Web Analytics
More
    Reklāma

    PINS ievieš pasaulē jaunu TV reklāmu konceptu, kas iesaista un tiešsaistē atalgo TV skatītājus

    Jaunākie raksti

    Globālais finanšu un tehnoloģiju uzņēmums PINS ir radījis jaunu un revolucionāru televīzijas reklāmas koncepciju, kas vispirms kā pilotprojekts tiek īstenota Latvijā, lai jauno modeli vēlāk šajā gadā varētu ieviest arī Japānā, Somijā, Lietuvā, Igaunijā, Turcijā un Indonēzijā.

    PINS uzsāk šīs koncepcijas pirmo ieviešanu sadarbībā ar vadošo digitālās izklaides grupu MTG TV Latvia un izvēlētiem PINS partneriem. Sākotnējās kampaņas nosaukums ir „Shake & Win”, un tā ir pirmā šāda veida kampaņa, kuras laikā skatītāji, izmantojot PINS lietotni, var iegūt virtuālo valūtu PINS. Skatītājiem tikai jāšeiko savus mobilos tālruņus, šādā veidā tiekot pie iespējas laimēt daudz dažādu balvu. Šīs koncepcijas pamatā ir tā sauktā „O2O2O koncepcija” (On Air to Online to Offline – no tiešraides uz tiešsaisti uz reālo dzīvi), kuras mērķis ir virzīt skatītājus no televīzijas uz tiešsaisti (konkrētām, specifiskām mājas lapām caur mobilo tālruni vai interneta vietnēm) un tālāk uz mazumtirgotāju atrašanās vietām. Koncepciju daļēji ir iedvesmojuši panākumi, ko guva WeChat ― Āzijā populārākā ziņojumapmaiņas lietotne (vietējais WhatsApp), kas ļāva Ķīnas televīzijas skatītājiem laimēt balvas ķīniešu Jaunā gada televīzijas pārraižu laikā, izmantojot WeChat lietotni un šeikojot tālruni. PINS radītajā jaunajā modelī virtuālā valūta ir saistīta ar šo koncepciju, un pirmās kampaņa šī koncepta popularizēšanai Latvijā notiks no 6. līdz 26. martam.

    Reklāma

    Koncepta princips ir šāds: skatītāji skatās televīziju (šīs pilotprojekta kampaņas laikā MTG televīzijas kanālus „Kanāls 2” un TV6), vienlaikus viedtālrunī atverot PINS lietotni. Kad konkrētu televīzijas pārraižu laikā televizora ekrānā parādās PINS Shake & Win logotips, skatītājs var šeikot tālruni, kurā ir atvērta PINS lietotne. Katru reizi šajā „Shake & Win” brīdī tiks piešķirtas vairākas balvas. Kampaņas laikā skatītāji var laimēt, piemēram, bezmaksas lidojumus no airBaltic, dāvanu kartes no restorāna Vairāk Saules, takosmetriem Red Cab, dāvanu kartes Lieliska Dāvana vai laimēt testa braucienu ar Ferrari. Katru reizi šeikojot tālruni, kad PINS Shake & Win ikona parādīsies ekrānā, skatītāji saņems zināmu virtuālās valūtas PINS summu. PINS virtuālo valūtu skatītāji varēs apmainīt pret īstām precēm un pakalpojumiem, to skaitā, bezmaksas lidojumiem, degvielu, nakšņošanu viesnīcā, dažādām precēm, dāvanu kartēm vai kino biļetēm. Tā kā PINS ir virtuālā valūta, kas nojauc valodas un valūtu robežas, tā izmantojama ikvienā pasaules valstī, kur ir PINS partneri (viss partneru saraksts atrodams šeit: www.pinsforme.com), vēlāk to būs iespējams izmantot arī kā maksāšanas līdzekli simtiem tūkstošu mazumtirdzniecības vietās visā pasaulē.

    No uzņēmējdarbības viedokļa, uzvarētājas ir visas iesaistītās puses: plašsaziņas līdzekļi varēs piedāvāt vairāk uz iesaistīšanos vērstu tārgetētas reklāmas iespēju saviem reklāmdevējiem, kā arī detalizētus datus par skatītājiem, kas iesaistās šajā kampaņā; reklāmdevēji varēs iegūt vispusīgāku informāciju par cilvēkiem, kas skatās viņu reklāmas televīzijā, saprotot, kuri skatītāji piedalās šajā kampaņā, un virzot viņus uz konkrētām, specifiskām mērķlapām vai veikalu piedāvājumiem; savukārt skatītāji tiks apbalvoti ar virtuālo valūtu PINS un citām balvām par gatavību atsaukties uz zīmolu piedāvājumu televīzijas programmu vai reklāmu laikā, bet PINS.co ieguvums no šī uzņēmējdarbības modeļa būs virtuālās valūtas sponsorēta izdošana, kā arī PINS mobilās lietotnes izmantošanas popularizēšana un aktualizēšana, jo tā būs redzama dažādās plašsaziņas līdzekļu programmās un reklāmās.

    PINS vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool) skaidro: „Mēs vēlamies izveidot vidi, kas PINS lietotājiem sagādā prieku un sniedz viņiem lielākas izvēles iespējas, nemainot neko savos ikdienas paradumos. Mēs ticam, ka televīzijas skatītājiem patiks balvā iegūt virtuālo valūtu, kurai ir reāla vērtība mazumtirdzniecības vietās un tūrisma pasaulē. Šī pasaulē pirmā koncepcija, kurā mēs apvienojam O2O2O aktivitātes ar inovatīvu mobilo tehnoloģiju un virtuālu valūtu, sniedz jaunas iespējas PINS aplikācijas lietotājiem, vienlaikus radot pilnīgu jaunu reklāmas koncepciju. Mēs ļoti lepojamies par sadarbību ar MTG, kuru mēs uzskatām par spēcīgu līderi inovāciju ieviešanā plašsaziņas līdzekļu vidē. Mēs domājam, ka Baltija, kas ir Ziemeļeiropas Silīcija ieleja un galvenā biroja mājvietā gan mūsu uzņēmumam, gan citiem lieliskiem inovāciju uzņēmumiem, kā piemēram, Skype, ir piemērota vieta šīs inovācijas ieviešanai. Mēs ceram uz lielu skatītāju aktivitāti televīzijas programmu laikā, kas radītu ieguvumu kā reklāmdevējiem, tā arī plašsaziņas līdzekļiem un arī pašiem skatītājiem. Kad koncepcija būs ieviesta Baltijā, pirms koncepcijas piedāvāšanas citos tirgos, mēs ceram turpmākajos dažos mēnešos to laist klajā Japānā, sadarbībā ar mūsu Āzijas akcionāru plašsaziņas līdzekļu uzņēmumu Tokyo MX.”

    Pilns TV pārraižu saraksts, kurās iespējams laimēt balvas PINS Shake & Win kampaņas laikā, pieejams šeit: https://www.pins.shakewin.com/.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Lapsinieks
    10.03.2017 09:05

    jeeeeeee. beidzot cilvēkiem dzīvē būs piepildījums. zilais lukturis idiotiem jaunā līmenī.

    x
    10.03.2017 09:23

    nu jauki, veids kā saprast vai konkrētajā brīdī skatās noteiktu saturu nevis sēž uz poda, cilvēks skaits, to vecums un varbūt vēl šis tas.

    šeikojiet, tārgetējiet un īrnojiet praizus.
    es gribētu epazīties ar takosmetriem un nachosmātiem.

    bombelats
    10.03.2017 12:34
    Reply to  x

    Šeikot – tas pārspēj visu. Laikam “kratīt” skan pārāk piedauzīgi.
    Tagad par masturbēšanu pie ekrāna varēs dabūt balvas! Jahoo! 🤣

    x
    10.03.2017 12:53
    Reply to  bombelats

    šeikot = dancis tāds

    airbaltic birojā varu pašeikot, cik ilgi vajag biļetei? )
    sākas piektdienas vakara drudzis hehe

    Juris Abdullins
    10.03.2017 09:25

    Neredzu šai idejai nekādu nākotni. Vismaz noteikti ne Latvijā. Par citām valstīm grūti spriest. Interneta vidē viņi panāktu daudz vairāk.

    skābene
    10.03.2017 10:08

    Tagad vairs pat TV kasti nevarēs palūrēt bez telefona rokā! :)

    Krotow
    10.03.2017 13:28

    Pirms padsmit gadiem daži asprātīgi lietotāji izdomāja, kā piečakarēt obligāti noteiktu laiku skatāmās reklāmas ar pelei piestiprinātu mehānisku roku, kas bezsakarā bīdīja kursoru noteikta laukuma robežās, imitējot lietotāja klātbūtni. Gan jau arī šim kaut ko izdomās.

    Maiks Džadžs, uzņemot “Idiokrātiju”, kļuva par pareģi. Tur vairs jautājumu nav.

    “Ugunsgrēka” un standarta Krievijas TV skatītājiem nu būs nodarbošanās, par ko viņiem arī bļodā iebērs pa virtuālam kaulam. Žēl tikai, ka ne kopā ar sterilizācijas tabletēm.

    x
    10.03.2017 14:16
    Reply to  Krotow

    softiņš telefonā skanē tv ekrānu, parādoties tajā vajadzīgajai bļembai, ieslēdz vibrēšanu.
    pinu softs reģistrē aktivitāti, kontā ieripo kripatiņa bonusa.

    iztēlojos pinu mainera istabu – ekrāns, master phone kas to skanē un pārsimts vergi, kuri paši pat neskanē, vien vibrē kad masters dod signālu.

    tas pats darbojas, ja tv balss – un tagad visi kopā draudzīgi kratām – atpazīst balsi, nevis attēlu.

    jautājums tik, cik izdevīgi to visu uzturēt, resp. vai piešķirtās kripatiņas var salipināt kopā kautcik ēdamā kliņģerī.

    Krotow
    10.03.2017 14:23
    Reply to  x

    Redzēs, kādus labumus tur piedāvās. Ja virtuālie punkti būs pārvēršami īstā naudā, varbūt arī atmaksāsies uzturēt biorobotu fermu ar algu 1 dolārs dienā vienam vibrokāmītim. Ja būs tikai iespēja bez maksas tikt pie MTG rādītajiem raidījumiem un filmām, kāmīšu audzētavām nebūs jēgas. Jebkurā gadījumā tas ir ceļš masu debilizācijas virzienā, kas būtu sodāms ar publisku idejas autoru pakāršanu tirgus laukumā.

    Zinatajs
    10.03.2017 17:50
    Reply to  x

    Nop!
    Ir softam konkrets, laiks, kad var kratit (akcijai). Nekas nekur nav jaskene.

    enter
    13.03.2017 12:34

    Autori ir jau pāršeikojušies ar savām tārgetētām reklāmām, ka pat latviski uzrakstīt vairs nejēdz. Piekrītu – debilizācija turpinās, autori meklē sev līdzīgos…

    Reklāma