Ķīniešu tehnoloģiju uzņēmums Huawei uzsācis sarunas ar vācu autoražotājiem Audi un Mercedes, lai tie iegādātos daļu no Huawei automašīnu programmatūras struktūrvienības, tādējādi paverot iespējas plašākai sadarbībai nākotnē. Šobrīd Huawei ar programmatūru nodrošina vairākus vietējos ķīniešu autoražotājus, savukārt kompānijas problēmas starptautiskajā tirgū ir plaši dokumentētas.
Pēdējā laikā izskanējušas ziņas, ka Huawei vēlas pārdot šo struktūrvienību, taču domājams, ka tā ir daļa no centieniem šo struktūrvienību distancēt no paša mātesuzņēmuma. Kā zināms, Huawei piemērotas plašas ASV sankcijas.
Atsaucoties uz saviem avotiem, Automotive News Europe raksta, ka ķīnieši vēlas panākt, lai viens vai varbūt abi vācu autoražotāji iegādātos vismaz daļu no auto programmatūras struktūras. Tiek ziņots, ka Mercedes no piedāvājuma kategoriski atteikušies, norādot, ka viņi paši plāno turpināt attīstīt paši savu programmatūru. Godīgi sakot, pieredze Mercedes mašīnās ar to bijusi pat ļoti laba un gribētos domāt, ka tas viņiem ir pareizais virziens.
Par Audi atbildi tādas skaidrības nav, taču jāņem vērā, ka Audi ir daļa no Volkswagen koncerna, proti, viņi ir ļoti saistīti ar kopējo VW koncerna virzienu un iet savu ceļu nav tik vienkārši. Nav noslēpums, ka VW ir bijušas smagas problēmas tieši programmatūras jautājumos, īpaši izveidotajai Cariad programmatūras nodaļai lielā mērā izgāžoties un netiekot galā ar saviem uzdevumiem.
Varu pierādīt ka Huawei ir fekālijaini dauneļi.
Interesē fakti?
Atskrūvējiet to EcoLife kārbiņu un pārliecinieties paši.
Kad kursors.lv samazinās darbinieku skaitu pa 34,7 % tad arī parunās.
Lai skrūvētu vaļā, pie tās vispirms jātiek.
Pasaki priekšā, par ko tieši tur ir cepiens?
Varētu aiziet ar nosacījumiem ka vāciešiem pieder kontrolpakete, viņi ar savu intelekto īpašumu nedalās un domstarpību gadījumā ķīniešiem var parādīt durvis. Ja ir jautājumi, painteresējieties kā pret ārzemju biznesu izturās Ķīnā.