja malu attiecību virzienā – lai programmatūras izstrādātājiem un pašiem būtu vienkāršāk, jo pēdējos 2 gadus (X, Xs, Xr, 11) visi nāca jau ar jauno malu attiecību un žestu vadību… vecos iPhone modeļus varētu vēl passuportēt dažus gadus un pārtraukt supportu, kā savulaik 32bit procesorus līdz iPhone5.
    Un tagad Bum! Vecais formāts! Spports vēl kādi 5 gadi! Vēl gan pašiem, gan aplikāciju izstrādātājiem lieks čakars… vecā SE/5s garenais korpuss pēc izmēriem būtu bijis piemērots jaunajai ekrāna malu attiecībai, bet nē. Atgriezās pie iPhone 6! pat ne 8, jo iPhone 8 ekrāns un izmēri jau radās ar iPhone 6 modeli…

    18.04.2020 12:58

    Apple patīk ar savu vienkāršību tieši visādos Menu un uzstādījumos. Androi tikai esmu apskatījis/minimāli lietojis darbā kā kopēju telefonu. Likās sarežģīti.
    iphone SE lietoju jau 3 gadus, pirms tam 4 gadus 4S. Tā kā man 90% laika tas telefons ir darbam(aplikācijas, epaasti, whatsapp) , esmu par 100% apmierināts un īsti neredzu, kāpēc būtu jēga pāriet uz Android.
    Baterijas ietilpība protams man nepatīk, un tas ir viens no iemesliem, kāpēc ir nepieciešamība mainīt uz jaunāku modeli.
    Gan jau apple mārketings par to ir padomājis, un tas protams ir izcili no viņu puses. Izvēle tāpat paliek Mūsu pašu rokās!

    par apple produktiem
    03.06.2020 19:07

    Mēs te daudz diskutējam par jaunā iPhone SE kamērām un citām specifikācijām. Bet der tak atcerēties, ka SE parasti ir lētākas klases telefoni. Pircēju kategorijai, uz kuru šie telefoni tiek vērsti, šie tehniskie sīkumi nebūs tik svarīgi.
    Jo, ja cilvēks vēlēsies lietot iPhone, bet budžets priekš jaunākā iPhone 11 būs par mazu, tad viņš priecāsies arī par jaunāko iPhone SE.

    Reklāma