web analytics

VAIO plāno apvienot datoru ražošanu ar Toshiba un Fujitsu

Jaunākie raksti

Biznesa nepārtrauktības plāns: Kas jāzina uzņēmējiem?

Jau vairāk nekā gadu pasaule dzīvo līdz šim nepieredzētos apstākļos, un Covid-19 pandēmija ir ietekmējusi arī uzņēmējdarbību. 2020. gadā...

Ar ko īpaša ir videospēle “Valheim” un kāpēc tā kļuvusi tik populāra?

Es neteiktu, ka esmu kvēlākā videospēļu fane un ka šādi visbiežāk pavadu savu brīvo laiku. Tomēr reiz pa reizei...

OnePlus un Hasselblad uzsāk ilgtermiņa sadarbību, lai izstrādātu nākamās paaudzes flagmaņu viedtālruņu kameras

Globālais tehnoloģiju zīmols OnePlus šodien oficiāli paziņojis par trīs gadu sadarbību ar leģendāro kameru ražotāju Hasselblad, lai kopīgi izstrādātu...

“Ford F-150” jau pēc dažiem tūkstošiem kilometru ir problēmas ar rūsu auto apakšā

Rūsa nav patīkama lieta, to nevēlamies ieraudzīt nevienai mašīnai, taču tā ar laiku neizbēgami parādīsies, ja dzīvojat teritorijās, kurās...

Kompānijai “Tesla” ir sava sociālā platforma

Ja vēlies uzzināt visu par un ap "Tesla", bez Īlona Maska regulārajiem tvītiem tagad ir pieejama jauna sociālā platforma...

Bijusī Sony datoru divīzija VAIO pēc ievērojama datoru tirgus krituma 2014. gada vasarā tika pārdota uzņēmumam Japan Industrial Partners. Tiek ziņots, ka VAIO datoru ražošanu varētu apvienot ar Toshiba un Fujitsu jau martā, lai izveidotu spēcīgu datoru ražošanas gigantu. Šāds solis tiek sperts, jo datoru ražošanas bizness katru gadu zaudē konkurencē ar viedtālruņiem un planšetdatoriem.

Protams, apvienība nozīmēs zemākas izstrādes un ražošanas izmaksas, un arī identiskus datorus ar dažādu ražotāju logotipiem. Visticamāk, VAIO, Toshiba un Fujitsu vismaz daļēji apvienos arī mārketinga izmaksas. Datoru ražotāji uzskata, ka ieguvēji tādējādi būs visi – arī patērētāji.

Aprēķini liecina, ka galddatoru un klēpjdatoru tirgus katru gadu sarūk par vismaz 10%. VAIO, Toshiba un Fujitsu pēdējo gadu laikā nespēj gūt pietiekamu peļņu, kas arī novedis pie šādas apvienošanās. VAIO, Toshiba un Fujitsu apvienošanās nodrošinātu uzņēmumiem trešo daļu no Japānas tirgus un aptuveni piekto daļu no pasaules tirgus.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: