Sākot ar šī gada 13. martu visas Bolt Food ēdienu piegādes notiks bezkontakta veidā. Šāda kārtība ieviesta, lai nodrošinātu platformas lietotāju drošību un palīdzētu ierobežot Covid-19 vīrusa izplatību.
“Bolt Food platforma turpina darbību bez izmaiņām, taču kā atbildīgs uzņēmums, esam veikuši piesardzības pasākumus, lai pasargātu gan mūsu partnerus – restorānus un kurjerus, gan klientus no inficēšanās riska. Mēs turpināsim sekot notikumu attīstībai, kā arī esam gatavi sadarboties ar vietējām veselības iestādēm, ja radīsies šāda nepieciešamība,” informē Kārlis Ķezberis, Bolt Latvija reģionālais vadītājs.
Turpmāk veicot pasūtījumu lietotājiem būs jānorāda vieta, kur kurjers var droši atstāt ēdienu, lai izvairītos no tieša kontakta un saglabātu vismaz divu metru distanci. Lietotāji ir lūgti precīzi aprakstīt nodošanas vietu, piemēram, norādot konkrētu galdu, krēslu vai citu horizontālu virsmu, kur iespējams novietot pasūtījumu. Tas nozīmē, ka pilnībā tiek samazināts kontakts starp restorānu darbiniekiem, kurjeriem un platformas klientiem.