Reklāma

Sociālais tīkls ASKfm maina vizuālo tēlu un ievieš jauninājumus

Jaunākie raksti

Pebble pulksteņa radītājs vēlas piedāvāt mazāka izmēra Android viedtālruni

Kādreiz vēl Sony veidoja maza izmēra Android viedtālruņus ar flagmaņa cienīgu specifikāciju, bet nu gandrīz vienīgā iespēja tikt pie...

Arī LMT pagarina iespēju ukraiņu bēgļiem izmantot bezmaksas mobilos sakarus

LMT pagarina iespēju Ukrainas iedzīvotājiem, kuri atrodas Latvijas teritorijā, vēl uz 90 dienām turpināt izmantot bezmaksas mobilo sakaru pakalpojumus. “Jau...

“Moskvičs” atdzims uz ķīniešu radītas platformas

Jau iepriekš esam rakstījuši, ka Renault pilnībā atstāj Krievijas tirgu, savukārt Renault rūpnīca Maskavā tiks izmantota, lai tur atdzīvinātu...

Withings izziņo jaunu klasiska stila viedpulksteni ScanWatch Horizon ar 30 dienu darbības laiku

Zīmols Withings ir zināms ar dažādām elektroniskajām ierīcēm, kuras palīdz mums sekot līdzi savai veselībai. Tagad produktu klāstu papildinājis...

Audi jaunākajos modeļos tagad piedāvā Apple Music atbalstu

Vācu autoražotāja Audi mašīnu īpašnieki tagad var izmantot Apple Music pakalpojumus savu mašīnu multimediju sistēmā pa taisno, proti, nav...

ASKfm, pasaulē lielākais jautājumu un atbilžu sociālais tīkls, šodien nodod saviem lietotājiem atjauninātu zīmolu un funkcijas, kas pieejamas mobilajās aplikācijās un interneta vietnē.  Jaunais ASKfm sniegs iespēju saviem lietotājiem radošāk izteikties un vieglāk piekļūt bagātīgajam ASKfm lietotāju saturam. ASKfm mēnesī izmanto 150 miljoni unikālo lietotāju, no kuriem liela daļa ir vecumā līdz 18 gadiem.

“Jauniešu komunikācija ASKfm platformā ir ļoti intensīva – liela daļa no 18 miljardiem jautājumu, kurus lietotāji uzdeva ASKfm pagājušajā gadā, tika atbildēti minūtes laikā,” saka ASKfm vadītāja Andrea Cutright. “Mēs saskatījām iespēju kardināli pilnveidot lietotāju pieredzi, lai sekmētu radošu un tūlītēju komunikāciju, atspoguļojot to, kā mūsu lietotāji izmanto platformu”.

ASKfm jaunumi, kas no šodienas ir lietotāju rīcībā:

  • Vienkāršots veids, kā atrast un pievienot draugus. 75 procenti ASKfm lietotāju sazinās ar cilvēkiem, kurus tie jau pazīst. Jaunais ASKfm sniedz iespēju vienkāršāk uzaicināt draugus un komunicēt ar tiem. Tagad lietotāji var uzaicināt draugus pievienoties sarunām ASKfm ar īsziņu, kā arī saturā izmantot atsauces uz citiem lietotājiem.
  • Svaigs dizains un sajūtas. Jaunā lietotāju pieredze ietver spilgtas krāsas un dzīvesprieku, kas atbilst mūsu lietotāju kodolam. ASKfm jaunais simbols – Pūčkaķis – iemieso jautrību, zinātkāri un rotaļīgumu, kas raksturīga ASKfm kopienai.
  • Vairāk iespēju izteikt savu unikālo personību. ASKfm tagad ir integrējis GIPHY, pasaulē lielāko GIF bibliotēku. Tā dod iespēju lietotājiem izvēlēties ilustrācijas savām atbildēm no tūkstošiem GIF attēlu. Tāpat lietotāji var pievienot savam profilam bannera fotogrāfiju.
  • Satura kopīgošana. Jaunais ASKfm paredz iespēju ‘nošpikot’ interesantus jautājumus no citiem un uzdot tos saviem draugiem.
  • Pilnveidoti drošības iestatījumi. Drošība vēl aizvien ir mūsu prioritāte un mēs turpinām pilnveidot vadlīnijas un instrumentus, kas dod lietotājiem kontroli par to kā tie uzdod un atbild uz jautājumiem. Katrs lietotājs pats var izlemt, vai saņemt anonīmus jautājumus.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
nrlr
15.01.2016 12:35

ask.fm ir made in LV, starpcitu

15.01.2016 12:35
Reply to  nrlr

Jep, tāpēc arī par to šeit ir raksts.

Reklāma