Web Analytics
More
    Reklāma

    “Harley-Davidson” prezentē piecgades plānu un jaunu elektromotociklu divīziju

    Jaunākie raksti

    Amerikāņu lepnums – motociklu ražotājs “Harley-Davidson” prezentējis plānu nākamajiem pieciem gadiem ar nosaukumu “The Hardwire”. Plāna galvenais mērķis ir veicināt uzņēmuma ienākumus un palielināt investīcijas motociklu attīstībā. Ražotājs katru gadu plāno investēt 200-250 miljonus dolāru gan parasto benzīna, gan elektrisko motociklu attīstīšanai. Lielākā daļa šīs naudas gan tik un tā pagaidām nonāks parasto motociklu attīstīšanai.

    Uzņēmuma pārraudzībā strādās īpaša divīzija, kura nodarbosies tieši ar elektrisko motociklu attīstīšanu. Vēl pirms pāris gadiem “Harley-Davidson” bija plāni par piecu dažādu veidu elektriskajiem motocikliem – sākot no pilnvērtīgiem šosejas močiem līdz elektriskiem mopēdiem. Plānus gan ietekmējusi pandēmija.

    Reklāma

    Ražotājs pēdējā laikā saskāries ar finansiālajām grūtībām – pērnā gada 4. ceturksnī “Harley-Davidson” ienākumi bija kritušies par 32 procentiem, salīdzinot ar šo pašu laika posmu 2019. gadā. To, protams, var novelt uz pandēmiju, taču ražotājs izvēlējies iet līdzi laikam. Kompānijas iekšienē jau noticis izmaksu optimizēšanas process, kas ļaus ietaupīt ap 115 miljoniem katru gadu. Kompānija jau izveidojusi sekmīgo “LiveWire” elektrisko motociklu un jaunā vadītāja Johena Zaica vadībā tiek plānoti arvien jauni motocikli.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma