Web Analytics
More
    Reklāma

    Audi nedaudz piebremzēs ar jaunu elektrisko modeļu laišanu tirgū

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Audi tuvāko pāris gadu laikā nedaudz piebremzēs ar jaunu elektrisko modeļu laišanu tirgū, reaģējot uz tirgus situāciju un meklējot risinājumus, kā nepārslogot savas rūpnīcas. Tā izteicies jaunais Audi izpilddirektors Gernots Delners.

    Plānots, ka pirmais no topošajiem elektriskajiem modeļiem, kas nonāks ražošanā, būs Audi Q6 e-tron – tas ražošanā nonāks nākamā gada 2. ceturksnī. Šis ir pirmais Audi modelis, kas bāzēts uz jaunās Volkswagen koncerna PPE platformas un tas būs radniecīgs ar jauno, elektrisko Porsche Macan. Nākamā gada laikā ražošanā jānonāk vēl vismaz vienam elektriskam modelim un arī vairākiem modeļiem ar iekšdedzes dzinēju.

    Iepriekšējie Audi plāni paredzēja, ka līdz 2026. gadam ražotājs nāks klajā ar aptuveni 20 jauniem modeļiem – pusei no tiem bija jābūt elektriskiem, taču, ņemot vērā jaunā vadītāja teikto, šāds scenārijs kļūst arvien mazticamāks.

    Lai arī Delners šādu kompānijas kursa maiņu skaidro ar centieniem nepārslogot rūpnīcas un Audi dīlerus, tirdzniecības rādītāji nav pārāk spoži un galvenie konkurenti BMW un Mercedes spējuši pārdot lielāku elektroauto skaitu. Pēdējo mēnešu laikā par elektroauto tirgus sabremzēšanos gan tiek runāts arvien biežāk, ražotājiem norādot uz augstām procentu likmēm līzingiem, kā arī kopumā nelabvēlīgus tirgus apstākļus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    trx450
    24.12.2023 14:16

    Tomēr… Gaidīsim ziņas no jaunajiem Audi dīzeļiem.

    Biteme
    24.12.2023 14:42
    Reply to  trx450

    “Mūs nelaiž braukt pilsētās”

    Opelis
    24.12.2023 15:34

    Tas ir pēc tā kad audi un vw boss pateica, ka vienīgais ceļš ir elektrifikācija.
    Kaut kas tur neiet kopā viņiem.
    Labāk būtu esošos modeļus kas darbojas ar dabasgāzi piemēram Audi A5 un VW passat pārtaisījuši uz iespēju darboties ar iekšdedzes ūdeņradi un turpinātu štancēt vecos labos dzinējus.
    Toyota jau pateica ka ap 2025.gadu izladīs Prius modeli, kas būs ar iekšdedzes ūdeņraža dzinēju, tā teikt viss paliek tā pat ka bija, tikai pieliek H2 balonus.

    AC/DC
    24.12.2023 17:37
    Reply to  Opelis

    Un kurš varēs atļauties dedzināt H2?

    trx450
    24.12.2023 17:47
    Reply to  AC/DC

    https://kursors.lv/2023/12/22/latvijas-zala-udenraza-jaunuznemums-naco-technologies-piesaistijis-12-miljonus-eiro/ Mums te Latvijā saražos, nebūs dārgi.No otras puses ” Ūdeņraža bumbas ir vairākas reizes spēcīgākas par atombumbām”

    Last edited 3 months ago by trx450
    Krotow
    27.12.2023 00:39
    Reply to  trx450

    trx450 acīmredzot nezina ūdeņraža bumbas darbības principus.

    karlis
    27.12.2023 09:17
    Reply to  Krotow

    vari 3 teikumos izklāstīt? slinkums pašam meklēt ..
    nu ja nav ļoti grūti.

    Biteme
    27.12.2023 09:24
    Reply to  karlis

    Kurš gan tērēs laiku sliņķim.

    Krotow
    27.12.2023 19:18
    Reply to  karlis

    3 teikumos nesanāks. Taču ar iekšdedzes auto kam cilindra blieziens ir 25MT un uz augšu kopā ar gamma starojumu, kas braucējus un pārējo auto ārpusē pāris kilometru rādiusā sadala kvarkos, diez vai kāds vēlēsies braukt.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Thermonuclear_weapon

    Opelis
    25.12.2023 09:56
    Reply to  AC/DC

    Ūdeņraža enerģētiskā vērtība 1kg atbilst ~3,8 litriem degvielas.
    Tā kā nebūs daudz jādedzina.
    Amerikā pieņemts jaunais likums, kas padarīs zaļo ūdeņradi pieejamu, cena būs no 1-3$ par 1 kg. Grey ūdeņradis jau tagad tik maksā.
    Eiropa sekos arī, lai būtu konkuretspejiga šajā enerģētikas jomā.
    Tā kā iekšdedzes dzinējā beigās vēl sanāks svilināt ūdeņradi lētāk nekā benzīnu.

    Krotow
    27.12.2023 00:41
    Reply to  Opelis

    To gan gribu redzēt :D Pie kam dedzinot ūdeņradi iekšdedzes dzinējā, slāpekļa oksīdi nekur nezudīs. Tāpat vajadzēs katalizatorus.

    Reklāma