Web Analytics
More
    Reklāma

    Pētījums – fitnesa aproces neveicina svara zudumu

    Jaunākie raksti

    Pētījumā atklāts, ka fitnesa aproces varbūt arī veicina sportošanu, tomēr tās nebūtu saistāmas ar liekā svara zudumu. Vairāku gadu ilgā pētījumā atklāts, ka fitnesa aproču nēsātāji zaudēja vidēji par 2.4 kilogramiem mazāk lieko svaru, nekā elektronisku palīgierīču nelietotāji.

    Pētījumā piedalījās 741 cilvēks ar lieko svaru vecumā no 18 līdz 35 gadiem. Cilvēkus sadalīja divās grupās, abām grupām tika sastādīta identiska diēta, vingrinājumi un konsultācijas ar ārstiem. Bet tikai vienai grupai tika piešķirtas fitnesa aproces.

    ReklāmaAdvertisement

    Protams, pēc sešiem mēnešiem visi pētījuma dalībnieki bija samazinājuši lieko svaru, tomēr divu gadu termiņā fitnesa aproču nēsātāji vidēji bija zaudējuši par 2.4 kilogramiem mazāk, nekā aproču neizmantotāji. Pitsburgas Universitātes pētnieki norāda, ka problēma, visticamāk, ir fitnesa aproču un viedtālruņu programmatūrā.

    Fitnesa aproces var sniegt melīgu informāciju, kas liek cerēt, ka vingrojumi izpildīti ar uzviju vai noiets lielāks soļu skaits. Tāpat tiek norādīts, ka svara zaudēšana ir ļoti komplicēta parādība, tā ir jāvērtē kopā ar vispārējo veselības stāvokli un muskuļu masas pieaugumu.

    Kā mēs visi labi zinām – kaitējošs ir nevis liekais svars, bet liekais apjoms!

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Martins111
    22.09.2016 11:56

    Jāsaprot, ka visas šīs ierīces ir tikai instruments, kas palīdz uzskaitīt, bet tās nav dietologs, vai personīgais treneris, kurš pasaka ko un cik daudz darīt vai nedarīt. Līdzīgi kā ar fitnesa parocēm, ir ar ‘vecākajiem brāļiem’ – sprota pulksteņiem, ar kura starpniecību var tikt pie dažādām treniņprogrammām, bet piedāvātās programmas lietojot praksē var iedzīvoties vai nu traumās pārtrenējoties, vai arī ne tuvu nesasniegt to, ko var sasniegt ar trenera palīdzību. Katrs cilvēks ir tik individuāls ar savu vēsturi un mainīgiem lielumiem, savukārt ierīcēs ir ieprogrammēti šabloni.

    KKTK
    22.09.2016 12:26

    Lai nomest svaru vajag mazāk rīt ibio. Tas arī viss. Kustēšanās un sportošanas mērķis ir pavisam cits.

    Lapsinieks
    22.09.2016 12:38
    Reply to  KKTK

    nevis mazāk rīt, bet ēst pareizi. es varu ēst cik gribu, kaut vai sviestu ar putru no rīta līdz vakaram – mans svars nemainīsies ne pa kapeiku. tas pie tā, ka es nesportoju vispār.

    KKTK
    22.09.2016 12:44
    Reply to  Lapsinieks

    Neloģika. Tātad, tu saki ka ēst pareizi ir tas ko tu dari – “kaut vai sviestu ar putru no rīta līdz vakaram”.

    Jānis A
    22.09.2016 12:55
    Reply to  KKTK

    Es pieļauju, ka viņš bija to domājis ka “ēst pareizi” ir atkarīgs no katra cilvēka. Ir cilvēki kuriem ir nereāls metobolisms un viņi var reāli ēst bigmacus 24/7, bet ir cilvēki kuri apēdot vienu bigmacu var pieņemties pa nelielu daudzumu svara.
    Tā kā nav viena tāda “ēst pareizi”, bet ir katram indivuduāli ir jaēd pareizi.
    Taisnība vien ir.

    Lapsinieks
    22.09.2016 13:50
    Reply to  Jānis A

    tieši tā.

    Lapsinieks
    22.09.2016 15:42
    Reply to  KKTK

    JānisA Tev atbildēja manā vietā.

    as
    23.09.2016 10:00
    Reply to  KKTK

    +1! Sākt ar to ka ēst mazāk un tad jau arī pareizāk. Bet galvenais, ka mēs ēdam par daudz. Mūsu vielmaiņa netiek līdzi!

    digitalk
    26.09.2016 13:23
    Reply to  KKTK

    kalorijas arī neviens nav atcēlis. vari šķīt iekšā gurķus un kāpostus līdz riebumam, tāpat masu nepieaudzēsi, ja pats iesi uz veikalu tos pirkt, nevis sēdēsi kā dārzenis :)

    Reklāma