Web Analytics
More
    Reklāma

    Bridgestone Tokijas olimpiādei piegādās velosipēdu bezgaisa riepas

    Jaunākie raksti

    Bridgestone vēlas kļūt par pirmo riepu ražotāju, kas izlaidis lietojamas automašīnu riepas bez nepieciešamības tās uzpumpēt, lāpīt un bieži mainīt. Pagaidām gan Bridgestone būs nedaudz piezemētāki, 2020. gada vasaras olimpiskajām spēlēm piegādās velosipēdu riepas ar līdzīgām iespējām.

    Protams, tiek solīts, ka Bridgestone jaunās riepas būs super izturīgas, komfortablas un tās būs mūsu nākotne. Bridgestone ir viens no Tokijas olimpiādes sponsoriem, tāpēc šādas velo riepas būs redzamas visai bieži arī televizoru ekrānos.

    Reklāma

    Bridgestone par bezgaisa riepām sapņo jau kopš aptuveni 2011. gada. Sākotnējā bezgaisa riepu ideja bija to izmantošanai smagajām automašīnām, jo tām ir milzīgas slodzes, kā arī caura riepa un tās maiņa ir ļoti dārgs pasākums svešā valstī, turklāt Bridgestone bija plānojis samazināt rites pretestību līdz ar jauno riepu ieviešanu.

    Vācija jau 1. pasaules karā izmantoja līdzīgu ideju.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    23.01.2020 10:18

    Svars?

    Artis 🍏
    23.01.2020 10:52
    Reply to  KKTK

    Hehe, gan jau vairāk par karbona ratiem šosejai ar 23mm gumiju un plāno kameru.

    svars nerūp
    23.01.2020 10:59
    Reply to  KKTK

    uz utility ciskudriļļa un komūtera svaram nav teju nekādas nozīmes, visu izšķir lietošanas ērtums un minimāla apkope. olimpiādes stafam, kas pārvietojas šurpu-turpu, velosipēdi u.c. vēl mazāki braucamie ir loģisks risinājums, tiesa, jau tagad riepas tiek taisītas ar aizsagslāni, kas izaudzējis paaudzi bez regulāras lāpīšanas iemaņām, kur tad vēl bezkamernieces.

    rakstā tas nekādi nav paskaidrots, bet ne jau sacīkstēm tas domāts, bet transporta vajadzībām pa olimp. teritoriju. protams, olimpiāde ir lieliska vieta inovāciju demonstrēšanai, grūti vainot ražotājus.

    Janis Liepins
    23.01.2020 13:22

    Nu tad beidzot prātīgs solis. Citādi pēc lumpeņu svētkiem (kas nav iespējami bez pudeļu dauzīšanas) riepu lāpīšana sāk vnk besīt. Šogad uz 150 km 3x dabūju lāpīt kameras.

    Raimonds Kleinbergs
    23.01.2020 13:35

    Šādas konstrukcijas gadījumā, viss rats ir vienots kopums, un runa nevar būt tikai par riepu kuru uzmontē uz esošiem karbona ratiem.

    KKTK
    23.01.2020 16:45

    Sterilas vides risinājums. Peļķes, smiltis, dubļi radīs pretestību, uzkrāsies, radīs vibrācijas, Tīrīt Tikai ar augstspiedienu. Bet ja kalpos visu mūžu ritenim tad varbū pēc piena arī būtu OK.

    svars nerūp
    24.01.2020 11:00
    Reply to  KKTK

    Pilsētā arī pa lietu, sniegu braucot – nu nekrājas nekādi māla kilogrami uz ratiem un pie paredzamajiem ātrumiem ne tur kas vibrēs, ne arī kāds to jutīs ja arī kas iekrāsies amortizācijas gropēs. Saprotams, ka šis nav domāts dubļu mīcīšanai xc vai cx, vai likrā iespīlētu tēvoču izsvīšanai uz šosejas, bet braukšanai pēc piena, uz skolu, darbu un pakomātu. Komplektā ar siksnu tas varētu būt risinājums pilsētas cauru-gadu-minējiem, kas vakarā atbraucot mājās grib paēst un veltīt laiku ģimenei, nevis meklēt kur paliek gaiss riepā un tīrīt/eļļot ķēdi.

    Nu un ja kāds no vāverciema līdz lielceļam brauks pa mīkstu zemes ceļu un sakrās mālus gropēs – joprojām drīkst tīrīt un apkopt braucamo ar ūdeni, birsti un lupatu. Jā, lielāka ķēpa kā ar parastu ratu, bet ja nu brauc tur, kur nav paredzēts – mīli arī ragaviņas mazgāt. Ja negribas pieliekties, var arī ar augstspiedienu – lai tik riepa neatlīmējas)

    Reklāma