Web Analytics
More
    Reklāma

    Ask.fm atkal mainījis savus īpašniekus

    Jaunākie raksti

    Pirms diviem gadiem vēstījām, ka Latvijā radīto jautājumu un atbilžu sociālo tīklu Ask.fm iegādājies ASV investors IAC, kam pieder tādi populāri tīmekļa servisi un aplikācijas kā Vimeo, About.com, Ask.com, CollegeHumor, Match.com, Tinder un OkCupid. Toreiz jaunais īpašnieks solījās servisā ieguldīt miljonus dolāru un uzlabot tā drošību, jo īsi pirms pirkuma Ask.fm bija nonācis mediju krustugunīs, kad servisā uzdoto jautājumu dēļ vairāki tīņi izdarīja pašnāvības.

    BBC, atsaucoties uz Ask.fm izplatīto paziņojumu, vēsta, ka serviss ir pārdots. Šoreiz to ir iegādājies Kalifornijā bāzētais uzņēmums Noosphere, kas iepriekš ir investējis tīmekļa azartspēļu servisos Betcore un Murka, kiberdrošības pakalpojumu sniedzējā Cyber Safety Unity un citos projektos.

    ReklāmaAdvertisement

    Savā paziņojumā Ask.fm uzsver, ka pēdējo pāris gadu laikā uzņēmums ir uzlabojis drošības mehānismus visiem saviem 150 miljoniem lietotāju. Ask.fm joprojām ir bāzēts Rīgā un uzņēmums neplāno pārcelties uz citu valsti.

    IAC helped us get to the place we are today, but our future lies with an operator with whom our product is a more strategic fit — one who has a local presence with our team and is committed to growing our leadership position in the Riga tech landscape. Noosphere is committed to remaining vigilant on safety, and ensuring the progress made to date stays core to our DNA moving forward. From here, we are in a strong position to evolve our product — already the biggest social platform for Q&A in the world — and meaningfully grow our business.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kaspars
    05.07.2016 13:46

    Nez, pārdeva dārgāk/lētāk nekā nopirka?

    Reklāma