Dažādi tiešsaziņas rīki ir pamatīgi iekarojuši mūsu uzmanību un arvien biežāk aizstāj telefonos iebūvētās zvanu un ziņojumu funkcijas. Un tas neizbrīna, jo daļā gadījumu šīs aplikācijas un servisi ļauj sazināties ērtāk un arī lētāk.

Viber saziņas serviss ir labi zināms arī Latvijā un tas ir bijis viens no pirmajiem, kas ieviesa balss saziņu izmantojot datu pārraidi (3G VoIP). Ar plašu platformu atbalstu un 300 miljoniem lietotāju visā pasaulē (120% pieaugums 2013. gadā) Viber ir spēcīgs konkurents ne tikai tiešajam konkurentam Skype, bet arī mobilo sakaru operatoriem, kas arvien uzskatāmāk redz nepieciešamību koncentrēties uz datu pārraides pakalpojumiem. Galu galā lietotāji izvēlas rīkus, kas saziņu atvieglo un padara lētāku.

Tiek ziņots, ka Japānas e-komercijas gigants Rakuten, ko var dēvēt arī par Japānas “Amazon”, par 900 miljoniem ASV dolāru iegādājies Kiprā bāzēto tiešsaziņas servisu Viber. Rakuten plāno kļūt par pasaulē lielāko interneta pakalpojumu kompāniju un Viber iegāde palīdzēs paplašināt piedāvāto pakalpojumu klāstu un apgūt jaunas teritorijas. Jau šobrīd Rakuten saviem 225 miljoniem lietotāju piedāvā 40 dažādus interneta servisus. Lietotājam ir vienots lietotāja konts un iespēja iegūt Rakuten Super Points programmas punktus. Uzņēmuma filozofiju lieliski raksturo slogans “Iepirkšanās kā izklaide”.

Rakuten savu izplešanos ārpus Japānas aizsāka jau 2012. gadā, kad iegādājās digitālā satura platformu Kobo, video straumēšanas servisu Wuaki.tv un digitālā satura platformu Viki. Pavisam nesen uzņēmums veicis pamatīgas investīcijas populārajā attēlu sociālajā tīklā Pinterest. Tādējādi par Rakuten mēs vēl dzirdēsim daudz.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments