2022. gada novembrī video straumēšanas serviss “Netflix” paziņoja, ka oficiāli sāk piedāvāt lētāku abonementa plānu ar reklāmām. Sākotnēji šādas ziņas izraisīja neapmierinātību, taču beigu beigās šis plāns šķiet visai pieprasīts. To pierāda fakts, ka “Netflix” abonementa plānu ar reklāmām šobrīd izmanto jau 40 miljoni aktīvo lietotāju.
Būtiski, ka šī plāna abonentu skaitam ir tendence pieaugt – gada laikā to skaits palielinājies par 5 miljoniem. Valstīs, kur pieejams šis abonenta plāns, to izvēlas vairāk nekā 40% lietotāju. Tāpat pētījumu aģentūra “Nielsen” secinājusi, ka 70% no šī plāna abonentiem skatās “Netflix” vairāk nekā desmit stundas mēnesī. Tas ir par 15% vairāk nekā “tuvākajam konkurentam”.
Jāteic, ka šis reklāmu plāns bijis pirmais “Netflix” kārtīgais solis reklāmu biznesā, un uzņēmumam ir lielas ambīcijas šajā jomā. To pierāda plāni līdz 2025. gada beigām palaist savu iekšējo reklāmu tehnoloģiju platformu, kas ļaus “Netflix” izveidot mērķtiecīgu un personalizētu reklāmu pieredzi.
Nevis izvēlējās ar reklāmām, bet neizvēlējās bez reklāmām, kas noteikti dārgāks😄 Informāciju var pasniegt dažādi. Kuram patīk reklāmas?
Vnk neskatoties paņēma lētāko. Pat neiedziļinoties reklāmu jautājumā.