Web Analytics
More
    Reklāma

    Bridgestone Europe par 910 miljoniem eiro iegādājas TomTom Telematics

    Jaunākie raksti

    Bridgestone Corporation EMEA (Eiropa, Tuvie Austrumi un Āfrika) struktūrvienība Bridgestone Europe NV/SA (“Bridgestone”) panākusi vienošanos ar TomTom, lai iegādātos uzņēmuma telemātikas biznesu, par to samaksājot 910 miljonus eiro.

    Pēc šī darījuma īstenošanas pasaulē lielākais riepu un citu gumijas produktu ražotājs apvienosies ar Eiropā nozīmīgāko digitālo autoparku risinājumu sniedzēju, radot vadošu datu platformu savienotiem transportlīdzekļiem. TomTom Telematics paātrinās Bridgestone centienus kļūt par mobilitātes risinājumu līderi reģionā, un abu uzņēmumu piedāvāto pakalpojumu apvienošana ļaus Bridgestone veikt riepu un citu risinājumu kombinētu pārdošanu lielai klientu bāzei. Turklāt datu piekļuve uzlabos Bridgestone virtuālo riepu izstrādi un testēšanu, kā arī veicinās savienotu riepu inovācijas, kas sniegs ieguvumus visiem klientiem, tostarp oriģinālo detaļu ražotājiem.

    Reklāma

    Jaunas sociālas, ekonomiskas un tehnoloģiskas tendences veicina straujas izmaiņas autoražošanas nozarē, un transportlīdzekļus sagaida savienota, autonoma, koplietota un elektriska nākotne. Šajā kontekstā Bridgestone par stratēģisku prioritāti noteicis digitālās mobilitātes un autoparku risinājumus. Šādu lēmumu apliecina arī aizvien pieaugošā autoparku nozīmība salīdzinājumā ar individuālā īpašumā esošiem transportlīdzekļiem, veicot preču un cilvēku transportēšanu. Aizvien pieaugošs pieprasījums transporta nozarē nozīmē, ka autoparku īpašniekiem un pārvaldniekiem kā vēl nekad nepieciešams maksimizēt produktivitāti un samazināt kopējās izmaksas.

    Šīs jaunākās investīcijas balstītas uz jau paveikto Bridgestone darbu, lai stiprinātu savas digitālās iespējas EMEA valstīs. Jo sevišķi uzņēmums ir attīstījis iespējas iegūt datus no sensoriem, datu platformām un analīzes. Šie panākumi nodrošinājuši tādu digitālu risinājumu un lietojumprogrammu kā Tirematics, Mobox, FleetPulse un Bridgestone Connect nonākšanu tirgū.

    TomTom Telematics, kas šajā straujas attīstības nozarē atrodas vadošajās pozīcijās, atbilst Bridgestone stratēģijai, jo uzņēmumam ir liela un aizvien pieaugoša 860 000 transportlīdzekļu bāze, un no šīm automašīnām vairāk nekā divas trešdaļas paredzētas komerciāliem nolūkiem. Tam ir īpaši izstrādāta tirgus piekļuves sistēma un premium klases digitāli piedāvājumi, tostarp WebFleet un NextFleet. Uzņēmuma spēcīgās tehnoloģijas, kas balstītas uz datu analīzi, paļaujas uz atvērtām, pielāgojamām un uz mākoņdatošanu balstītām platformām. Tas dienā vidēji pārvalda vairāk nekā 800 miljonus GPS pozīciju, 3,3 miljonus braucienu un 200 miljonus ienākošo ziņu.

    Uzņēmuma radītā platforma nodrošina iespēju padarīt savu darbību krietni efektīvāku  tādiem klientiem kā komerciālie autoparki, nomas uzņēmumi vai korporatīvie autoparki. Tāpat tiek nodrošinātas partnerattiecības, tostarp ar oriģinālo detaļu ražotājiem, pateicoties uzlabotai braukšanas pieredzei. TomTom Telematics pārvaldības komanda spējusi veiksmīgi gadu pēc gada pastāvīgi palielināt savu klientu bāzi un saglabāt rentabilitāti. Tāpat šis bizness ir labi pozicionēts autoparku risinājumu izaugsmei nākotnē un jaunu biznesa modeļu izstrādei, balstoties uz programmatūras iespējām.

    Bridgestone pieejams ideāli piemērots aktīvu kopums, lai paātrinātu TomTom Telematics biznesa attīstību. Tas var izmantot Bridgestone spēcīgo zīmola vērtību, plašo klientu bāzi, priviliģētā piegādātāja statusu vairākos pasaules vadošos autoražošanas uzņēmumos un autoparkos, kā arī 2600 tirdzniecības vietas EMEA valstīs. Turklāt Bridgestone nodrošinās arī nozarē vadošas izpētes un izstrādes investīcijas, kā arī Romā bāzēto Digital Garage, kas paredzēts digitālu mobilo risinājumu attīstībai.

    Bridgestone EMEA vadītājs un prezidents, kā arī Bridgestone Group viceprezidents Paolo Ferari norāda: “Mēs uzņēmumā TomTom Telematics esam atraduši sev ideāli piemērotu partneri. Mūsu papildinošie aktīvi un iespējas radīs autoparku risinājumu gigantu un turpinās stiprināt Bridgestone digitālās tehnoloģijas. Tāpat tiks sniegti ievērojami ieguvumi, papildinot mūsu piedāvājumus un ļaujot mums citu iespēju starpā pārdot riepas un risinājumus mūsu klientiem. Šobrīd mēs esam labi pozicionēti EMEA valstīs, lai paātrinātu mūsu uz datiem koncentrētā biznesa attīstību, paplašinātu mūsu autoparku klientu bāzi un izmantotu strauji attīstošas un rentablas iespējas automobiļu mobilitātes nozarē.”

    “Mēs novērtējam un cienam TomTom Telematics pārvaldības komandas un uzņēmuma 670 darbinieku talantu un prasmes. Mūsu iecere ir veicināt un paplašināt biznesu un atbalstīt tā pašreizējos plānus. Mēs vēlamies, lai TomTom Telematics turpina sniegt pakalpojumus saviem klientiem tikpat veiksmīgi, kā tas bijis pēdējos gados, un izmanto priekšrocības, ko sniedz uzņēmuma līdera pozīcijas straujas attīstības tirgū.”

    “Rūpīgi izvērtējot vairākas stratēģiskas iespējas, mēs esam secinājuši, ka TomTom Telematics pārdošana Bridgestone atbilst gan TomTom Telematics, gan mūsu pamata atrašanās vietas noteikšanas tehnoloģiju biznesa interesēm,” skaidro TomTom vadītājs Harolds Godijns. “Mēs turpināsim investēt mūsu novatoriskajā karšu veidošanas sistēmā, nodrošinot straujākus karšu atjauninājumus, vienlaikus samazinot pamatdarbības izmaksas un virzoties uz autonomās braukšanas attīstību.”

    “TomTom Telematics ir Eiropā vadošs telemātikas pakalpojumu sniedzējs, un mēs turpinām palielināt mūsu pasaulē apkalpoto transportlīdzekļu bāzi,” piebilst TomTom Telematics izpilddirektors Tomass Šmits. “Mēs plānojam paātrināt mūsu ambiciozo izaugsmes plānu un izmantot jaunas iespējas, būdami daļa no Bridgestone. Tajā pat laikā mēs ceram, ka šīs izmaiņas tiks realizētas nemanāmi, neradot traucējumus mūsu klientiem, piegādātājiem un darbiniekiem.”

    Informācija par darījumu

    Pēc darījuma pabeigšanas Bridgestone iegādāsies visu TomTom Telematics emitēto un neapmaksāto akciju kapitālu par 910 miljoniem eiro. Šis darījums tiek finansēts ar pieejamiem finanšu līdzekļiem un sagaidāms, ka gada laikā pirkšanas darījumu realizējošā uzņēmuma vērtība palielināsies. Pirkšanas darījums attiecas tikai uz TomTom telemātikas biznesu.

    Tiek sagaidīts, ka darījums tiks pabeigts, vēlākais, 2019. gada otrajā ceturksnī. Šo darījumu vēl nepieciešams apstiprināt attiecīgajiem regulatoriem un TomTom akcionāriem, kā arī TomTom darbiniekus pārstāvošajām biedrībām.

    Saistībā ar šo darījumu Morgan Stanley ir Bridgestone finanšu konsultants un Simmons & Simmons sniedz juridisko konsultāciju pakalpojumus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma