Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen atsakās no plāniem ražot ID.3 savā Volfsburgas rūpnīcā, to pamatojot ar zemu pieprasījumu

    Jaunākie raksti

    Pagājušā gada pēdējos mēnešos bija ļoti daudz ziņu par zemu pieprasījumu pēc Volkswagen elektriskajiem modeļiem. Gadumijā šīs ziņas nedaudz pieklusa, bet nu tās ir atpakaļ – Volkswagen atsakās no plāniem ražot elektrisko ID.3 savā galvenajā rūpnīcā Volfsburgā, ražošanai šobrīd paliekot tikai Cvikavā.

    Volkswagen to pamato ar zemo pieprasījumu pēc ID.3 un norāda, ka “šobrīd katrs mūsu iztērētais eiro ir no svara”. Par to raksta vācu medijs Handelsblatt, atsaucoties uz VW pietuvinātiem avotiem. Kas attiecas uz VW elektroauto rūpnīcu Cvikavā, arī tur neiet diez cik spoži, Volkswagen atbrīvojot darbiniekus.

    ID.3 ražošana Cvikavā ir likumsakarīga, jo šī rūpnīca jau ir pilnībā aprīkota elektroauto ražošanas vajadzībām un nav nepieciešams veikt dažādus pielāgošanās darbus. Ja pasūtījumu skaits tiešām ir zems, tad pielāgot vēl kādu rūpnīcu nebūtu loģiski. ID.3 kā modeļa nākotne arī ir miglā tīta – jaunais devītās paaudzes Golf būs elektrisks un Volkswagen šefu pēdējie izteikumi liecina, ka ID.3 vieta zem Saules varētu neatrasties.

    Volfsburgā tikmēr tiks ražoti vairāki no VW dižpārdokļiem un svarīgākajiem modeļiem, proti, jaunās paaudzes Tiguan, ar kuru kolēģis Māris Gaugers iepazinās Francijā un par to uzrakstīja apskatu. Tāpat Volfsburgā turpināsies Golf ražošana. “Tie ir pieprasīti modeļi, kuri spēs pilnvērtīgi izmantot rūpnīcas jaudu. Domāju, ka pirmoreiz ilgā laikā Volfsburgā saražosim vairāk nekā pusmiljonu auto,” intervijā vācu medijiem izteicies VW ražošanas direktors Kristians Folmers.

    Vācu autobūves milzis šobrīd nepiedzīvo tos vieglākos laikus – pāreja uz elektroauto buksē gan tehnoloģiski, gan pārdošanas rādītājos. Volkswagen spiests atlikt jaunu modeļu laišanu tirgū, arī tehniski šie auto atpaliek no konkurentiem un jauno platformu attīstība aizkavējusies, ražotājam ieviešot vērienīgu izmaksu taupīšanas plānu ar mērķi ietaupīt apmēram 11 miljardus eiro.

    1000km brauciens ar Volkswagen ID.3 elektroauto (video)

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Labvēlis
    13.03.2024 11:57

    Speciāli taisot patizlu ērmīgu kverpli pa lielu ciparu diezvai būs masīvs pircēju pulks ārpus elektro fanātiem.

    Bats
    13.03.2024 12:34

    Šis ir simptomātiski visiem EV ražotājiem. Tā vietā, lai radītu modeļus, kas sekmē pāreju uz EV – vienkāršus, pieejamus hečbekus. Visi ražo premiums krosoverus. ID.3 cena ir neatbilstoša tam, ko saņem un tirgusto atgrūž. Psiholoģisks pašaizsardzības mehānisms ir vainot nevis sava produkta neatbilstošo piedāvājumu, bet zemu pieprasījumu pēc EV. eUP savā laikā tirgojās labi. eGolf švakāk, bet tā dēļ, ka nepiedāvāja neko papildus parastam Golf atskaitot elektrisko piedziņu, prasot par to +10K. Savukārt Polo segmentā viņiem vispār nekā no EV nav un ID.3 jau cenas ziņā ir pāri Pasātiem.
    Papildinam to ar visai drūmām ID.3 īpašnieku pieredzes atsauksmēm, vājo akumulatoru un biežās programmnodrošinājuma kļūmes, es nebrīnos, ka nestāv cilvēki pēc tā rindās.

    Last edited 1 month ago by Bats
    Krotow
    13.03.2024 15:35

    Par cenu, ko VW prasa par to planšeti ar riteņiem, var 2 parastos golfus nopirkt. Vai pat 3 normālos golfus, ja tādus vēl tirgotu. Brīnos ka ID brīnumus vispār pērk.

    xs1
    13.03.2024 16:56
    Reply to  Krotow

    Solīja, ka viss būs zaļs un draudzīgs, bet realitātē uztaisīja inflāciju reiz divi, iedzina proletariātu vēl lielākā pakaļā un tagad redz nav kas pērk … jocīgi :)

    LAN
    13.03.2024 18:04
    Reply to  Krotow

    Nevarēs gluži divus nopirkt. 34 244 Eur vs 25 881 EUR.

    Diesel und Schnitzel
    13.03.2024 20:41

    ID.7 jeb Passatь elektriskajā versijā. Cena € 75K, bet Vmax 180 km/h. Uz autobāņa pat fūre aizies garām (ar atslēgtu ierobežotāju).

    LAN
    13.03.2024 22:19

    Mercedes EQA maksimālais ātrums ir 160 Km/h

    Gints
    14.03.2024 07:01

    Vienkāršāk sakūdīt Eko fašistus, lai Teslai nodedzina pienākošās elektrolīnijas!
    Ķīnas mašīnām ieved muitu!
    Dzīve ir izdevusies!

    Reklāma