Itālijā dzimušais zīmols Vespa izlēmis par labu elektrodzinējam jaunajā Vespa Elettricaproject motorollerī. Ražotājs sola saglabāt manevrētspēju un klasisko Vespa izskatu, dodot priekšroku klusākai motorollera gaitai ar elektrodzinēju. Vespa Elettricaproject saņemšot arī dažādas mūsdienu iespējas – savienojumu ar viedierīcēm u.tml..
Vespa Elettricaproject nonāks pārdošanā nākamā gada vidū, pagaidām ražotājs nav izziņojis gaidāmo elektrorollera cenu. Pastāv viedoklis, ka elektrodzinēja Vespa Elettricaproject maksās dārgāk par līdzvērtīgu Vespa modeli ar iekšdedzes dzinēju.
Pagaidām Vespa zīmola īpašnieks Piaggio nav sniedzis nekādu papildus informāciju par Vespa Elettricaproject jaudu, bet tiek pieļauts, ka tā būs aptuveni līdzvērtīga sākuma līmeņa motorollera divtaktu 50 kubikcentimetru dzinējam.
sen jau domāju, kālab neviens nesarosās…
oi, vēl priekšā prāvas par auglības zaudēšanu kā sekas regulārai braukšanai uz elektropļerdaka….mjā, vairs jau nebūs pļerdaks.
nesaku, ka ir tieša saistība, bet juristiem darbs būs.
Cik pēdējā laikā ir bijis saskarsme ar elektrokustoņiem, no redzētā rodas aizdomas, ka burbulis zem sēdētāja patiesībā būs viena resna LiPo baterija. Jo elektromotors un regulatora shēma patiesībā aizņem ļoti maz vietas. Tālākais ir tieši atkarīgs no baterijas konstrukcijas kvalitātes. Ar auglības zaudēšanu tas nedraud, taču ar fizisku ķermeņa apakšdaļas pazušanu, baterijai aizejot pa gaisu, gan. Tiesāsies jau pēc tam bojāgājušā radinieki.
Cik tad ir bijusi tā saskarsme? Izklausās ka labākajā gadījumā caur reddit. Var būt pirms apgalvot, ka kāds no elektriskajiem motocikliem vai motorolleriem ir spontāni aizdedzies/eksplodējis, izraisot vadītāja nāvi, derētu bruņoties ar šāda gadījuma dokumentētu faktu? Vespa nav pionieri elektrisko moto lauciņā, tūkstošiem cilvēku jau vizinās ar visādiem Zero Motorcycles, Lightning motorcycles, Brammo, Vmoto un tamlīdzīgiem. Patiesībā, tik pat liels skaits vizinās ar pašu spēkiem garāžā saskrūvētiem elektriskiem transporta līdzekļiem, kas tapuši ar 1/1000 no inženiertehniskās kapacitātes, kas pieejama tādam Piaggio. Ja jau cilvēki mājas apstākļos spēj izvēlēties atbilstoša ķīmiskā sastāva litija baterijas nepieciešamajiem ampēriem un voltāžām, kas liek Tev domāt, ka elektriskā Vespa tiks aprīkota ar nestabilām Litija kobalta oksīda baterijām, nevis pamatīgām pārslodzēm un ilgstšai augstu ampēru jāšanai piemērotām Litija tērauda fosfāta? Jo pie Piaggio neviens neko no tā nesaprot?
Atslābsti.
Tiešām? Krosa močiem baterijas neiet pa gaisu, bet sieviešu braucamajam pilsētā ies…
Beidzot! Cerams, ka nemaksās 10K.