Web Analytics
More
    Reklāma

    Ierobežotā skaitā tiks izlaists Range Rover Sport HST

    Jaunākie raksti

    Šķiet šajā sfērā Latviju varētu nosaukt par īpašu, proti, turīgajiem auto entuziastiem ļoti patīk dažādi automašīnu ierobežotie laidumi. Kamēr mūsu ceļi un vēl relatīvi lielais vecās sabiedrības nosodījums attur no super un hyper auto iegādes un tādēļ ielās Ferrari un Lamborghini tik bieži neredzam, itin bieži zinātāji atpazīst retu auto vēl retākās versijas. No nesenākiem tādiem gadījumiem var atsaukt atmiņā īpaši reto 250 Porsche Carrera S Sport Classic versiju, kura pavisam drīz pēc nobraukšanas no konveijera jau slīdēja pa Rīgas ielām.

    Pieļauju, ka otrās paaudzes Ranger Rover Sport ierobežotā HST versija nebūs izņēmums un pavisam drīz varēsim mielot acis ar šo reto versiju.

    Reklāma

    Ja vēl tikai nedaudzi ražotāji izlaiž ne ļoti populārus modeļus, lai aizpildītu kādu caurumu piedāvājuma cenā vai dzinēju klāstā, Range Rover šķietami ir rīkojies līdzīgi. Pāris gadus atpakaļ Land Rover un Range Rover noņēma no ražošanas liellitrāžas atmosfēriskos dzinējus, tādā veidā īpaši saniknojot amerikāņu patērētājus, kuriem tie ir lielā cieņā, atstājot izvēli tikai starp sešu cilindru V veida kompresoru dzinējiem ar daudz mazākiem jaudas rādītājiem, vai pašu niknāko 510 zirgspēku V8 dzinēju ar kompresoru. Jaunais HST modelis ir mērķēts tieši pa vidu, lai aizpildītu šo caurumu.

    Neskatoties uz to, ka vēljoprojām izmantots ir pieminētais V6 dzinējs ar kompresoru, tomēr jauda jūtami palielināta no 340 uz 380 zirgspēkiem. Eksperti jau ir izpētījuši, ka dzinējs ir aizgūts no Jaguar F-Type S, kura izplūdes sistēmas skaņa ieguvusi vispasaules slavinājumus, bet nenoliedzami alumīnija Sport iegūs no šī mazā papildus dzinuļa.

    Papildus visam Range Rover ierobežotajai HST versijai piešķirs unikālus interjera un eksterjera elementus, kuri ir populāri tieši jaunākās paaudzes braucējiem – tonētus priekšējos un aizmugurējos lukturus, melnas priekšējās haubes un spārnu ventilācijas atveres kopā ar īpašo Santorini melno jumtu. Jāpiemin gan arī unikālos 21 collu satīna pelēkos riteņu diskus un pavisam jaunu un īpašu aizmugurējo antispārnu.

    Pagaidām gan pieejamība un cena netiek minēta ne kompānijas mājas lapā ne bukletos, visdrīzāk šī informācija būs pieejama pēc Ņujorkas autošova.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    27.03.2015 09:29

    Sarkanie – urbis un ušaks uz šito jau rindā stāv!

    Jānis
    27.03.2015 11:09

    Domāju ka daudzi LR uzņēmēji izvēlēsies šo auto kā savu darba auto.

    Reklāma