Web Analytics
More
    Reklāma

    Sākas jaunās Opel Corsa GSi tirdzniecība

    Jaunākie raksti

    Nepacietīgi gaidītā jaunā Opel Corsa GSi ir klāt! Ar turbokompresoru un OPC šasiju tā reprezentēs īstu automīļotāju spēkratu. Pēc Insignia, Corsa ir otrais GSi modelis, kas šobrīd ir piedāvājumā. Tā pārsteidz ar savu ultra-precīzo OPC šasiju – ar lielisko vadāmību un īso bremzēšanas ceļu. Corsa GSi ir aprīkota ar dzīvīgo 1,4 litru turbo dzinēju ar 110 kW / 150 zirgspēku jaudu un 220 Nm griezes momentu (degvielas patēriņš l / 100 km: pilsētā 8,0 – 7,7 , 5,5 – 5,1 ārpus pilsētas, 6,4 – 6,1 jauktajā ciklā, CO2 g / km 147 – 139 jauktajā ciklā). Tas nodrošina jaudu, kas pārsniedz 100 zirgspēku uz dzinēja tilpuma litru. Četru cilindru dzinējs ar īsas pārnesumu attiecības sešpakāpju pārnesumkārbu nodrošina izcilu paātrinājumu ar otro un trešo pārnesumu, kā arī maksimālo griezes momenta zonu no 3000 līdz 4500 apgr./min.

    Reklāma

    Tāpēc Riselsheimas jaudīgais hečbeks ir ļoti ātrs (no nulles līdz 100 km / h paātrinās tikai 8,9 sekundes) un pārsteidz ar augsto elastību: ceļā uz 207 km / h maksimālo ātrumu, tai nepieciešamas tikai 9,9 sekundes, lai piektajā pārnesumā paātrinātos no 80 līdz 120 km / h. Sportiskās Corsa GSi cena Latvijā – 17742 EUR (t.sk. PVN).

    OPC šasiju un bremžu sistēmu ar sarkanajiem bremžu suportiem ir regulējis “Opel Performance Cars and Motorsport” nodaļas direktors Volkers Stričeks (Volker Strycek) leģendārajā Nirburgringas Nordšlēfes trasē. Ir garantēta veikla vadība un īss bremzēšanas ceļš, īpaši kombinācijā ar 18 collu vieglmetāla diskiem ar augstas saķeres 215/40 R18 riepām.

    Jaunās Corsa GSi augsto veiktspēju papildina sportisks ārējais dizains ar lielām gaisa ieplūdes “nāsīm”, speciāla dizaina dzinēja pārsegu, iespaidīgu aizmugures spoileri un precīzi modelētiem sānu sliekšņiem.

    Priekšpusē – drosmīgais Opel GSi “deguns” ar lielo šūnveida režģi un centrālo Opel logo, ko ieskauj divi spārni, kā arī izteiksmīgi sānu spoguļu oglekļa šķiedras korpusi. Auto sportisko un ceļam pieguļošo iespaidu pastiprina lieli, hroma ieskauti dizaina elementi, ko vizuāli horizontālā līnijā savieno melns šķērselements, kā arī melnā dzinēja pārsega apmale. Dinamiskais stils ir redzams arī skatoties no aizmugures. Izvirzītais jumta spoileris rada papildu piespiedējspēku, sportiskās izplūdes sistēmas hromētais gals ir iestrādāts virsbūves krāsas bampera apakšā.

    Tīra sportiskuma sajūtu sniedz arī Corsa GSi interjers, it īpaši, ja sporta stūre, pārnesumkārbas uzgalis no ādas un alumīnija pedāļi tiek papildināti ar papildus pasūtāmajiem Recaro sporta sēdekļiem.

    Opel sportiskajiem GSi modeļiem ir senas tradīcijas. Pirmie, kas 1984. gadā paaugstināja adrenalīna līmeni, bija Manta GSi un Kadett GSi (115 Zs no 1,8 litru dzinēja). Jau pēc četriem gadiem 2.0-litru DOHC 16 vārstu dzinējs Kadett 2.0 GSi 16V piedāvāja 150 zirgspēku jaudu. Pirmā Astra arī tika piedāvāta ar šo dzinēju, savukārt 1993. gadā Astra GSi bija pieejama ar 1,8 litru 125 ZS alternatīvu.

    Corsa GSi ģimene tika dibināta 1988. gadā ar 100 ZS Corsa A (tagad ļoti iecienīta klasika) un 2012. gadā piedzīvoja īsu pārtraukumu ar Corsa D, līdz šim brīdim. Tagad Corsa GSi ir atgriezusies!

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Obanā
    14.08.2018 12:11

    Wow kas par spridzekli, pat nisan Pulsaram nevar iekabināt, bet toties rij kā Insignia! :D

    KKTK
    14.08.2018 18:39

    Tiešām sūdiņš :D

    Reklāma