Reklāma

Amazon piedāvā pārtikas piegādi garāžā

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Interneta tirdzniecības gigants Amazon ir papildinājis savu pakalpojumu klāstu ar pārtikas piegādi līdz pat klienta garāžai, lai atstātie pārtikas maisi nebūtu jānovieto ārā un sliktos laikapstākļos.

Amazon principā pārdod visu – arī pārtiku, līdz ar to pēdējo gadu laikā tiek aktīvi strādāts arī pie tās piegādes. Koronavīrusa laiks ir veicinājis šī servisa strauju attīstību, jo vēl 2020. gadā šāda piegāde tika testēta Čikāgā, Dallasā un Sanfrancisko, bet jau tagad tā ir pieejama vairāk nekā 5000 pilsētās ASV. Lai izmantotu īpašo servisu, pircējiem, pirmkārt būs jābūt Amazon Prime klientiem, kas principā ir norma Amerikā, kā arī savā garāžā būs jāuzstāda īpaša viedās garāžas atvēršanas iekārta MyQ Smart Garage Hub. Tā sniedz iespēju attālināti pārvaldīt savas garāžas durvis, kas ļauj pašam lietotājiem tās atvērt attālināti ikdienā, kā arī Amazon darbinieki tādā veidā piegādes brīdī varēs atvērt garāžu, lai veiktu piegādi.

Šādā veidā uzņēmums ir spējīgs sniegt pilnu servisu no pārtikas iegādes internetā līdz pilnīgai piegādei durvju priekšā, un pat soli tālāk – jau iekšā mājā. Tāpat turpinās attīstība pie saviem Amazon Fresh veikaliem, kuros darbojas automātiskie iepirkuma ratiņi. Tagad Amazon strādā pie iespējas maksāt noskenējot tikai savu plaukstu. Jau iepriekš ziņojām, ka uzņēmums testē ar papildināto realitāti saistītu iepirkšanās un servisa pieredzi frizētavā.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Edgars

Interesanti, kad šīs visas inovācijas nonāks līdz Latvijas patērētājiem? Kā jau zināms, mums Amazon, Google servisi nav pieejami, vai pieejami ierobežoti.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: