Web Analytics
More
    Reklāma

    Logitech par 117 miljoniem dolāru iegādājas latvieša radīto Blue Microphones

    Jaunākie raksti

    Šo ziņu es pamanīju jau vakar un kaut kur prāta dziļumos man nelika mieru doma, ka kaut kurai no populārajām mikrofonu kompānijām taču ir latviešu saknes. Šobrīd Blue Microphones ir labi pazīstami ar saviem studijas kvalitātes mikrofonu un aksesuāru produktiem, kas ir ļoti populāri podkāstu un tīmekļa straumējumu veidotāju vidū.

    Šorīt gatavojos radio Star FM tehnoloģiju rubrikai un nolēmu papētīt Blue Microphones vēsturi un atklāju, ka šo uzņēmumu 1995. gadā dibināja latviešu ierakstu inženieris Mārtiņš Saulespurēns un amerikāņu mūziķis Skipers Vaizs (Skipper Wise). Uzņēmuma nosaukums ir akronīms no Baltic Latvian Universal Electronics.

    Reklāma

    Interesants fakts ir arī tas, ka 2005. gadā Apple izlēma Blue Microphones produkciju iekļaut savā aksesuāru piedāvājumā un tas būtiski vairoja šī audio uzņēmuma popularitāti.

    2008. gadā uzņēmums tika pārdots Transcom Capital investīciju kompānijai. 2013. gadā to pārpirka nākamie investori no Riverside Company līdz beidzot šonedēļ uzzinam, ka par 117 miljoniem ASV dolāru šo audio aksesuāru uzņēmumu iegādājas populārais aksesuāru ražotājs Logitech.

    Paredzams, ka Logitech šos audio produktus integrēs savā podkāsteriem un citiem satura radītājiem pielāgotajā produktu klāstā, kur atrodami tādi produkti kā tīmekļa kameras un austiņas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kristaps Skutelis
    02.08.2018 15:45
    Reply to  Arnis Sauka

    O, paldies! Padevu šo materiālu tālāk maniem paziņām un kolēģiem.

    tomtom
    03.08.2018 12:58

    Starp citu – uzņēmums, kurš izgatavoja mikrofonus saucās SIA “Scruples” (tas bija 90to gadu vidū). Paralēli mikrofonu izgatavošanai, paralēli nodarbojās ar medicīnisko izstrādājumu ražošanu (stieples, plāksnes, skrūves utt). Kādreiz (90to) gadu vidū / beigās atradās necilā vietā Rīgā, Stradiņa slimnīcas pagrabā. 2k gadu sākumā tik pārvācās uz Mārupi un sadalījās atsevišķi kas ražo miķus, kas kas medicīniskos izstrādājumus.

    Mārtiņš
    29.10.2019 23:18

    Hm, nez, vai tas ir labi vai nē. Pārāk bieži lielo kompāniju paspārnē nonākušie mazie zīmoli sāk izčākstēt vai arī zaudē savu popularitāti un sākas fanu žēlabas par tēmu “tas vairs nav tas, kas bija agrāk…”

    Reklāma