Web Analytics
More
    Reklāma

    Amazon frizētavā testēs papildinātās realitātes un citus tirdzniecības risinājumus

    Jaunākie raksti

    Uzņēmums Amazon paziņojis par jaunu projektu, kas ir dažādu tirdzniecības un papildinātās realitātes risinājumu testēšana frizētavā.

    Kā viens no tiešākajiem piemēriem ir tas, ka klienti varēs skatīties ekrānā un vienkārši nomainīt savu matu krāsu, lai redzētu, kā tā varētu izskatīties pēc krāsošanas. Tāpat būs iespējams izvēlēties dažādus skaistumkopšanas produktus, uz vietas iegūt par tiem informāciju, bet ar QR koda noskanēšanas iespēju, tos varēs uzreiz iegādāties Amazon interneta veikalā.

    Reklāma

    Šī projekta un sadarbības mērķis ir gan testēt dažādus Amazon risinājumus mazumtirdzniecībā un pakalpojumu sniegšanā, kā arī iegūt informāciju par klientu paradumiem. Kā norāda uzņēmums, tad mērķis nav nākotnē atvērt īpašu Amazon frizētavu, jo jau tagad notiek sadarbība ar plaši pazīstamu friziersalonu Londonā, bet gan kopumā testēt šādas tehnoloģijas ikdienas lietošanā. Tomēr nav zināms, kādiem nolūkiem tieši tiks izmantota klientu informācija, kas no datu drošības viedokļa var raisīt bažas, saistībā ar iepriekšējo Amazon pieredzi.

    Sadarbības sākumā kā pirmie klienti būs paši uzņēmuma darbiniekiem, bet pakāpeniski modernā frizētava tiks atvērta arī citiem klientiem. Līdz šim kā viens no zināmākajiem Amazon projektiem ir pārtikas veikals, kurā nav kasieru, bet nopirktās preces spēj atpazīt tajā esošās kameras. Tas nozīmē, ka klientam pat nav nepieciešams skenēt preču kodus, bet viss pirkumu saraksts veidojas automātiski.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma