Web Analytics
More
    Reklāma

    PayPal.Me ļaus vēl ērtāk nosūtīt naudu draugiem

    Jaunākie raksti

    Tiešsaistes norēķinu serviss PayPal ir uzsācis dažās valstīs piedāvāt jaunu iespēju, kas atvieglos naudas nosūtīšanu un saņemšanu starp PayPal lietotājiem. PayPal.Me faktiski ir iespēja izveidot tiešsaistes adresi (saiti), kas piesaistīta tavam PayPal kontam. Pēcāk maksājuma saņemšanai būs jānosūta tikai tiešsaistes adrese, nevis sava e-pasta adrese. Naudas nosūtītājs atvērs saņemto tiešsaistes adresi, ievadīs summu un to uzreiz nosūtīs saņēmējam.

    PayPal.Me cīnīsies pret tādiem servisiem kā Square $Cashtags, kas jau šobrīd piedāvā līdzvērtīgas iespējas naudas nosūtīšanai. PayPal.Me izmantošanai būs nepieciešams tikai abām iesaistītajām pusēm reģistrēties PayPal; ja tas jau paveikts, tad nebūs jādara papildus nekas. PayPal.Me saite strādās gan galddatoru pārlūkos, gan arī mobilajās viedierīcēs.

    Reklāma

    Latvija šobrīd vēl nav pievienota PayPal.Me servisam, bet tiek solīts jaunas valstis iekļaut atbalstāmo sarakstā jau tuvākajā laikā.

    paypalme_phone_screenshot

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    17 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    02.09.2015 09:45

    >PayPal.Me cīnīsies pret tādiem servisiem kā Square $Cashtags,
    >kas jau šobrīd piedāvā līdzvērtīgas iespējas naudas nosūtīšanai.

    cīnīsies tikai ar juridiskiem līdzekļiem jeb arī iznīcinās fiziski?

    jeb vienkārši centīsies konkurēt?

    makcraft
    02.09.2015 10:13
    Reply to  x

    Šajā gadījumā būs otrādi, cīnīsies Square-$Cashtags-blah-blah ar PayPal brenda stiprumu, un visiem pofig kurš bija pionieris. (kā bija ar pirmo iPhone)

    x
    02.09.2015 10:50
    Reply to  makcraft

    vairums cilvēku izmanto ērtākos un lētākos pakalpojumus, brendu izvēlas tikai noteikta daļa cilvēku.

    piem. ebay – sāka izģērbt pārdevējus ar pārlieku pircēju aizsardzību. Saradās skameri kas palieto preci un prasa atpakaļ naudu. Un pārdevējiem pacēla %% par tirgošanos. Rezultātā daudzi privātie pārdevēji no īdeja aiziet un tas pārvēršas par vienkārši jaunu lietu lieltirgotavu, zaudējot savu sākotnējo specifiku. Ja pircēji nevarēs tur atrast viņus interesējošas lietas (nē, es nerunāju par feikā atmiņas kartēm), tad arī viņi nebūs ībeja klienti. Un štrunts par to ka ībejs kādreiz bija brends.

    Māris Kalniņš
    02.09.2015 11:53

    paypal iet pa grunti ,cik ir bijusi ar viņiem darīšana vienmēr kādas ķibeles ar viņiem, tad pases kopijas ,tad naudu iesaldē un tt nav paypal nav problēmas !

    Henrijs Lejiņš
    02.09.2015 15:22

    Pa grunti viņi noteikti neiet. Problēmu nav bijušo nekādu un vienīgais, kurš ir atļāvies paprasīt pases kopiju ir yandex.

    Māris Kalniņš
    02.09.2015 15:37

    Nu ja 10eur mēnesi apgrozi varbūt, tiklīdz darījumi ar lielām summām tā paypal darīs visu, lai tavu naudu iesaldētu un dzīvotu uz % .

    https://www.youtube.com/watch?v=pt4tjneF_Wk

    Kaspars
    02.09.2015 20:30

    pay pal ar to nav tieša sakara – ir likumdošana un saucamā cīņa ar naudas atmazgāšanu un pie lielāka apgrozījuma tiek pieprasīta papildus indformācija par klientu. Tā tas ir daudzās vietās un nav nekas īpašs, bet pirmajā brīdī mazliet kaitinoši, tas gan

    Naurelijs
    03.09.2015 14:56

    PayPal ar to nav nekāda sakara, tādas ir Eiropas regulas. Esmu ļoti sens un ļoti aktīvs PayPal lietotājs un jā, kādreiz bija vienkāršāk, jo likumdošana bija maigāka. PayPal uz grunti noteikti neies, tas vnk esošajā tirgū ir diezgan nereāli. To ka viņi vēljoprojām ir diezgan vecmodīgi tam es piekrītu. Komisijas maksu ietur visi bez izņemuma .. nepatīkami ir, ja uz tava paypal konta nav skanošais un tas tiek vilkts no tavas kartes – diezgan paliela komisija.
    Lieku lielas cerības uz https://stripe.com un gaidu ātrāku ienākšanu Latvijā. Man vairāk interesē maksājumu sistēmas integrēšana ekomercijas lapās .. esošie piedāvājumi Latvijā no First Data, SwedBank, DnB ir vnk kaut kas briesmīgs.

    Ksspars Lccis
    03.09.2015 15:12
    Reply to  Naurelijs

    kas šajā gadījumā ir e-komenrcija un kas tur ir briesmīgs? Tas, ka pārsūta caur bankas lapu – autorizācijai – tas ir briesmīgi? Kādi būtu vēl risinājumi un ar ko tas būtu labāk, ērtāk vai mazāk briesmīgi? Gribas saturīgu atbildi.

    Māris Kalniņš
    03.09.2015 21:16
    Reply to  Ksspars Lccis

    First Data ikmēneša maksa un pieslēgšanas maksa :) ar to arī viss ir izteikts !

    03.09.2015 21:53

    Cik tad lielas ir tās summas? Nu kaut aptuveni (piemēram, pieslēgšana). Esmu dzirdējis, ka tagad arī Rietumu Banka piedāvā šādus pakalpojumus. Ir izpētīts viņu piedāvājums?

    Māris Kalniņš
    03.09.2015 22:05

    (Agrāk) Negribu samelot ,bet ja nemaldos ap 350Ls pieslēgšana + ikmēneša maksa un par katru darījumu novelk vēl % atkarīgs no summas un t.t

    Kādas tagad summas par šādu pakalpojumu nav ne jausmas .

    Ksspars Lccis
    04.09.2015 00:22

    pofig – pircējam ļoti ērti un izdevīgi.

    Naurelijs
    04.09.2015 02:04
    Reply to  Ksspars Lccis

    Man mazāk interesē kā pārsūta un kapēc pārsūta, viens solis vairāk, viens solis mazāk līgums šitāds vai līgums tāds .. es runāju par paša koda integrāciju mājas lapā. First Data atsūta dokumentāciju uz 56 sešām lapām, DnB mazliet mazāk. Tātad, ja tev nav spēcīgas programēšanas iemaņas + pieredze serveru konfigurācija, tad nekas cits tev neatliek kā algot programmētāju kas atkal sadārdzina visu procesu un noēd bezjēdzīgi laiku. Teiksm Stripe integrācija prasa vienu vakaru, nav nepieciešami nekādi līgumi, nav jāiesaldē naudas, nav limitu utt. Ar PayPal ir vēl vienkāršāk, vienīgi maza nepatīkama ķēpa time kuriem nav PayPal konts.

    Ksspars Lccis
    04.09.2015 09:44
    Reply to  Naurelijs

    nu ja Tu vij prievītes un mēģini savu lapu turēt – varbūt tā ir problēma… lielākās vietnes kaut kā ir tikušas ar visu galā – internetaveikali, bezrindas uc – pircējiem ļoti ērti un droši – es teiktu līmenis ir kuda augstāks par ārzemju lapām, kur var iepirkties ar svešiem kartes datiem. tas, kas notiek “otrā galā” parasti ir nīkuļu žēlabas un līkas rokas. Negribu es nekādu čakaru ar peipalu – tas sadārdzina pakalpojumu dēļ komisijas. Komisija ir jāmaksā pakalpojumu sniedzējiem, nevis pircējiem. ĀMEN! Veikalā, kad maksā ar karti – tev ar tak ir pofig, cik izmaksā karšu termināls un kādu banka paņem komisiju, ne? Pie plaukta rakstīts – maize – 20 kapeikas un 20 arī tu samaksā. Besī laukā tie dīcēji kas nemāk organizēt biznesu pareizi. Ārzemēs ar bieži – ieej kafenē, paņem kafiju, kādu zaceni un tad tev pārdevēja saka, oi oi oi – karti ņemam tikai virs 10 eiro – skaidrs, ka piš prātu par bankas komisiju, bet nu sorī – man kā pircējam ir pie pakaļas pārdevēja problēmas! Un iedomājies, ka te pa virsu vēl uzkrāmētu kautkādu peipalu šmeipalu: ierastā shēma “pircējs-karte-pakalpojums” ir vēlviens naudas pelnītājs pa vidu!

    04.09.2015 09:47
    Reply to  Ksspars Lccis

    Precīzāk būtu teikt, ka pircējs maksā komisiju pašam par to nezinot (tā ir ierēķināta preces vai pakalpojuma cenā). Bet es arī domāju, ka par šo nav baigi jāiespringst un ja vēlies veidot normālu e-biznesu, tad ir tikai loģiski piedāvāt pircējam ērtu apmaksas formu. Tas ir tāpat kā ikdienā neko nepirkšu veikalā, kas nepieņem kartes, jo nekrāmējos ar skaidru naudu.

    Ksspars Lccis
    04.09.2015 10:04

    man ar skaidrīte ir nopietna problēma – tās nekad nav… bet ir arī nopietna pretkustība – ir kas speciāli atsakās no bankas kartēm, pavej, pat igaunijā tā esot modes lieta – nebarot resnās bankas… Bet ja runā par normālu e-biznesu, tad uzskatu, ka veids, kā pie mums normālās lapās ir integrēta swedbanka ir ļoti labs risinājums – ērts un drošs.

    Reklāma