Web Analytics
More
    Reklāma

    Huawei mēģina atgriezt pircējus veikalos piedāvājot “Huawei Cares” pakalpojumu

    Jaunākie raksti

    Izskatās, ka cilvēki tomēr ir pamanījuši, ka ASV pret Ķīnu aizsāktā tirdzniecības kara rezultātā Huawei nākotne izskatās miglaina un vairs neraujas uz veikaliem pirkt šī ķīniešu ražotāja produktus. Un nevar pārmest. Lai arī ierīces tiešām ir tehniski spējīgas konkurēt par šī gada labāko produktu titulu, neskaidrība ap Android operētājsistēmas pieejamību ir pietiekami liels iegansts šobrīd piebremzēt ar Huawei mobilo ierīču iegādi. Jāgaida 19. augusts, ko ASV Tirdzniecības departaments ir noteicis par termiņu līdz kuram ASV uzņēmumi var Huawei pārdot savus produktus un pakalpojumus. Pagaidām nav skaidrs, kas notiks pēc tam, taču nesenie ASV prezidenta izteikumi liecina par to, ka visdrīzāk viņš par kaut ko ar ķīniešiem ir vienojies un Huawei varēs turpināt darbu ar diezgan brīvām rokām. Huawei gan ir izteikušies, ka aktīvi strādā pie paši savas operētājsistēmas izstrādes un tā būs ļoti ātra un droša. Ko gan citu viņi var teikt?

    Šorīt saņēmām kādu interesantu preses relīzi no Huawei un tās būtība, kā arī relīzē norādītie datumi liek domāt tikai par vienu – cilvēki laikam tiešām izvairās pirkt Huawei telefonus un viņi ir jāpastumj ar šādu piedāvājumu. Iespējams, uz kādu tas arī iedarbosies. Uz tevi šāds piedāvājums iedarbotos un tu tagad dosies uz veikalu pirkt Huawei telefonu?

    Reklāma

    Tiesa gan, šī nav pirmā reize, kad Huawei piedāvā šādu pakalpojumu saviem klientiem. Jau pirms trīs gadiem, Huawei piedāvāja premium servisu – trīs mēnešu bezmaksas ekrāna garantiju klientiem, kas iegādājas flagmani P9. Tāpat iepriekš Huawei piedāvāja līdzīgu premium servisu, iegādājoties arī citus flagmaņus, piemēram, P10, P20, P20 Pro, P30, P30 Pro.


    Pamatojoties uz IPSOS veiktās aptaujas datiem#, 78% Austrumeiropas un Ziemeļvalstu iedzīvotāju uztraucas par telefona fizisku sabojāšanu. Tieši tādēļ 15. jūlijā Huawei uzsāks jaunu tālruņu aprūpes kampaņu “Huawei Cares”, kas mazinās lietotāju bažas par potenciālajiem tālruņa bojājumiem. Tālruņa ekrāna izmaksas tiks segtas Huawei klientiem, kas savu tālruni iegādājušies laika posmā no 15. jūlija līdz 11. augustam.

    Janmins Vangs (Wang Yanmin) “Huawei Device” prezidents Centrāleiropas un Ziemeļu valstīs stāsta: „Pētījums atklāj, ka gandrīz visi patērētāji uzskata, ka saplīsis ekrāns ir visbiežāk sastopamā un satraucošākā problēma, ar ko viņi saskaras. Patērētājiem tālrunis ir vērtība un mēs, Huawei, novērtējam mūsu lietotājus un rūpējamies par tiem. Tieši tāpēc mēs piedāvāsim šo bezmaksas garantiju kopā ar mūsu jaunajiem tālruņiem, un centīsimies mazināt lietotāju bažas par tālruņa bojājumiem.”

    “Huawei Cares” plāns attieksies uz problēmām, ar kurām tālruņu īpašnieki saskaras visbiežāk – bojātiem ekrāniem un stikla korpusiem. „Nelaimes gadījumi notiek – mēs visi esam tikai cilvēki,” turpina Janmins. „Mēs vēlamies būt saprotoši, palīdzot saviem lietotājiem. 75% patērētāju ir minējuši, ka viņi ļoti pārdzīvotu, ja pazaudētu sev vērtīgos datus, savukārt 78% uztraucas par telefona fiziskiem bojājumiem. Patērētāji uzskata, ka ražotājiem ir jābūt blakus, ja ar tālruni gadās kāda ķibele, un Huawei tam piekrīt. Šī iemesla dēļ mēs esam lepni, ka esam pirmais tālruņu ražotājs, kas sniedz palīdzīgu roku patērētājiem. Mēs ceram, ka citi uzņēmumi sekos mūsu piemēram.”

    Aptaujas respondenti tāpat uztraucas par ierīcē saglabāto datu pazaudēšanu (63%), akumulatora darbības pasliktināšanos (59%) vai telefona apliešanu ar ūdeni (56%). Viedtālruņu lietotāji piekrīt, ka ražotājiem jādara vairāk, lai aizsargātu patērētājus no cilvēciskām kļūdām vai nelaimes gadījumiem (87,5%). Tāpat lielākā daļa respondentu uzskata, ka saplīsuša ekrāna remonts izmaksā pārāk dārgi (92%).

    “Huawei Cares” tiks uzsākts 15. jūlijā un attieksies uz jaunajām ierīcēm, kas aktivizētas “HiCare” lietotnē līdz 18. augustam. Huawei P30 un P30 Pro lietotājiem būs atļauts vienu reizi 12 mēnešu laikā nomainīt bojāto ekrānu vai tālruņa stikla korpusu. Turklāt, pēc ekrāna nomaiņas, uz tā tiks uzlikta aizsargplēve.

    Plašāka informācija pieejama šeit: [https://consumer.huawei.com/lv/support/].

    *Aptauja tika veikta ar tiešsaistes platformas starpniecību šī gada jūnijā; aptaujāti tika Austrumeiropas un Ziemeļvalstu iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Esx
    12.07.2019 09:13

    Nesapratu… Iepriekš taču tas arī bija, ne? Pats esmu care ietvaros mainījis ekrānu p10 modelim. Tāpat zinu, ka care bija p20 lielajiem

    Richy
    12.07.2019 09:20

    Bija tikai uz 3mēnešiem.

    NR71
    12.07.2019 09:58
    Reply to  Esx

    Darbojās!

    NR71
    12.07.2019 10:01

    Bezmaksas ekrāna maiņu veica arī manam Mate 10 pro, pirms nepilna pusotra gada. Tā bija Huawei Care priekšrocība 3 mēnešu garumā, tiesa gan tikai vienreizēja, bet darbojās.

    :-)
    13.07.2019 09:07

    Uz P9 man arī mainīja ekrānu par velti caur šo programmu

    L0Lo
    13.07.2019 09:10

    Man P20Pro arī bija ekrāna bezmaksas nomaiņa HiCare, laikam 3 mēnešu laikā no pirkšanas brīža

    Mārtiņš
    13.07.2019 21:04

    Who cares?
    Pun very much intended :)

    Bet ja nopietni, ideja ir laba. Varbūt Huawei izmisīgā vēlme pierādīt, ka viņi nav “slikto ķīniešu kompānija”, radīs kādas jaunas pozitīvas vēsmas, ko ņems vērā arī citi ražotāji.

    Reklāma