Tuvojas Android Wear pirmā dzimšanas diena, tāpēc izpētes uzņēmums Canalys painteresējies, kā tad iet Android Wear ar tirgus iekarošanu. Nesen apskatījām vienu no feinākajiem Android Wear viedpulksteņiem LG G Watch R un vismaz es uzskatu, ka pulkstenis pats ir lielisks, kamēr tā kopējo tēlu nodod ne visai veiksmīgais Android Wear risinājums. Daudzi man nepiekrita, bet te jau nav nekāda demokrātija un balsošana, tāpēc palieku pie sava.
Pētījumā atklāts, ka Android Wear aizņem vien 16% no kopēja valkājamo viedo ierīču tirgus. Valkājamo viedierīču vidū tiek ieskaitītas arī daudz lētākās fitnesa aproces, kuru klāsts ir milzīgs. Android Wear nometni pārsvarā pārstāv Motorola Moto 360, minētais apaļais LG G Watch R pulkstenis un kantainais G Watch. Kopā pārdoti vien 720 000 Android Wear viedie pulksteņi. Gada laikā! Visā pasaulē!
Protams, ir pāragri spriest par valkājamo ierīču turpmāko likteni. Tiek uzskatīts, ka Android Wear vēl arvien ir beta stadijā. Mums vēl tuvākajos mēnešos ir jāsagaida Apple Watch atbildes trieciens un tā pārdošanas apjomi. Interesanti, ka no Apple Watch tiek sagaidīti vismaz 30 miljoni pārdotu vienību pirmajā gadā. Tas ir nieka 41.6 reizes vairāk, nekā visi šobrīd pārdotie Android Wear pulksteņi kopā.
Viedie pulksteņi sāks tirgoties tikai tad, kad baterija spēs izvilkt vismaz vairākas nedēļas. Aktīvie cilvēki, kurus tas varētu interesēt visvairāk, parasti ir kustībā un mēdz arī ceļot.
Vairākas nedēļas, domāju tas ir pārāk optimistiski. Lai vismaz ir stabilas 4dienas.