Bolt Food turpina paplašināt savu darbību un kopš 21. marta piedāvā bezkontakta pārtikas preču piegādi uz mājām. Pirmā tirdzniecības vieta, kas ir pievienojusies platformai ir u/v Stockmann, taču sagaidāms, ka tuvākajā laikā būs iespējams veikt pasūtījumus arī no citām tirdzniecības vietām.

“Šī mums visiem ir jauna situācija, tāpēc var novērot, ka pārtikas preču piegādes pakalpojumi tiek pārslogoti. Mēs kā uzņēmums vēlamies palīdzēt nodrošināt, ka nepieciešamās preces cilvēkus sasniedz pietiekami ātri pat tad, ja nav iespēja iziet no mājām,” stāsta Bolt Food vadītājs Latvijā Klāvs Gipters.

Pirmā tirdzniecības vieta, kas pievienojusies platformai ir u/v Stockmann. Klientiem no veikala šobrīd ir iespēja pasūtīt tādas pārtikas preces kā piena produktus, graudaugus, jūras veltes, kafiju, tēju, saldumus, kā arī mājsaimniecības preces, tai skaitā tīrīšanas līdzekļus. Pieejamo produktu klāsts tiek regulāri papildināts un jau sākot ar šodienu klienti varēs iepazīties ar plašu sortimentu – vairāk kā 130 dažādiem produktiem. Drīzumā gaidāms, ka platformai pievienosies arī citi mazumtirgotāji.

Pasūtījumu iespējams veikt Bolt Food lietotnē un tas notiek tieši tāpat kā veicot pasūtījumu no restorāniem – jānorāda piegādes adrese, jāizvēlas veikals, jāatzīmē preces un caur lietotni jāapmaksā pasūtījums ar bankas karti. Katrs klients vienā pasūtījumā var izvēlēties līdz 20 precēm. Pirms pasūtījuma apstiprināšanas tiks uzrādīts gan paredzamais piegādes laiks, gan pasūtījuma kopsumma.

Pārtikas preču piegāde ir viens no soļiem, kas uzņēmumā veikts, lai palīdzētu novērst Covid-19 izplatību. Jau 13. martā tika ieviesta bezkontakta piegāde visiem Bolt Food pasūtījumiem. Tas nozīmē, ka kurjers atstāj pasūtījumu klienta norādītajā vietā un izvairās no saskarsmes, tādejādi nodrošinot visu platformas lietotāju drošību.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments