No šodienas, 9. aprīļa, vadošais pārtikas un sadzīves preču interneta veikals “Barbora.lv” kļuvis pieejams arī Vidzemes iedzīvotājiem. “Barbora.lv” atver pirkumu saņemšanas punktus Valmierā, Alūksnē, Smiltenē, Limbažos, Aizkrauklē, Cēsīs, Koknesē, Madonā, Ogrē un Siguldā, nodrošinot ērtu pārtikas iegādi internetā arī Latvijas reģionu iedzīvotājiem.

Piedāvāt attālinātas preču pasūtīšanas pakalpojumus reģionos “Barbora.lv” lolojusi jau sen, un pēdējo nedēļu notikumi saistībā ar koronavīrusu un izsludināto ārkārtējo situāciju valstī ir pasteidzinājuši šo idejas īstenošanu. Attīstību reģionos “Barbora.lv” veic ciešā sadarbībā ar mazumtirdzniecības tīklu “Maxima”. Valmierā produktu saņemšanas punkts atrodas G. Apiņa ielā 10A (“Maxima XX” veikalā), Alūksnē – Pils ielā 9B (“Maxima X” veikalā), Smiltenē – Atmoas ielā 4 (“Maxima X” veikalā), Limbažos – Stacijas ielā 8 (“Maxima XX” veikalā), Aizkrauklē – Gaismas ielā 22 (“Maxima X” veikalā), Cēsīs – Valmieras ielā 17A (“Maxima XX” veikalā), Koknesē – 1905. gada ielā 8A (“Maxima X” veikalā), Madonā – Rūpniecības ielā 49 (“Maxima XX” veikalā), Ogrē – Rīgas ielā 23 (“Maxima XX” veikalā), Siguldā – Leona Paegles ielā 3 (“Maxima X” veikalā).

Tagad arī reģionu iedzīvotāji varēs ātri, ērti un droši pasūtīt svaigākos produktus tieši no veikala plaukta un saņemt tos kādā no sev tuvākajiem “Maxima” veikaliem, kur šis pakalpojums pieejams.

Kā veikt un saņemt pasūtījumu?

Reģionu iedzīvotāji produktus un sadzīves preces varēs pasūtīt “Barbora.lv” mājaslapā – www.barbora.lv. Pēc reģistrācijas mājaslapā, pircējam jāizvēlas preces no piedāvātā sortimenta, jāatzīmē pirkumu saņemšanas vieta un laiks, un jāveic apmaksa par pasūtījumu. Norēķināties par pirkumu iespējams internetbankā vai, izmantojot VISA, vai MasterCard norēķinu kartes. Pēc tam, kad klients “Barbora.lv” mājaslapā savā virtuālajā grozā būs salicis pasūtījumu un veicis apmaksu, “Maxima” darbinieki sāks komplektēt produktus. Tiklīdz pasūtījums būs gatavs saņemšanai, klients saņems īsziņu. Ierodoties izvēlētajā veikalā, klientam būs jāpiezvana uz īsziņā norādīto tālruņa numuru, un “Maxima” veikala darbinieks atnesīs pasūtījumu uz produktu saņemšanas punktu.

“Mūsu darbības attīstība Latvijas reģionos vienmēr ir bijusi viena no mūsu uzņēmējdarbības stratēģijām un šī brīža situācijā, kad iepirkšanās internetā cilvēkiem ļauj izvairīties no papildu riska un ievērot ieteicamos drošības un preventīvos pasākumus, mūsu plānoto attīstību reģionos pasteidzināja. Jāatzīst, ka apstākļi mūs mudināja vienas nedēļas laikā neiespējamo padarīt par iespējamu! Mēs vēlamies, lai pārtikas un ikdienas preču pasūtīšana internetā būtu pieejama pēc iespējas vairāk Latvijas iedzīvotājiem, jo tas šobrīd ir īpaši aktuāli. “Kopā ar mūsu partneriem mēs ātri atradām risinājumus un mobilizējām visus spēkus, lai pēc iespējas drīzāk varētu piedāvāt pārtikas iegādi internetā arī reģionos. Īpaši lielu sagatavošanās darbu veica “Maxima” darbinieki, kuri turpmāk sagatavos un nodos klientu pasūtījumus Vidzemē,” skaidro Sanita Bērziņa, interneta veikala “Barbora.lv” vadītāja.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Astro

Diez, cik daudz ir tādu cilvēku, kuriem nepieciešams palīdzēt nocelt preci no plaukta un ielikt maisā?

Aigars

Grūti atbildēt. Bet zinu, ka ir daudz tādu cilvēku, kas apzinās, ka labāk ļaut preces no plaukta nocelt kādam citam, lai pats varētu veikalā uzturēties maksimāli īsu laiku. Tam arī šis serviss galvenokārt paredzēts :)

freelifelv

Tas “serviss” pilnīgi ies.ū..kā. Pieejamais preču klāsts barbora.lv atšķiras no reāli veikalā redzamā. Un, uzminiet nu, vai barbora.lv konkrētai preču grupai būs pasūtāmas akcijas preces ar atlaidi, vai standarta piedāvājums?
Ķer muļķus….un viss…..