Web Analytics
More
    Reklāma

    Masks apstiprina, ka “X” drīzumā piedāvās divus jaunus maksas abonementa plānus

    Jaunākie raksti

    Iepriekš jau rakstījām par to, ka “X” testē jaunus abonementa plānus. Tika baumots, ka uzņēmums “Premium” maksas plānu varētu iedalīt trīs dažādos līmeņos – “Basic”, “Standard” un “Plus”, kuru galvenā atšķirība būtu reklāmu daudzums. Aizvadītās nedēļas izskaņā Īlons Masks ieviesa nedaudz lielāku skaidrību un paziņoja, ka “X” drīzumā sāks piedāvāt divus jaunus premium abonementus.

    Masks atklājis, ka viens no abonementiem maksās mazāk par pašreizējo “Premium” plānu, kura cena ir 8 USD. Izvēloties to, reklāmu apjoms nemainīsies – lietotāji redzēs pusi no reklāmām gluži kā pašreizējā “Premium” plāna ietvaros. Savukārt otrs abonements būs dārgāks, taču neietvers reklāmas. “X” īpašnieks gan neatklāja, cik precīzi maksās šie divi jaunie abonementa plāni.

    Jāpiezīmē, ka oktobra sākumā “Reuters” ziņoja, ka kopš Masks iegādājās “X” pērnā gada oktobrī, uzņēmuma ieņēmumi no reklāmām ir pastāvīgi kritušies. Līdz ar to Maska centieni kaut kā sakasīt papildu ieņēmumus ir visai loģiski. Vienlaikus “X” izpilddirektore Linda Jakarino nesen norādīja, ka reklāmdevēji sāk atgriezties uzņēmumā un situācija ieņēmumu ziņā sāk kļūt cerīgāka. Viņa arī atklāja, ka “X” izmanto 245 miljoni aktīvo lietotāju un platformā ik dienu tiek publicēti ap 500 miljoniem ierakstu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma