Reklāma

Amazon frizētavā testēs papildinātās realitātes un citus tirdzniecības risinājumus

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Uzņēmums Amazon paziņojis par jaunu projektu, kas ir dažādu tirdzniecības un papildinātās realitātes risinājumu testēšana frizētavā.

Kā viens no tiešākajiem piemēriem ir tas, ka klienti varēs skatīties ekrānā un vienkārši nomainīt savu matu krāsu, lai redzētu, kā tā varētu izskatīties pēc krāsošanas. Tāpat būs iespējams izvēlēties dažādus skaistumkopšanas produktus, uz vietas iegūt par tiem informāciju, bet ar QR koda noskanēšanas iespēju, tos varēs uzreiz iegādāties Amazon interneta veikalā.

Šī projekta un sadarbības mērķis ir gan testēt dažādus Amazon risinājumus mazumtirdzniecībā un pakalpojumu sniegšanā, kā arī iegūt informāciju par klientu paradumiem. Kā norāda uzņēmums, tad mērķis nav nākotnē atvērt īpašu Amazon frizētavu, jo jau tagad notiek sadarbība ar plaši pazīstamu friziersalonu Londonā, bet gan kopumā testēt šādas tehnoloģijas ikdienas lietošanā. Tomēr nav zināms, kādiem nolūkiem tieši tiks izmantota klientu informācija, kas no datu drošības viedokļa var raisīt bažas, saistībā ar iepriekšējo Amazon pieredzi.

Sadarbības sākumā kā pirmie klienti būs paši uzņēmuma darbiniekiem, bet pakāpeniski modernā frizētava tiks atvērta arī citiem klientiem. Līdz šim kā viens no zināmākajiem Amazon projektiem ir pārtikas veikals, kurā nav kasieru, bet nopirktās preces spēj atpazīt tajā esošās kameras. Tas nozīmē, ka klientam pat nav nepieciešams skenēt preču kodus, bet viss pirkumu saraksts veidojas automātiski.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: