Reklāma

Amazon frizētavā testēs papildinātās realitātes un citus tirdzniecības risinājumus

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Uzņēmums Amazon paziņojis par jaunu projektu, kas ir dažādu tirdzniecības un papildinātās realitātes risinājumu testēšana frizētavā.

Kā viens no tiešākajiem piemēriem ir tas, ka klienti varēs skatīties ekrānā un vienkārši nomainīt savu matu krāsu, lai redzētu, kā tā varētu izskatīties pēc krāsošanas. Tāpat būs iespējams izvēlēties dažādus skaistumkopšanas produktus, uz vietas iegūt par tiem informāciju, bet ar QR koda noskanēšanas iespēju, tos varēs uzreiz iegādāties Amazon interneta veikalā.

Šī projekta un sadarbības mērķis ir gan testēt dažādus Amazon risinājumus mazumtirdzniecībā un pakalpojumu sniegšanā, kā arī iegūt informāciju par klientu paradumiem. Kā norāda uzņēmums, tad mērķis nav nākotnē atvērt īpašu Amazon frizētavu, jo jau tagad notiek sadarbība ar plaši pazīstamu friziersalonu Londonā, bet gan kopumā testēt šādas tehnoloģijas ikdienas lietošanā. Tomēr nav zināms, kādiem nolūkiem tieši tiks izmantota klientu informācija, kas no datu drošības viedokļa var raisīt bažas, saistībā ar iepriekšējo Amazon pieredzi.

Sadarbības sākumā kā pirmie klienti būs paši uzņēmuma darbiniekiem, bet pakāpeniski modernā frizētava tiks atvērta arī citiem klientiem. Līdz šim kā viens no zināmākajiem Amazon projektiem ir pārtikas veikals, kurā nav kasieru, bet nopirktās preces spēj atpazīt tajā esošās kameras. Tas nozīmē, ka klientam pat nav nepieciešams skenēt preču kodus, bet viss pirkumu saraksts veidojas automātiski.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: