Vācu autoražotājs Volkswagen gada ievadā prezentēja modernizēto astotās paaudzes Golf modeli, bet tagad esam sagaidījuši modernizēto versiju jaudīgākajam, ātrākajam Golf saimes auto – Golf R. Jaunais auto attīsta 329 zirgspēkus, tam esot visjaudīgākajam šī tipa modelim vēsturē līdz šim.
329 zirgspēki ir par 14 vairāk nekā līdz šim un VW ziņo, ka ieskrējiens līdz 100km/h prasa vien 4,6 sekundes. Šo zirgspēku novadīšanai līdz ceļam auto izmanto pilnpiedziņu un 7-pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Golf R vizuāli, protams, ir krietni sportiskāks nekā parastais modelis, taču tam ir arī funkcionāli apsvērumi – priekšējā bamperī ir gaisa atveres bremžu dzesēšanai, savukārt aizmugurē redzams masīvs difuzors un četras izpūtēja caurules.
Par papildus samaksu nopērkama “Performance” pakotne, kas auto papildina ar lielu jumta spoileri, cita dizaina 19 collu diskiem, gravitācijas pārslodžu jeb G-Force mērskalu, kā arī apļa laiku mērīšanas sistēmu. Tāpat piedāvāti divi jauni braukšanas režīmi – Special un Drift. Ja pēdējais ir diezgan pašsaprotams, tad Special režīms esot pieskaņots braukšanai Nirburgringas trasē Vācijā. Tas nozīmē, ka tam vajadzētu nest zināmus uzlabojumus vadāmībā.
Arī salonā ir dažādi sīkumi un nianses, kas radītas šim modelim, taču lielos vilcienos tas veidots tāpat kā parastajā modelī un aprīkots ar tām pašām lietām, tostarp jauno multimediju ekrānu.
Auto iepriekšpārdošana jau drīzumā sāksies Vācijā, bet pēc tam Golf R nonāks arī citos tirgos, bet precīzas cenas būs pieejamas nedaudz vēlāk.
Universālo versiju nedomā pārdot LV?
Pa kuru laiku pazuda GTI? R versijā skaitļi lielāki kā GTI? Mārkatings (pliks)? Kā ar versiju GTR? Sviests..
Tu tur kaut ko nejauc? R modeļi jau sen ir pārākie VW sporta varianti. GTI nekur nav pazudis, bet R modeļi ir pavisam cita versija, kamēr GTI ir sportiskākā parastā modeļa paka. R modeļi ir AWD, kur GTI nav, kā piemērs. Netaisi drāmu, apēd Snickers!
Es nerunāju par kaut kādiem VAG R-Line. Tomēr, kārtīgam šmārketingam līniju jāpapildina ar Golf GTR. Laiks rādīs
Nejauc R-line paku ar R modeli. Tās ir divas dažādas lietas. VW Golf R ir kārtīgs sporta auto kam nav nekāda sakara ar R Line. Tāpat kā Audi ir S modeļi, RS modeļi un S-Line kā paka. Tāpat kā BMW ir kārtīgie M modeļi, kā M5, M3 un ir M sport paka.
Varbūt velti laiku un iedziļinies VW modeļos.
Izstudēt viņu mārketinga stratēģiju? Vienā grupā esošām līnijām atšķirīgs modeļu klāsts un nosaukumi. Viss priekš pircēju vilināšanas. Piekarina jaunus burtus – aidā, jauns modelis. Lai tik cepj augšā, māna pircējus, it kā būtu ko īpašu iegādājies. Kādreiz bija motoru izvēles iespējas un pakas (t.sk. sporta), 4×4 kā opcija, tagad modeļu sērijas Plus, R, GT, GTI, GTR, GTS, Turbo, 4S, utt. Pircējam acis kvadrātā
Nesaprotu, ko tu gribi ar to pateikt. Kāpēc atšķirīgām mašīnām nevar būt atšķirīgi modeļu nosaukumi?
Kāpēc jāslēpj mašīnu dažādība zem viena nosaukuma? Redzi GTI? Zini, kas pa zvēru. Redzi R? Uzreiz skaidrs, kas pa auto. Parastais Golfs? Arī skaidrs.
R ir aptuveni par 50% dārgāks nekā GTI. Kāpēc, lai viņiem nebūtu atšķirīgi nosaukumi?
Piemirsās ielikt cenu, pēc kuras uzzināšanas šis “produkts” paliek absolūti neinteresants.