Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” visādi cenšas mudināt lietotājus spēlēt mobilās spēles

    Jaunākie raksti

    Pērn video straumēšanas serviss “Netflix” sāka strauji attīstīt savu mobilo spēļu biznesu. Lai arī sākotnēji interese par tām bija visai niecīga, uzņēmums nepadevās un šobrīd savā platformā piedāvā vairāk nekā 70 spēles, kuru klāstu līdz gada beigām plāno palielināt. Lai piesaistītu interesentus, “Netflix” jau piedāvā vairākas mobilās spēles, kas veidotas uz populāru TV šovu sižeta, kā “Love Is Blind”, “The Queen’s Gambit”, “Stranger Things”, “Narcos”. Saskaņā ar jaunāko informāciju uzņēmums plāno paplašināt šo piedāvājumu un veidot mobilās spēles uz tādu seriālu kā “Wednesday”, “Squid Game“, “Vikings: Valhalla” un “Black Mirror” pamata.

    Lai gan mobiļo spēļu lauciņā “Netflix” darbojas jau teju divus gadus, uzņēmums joprojām cenšas atrast tās vietu savā biznesa modelī. Jāatzīst gan, ka “Netflix” bijis diezgan apņēmīgs šī biznesa virziena attīstīšanā, iegādājoties tādas videospēļu studijas kā “Boss Fight Entertainment”, “Night School Studio” un “Finland’s Next Games”, kā arī izveidojis savas iekšējās spēļu studijas, piemēram, Helsinkos.

    Šobrīd, izmantojot “Netflix” mobilo lietotni, interesenti var piekļūt tādām spēlēm kā “Stranger Things: 1984”, “Stranger Things 3: The Game”, “Immortality”, “Tomb Raider Reloaded”, “Moonlighter”, “Oxenfree” u.c. Lai sniegtu vēl baudāmāku un aizraujošāku spēlēšanas pieredzi, “Netflix” sāk piedāvāt abonentiem spēlēt šīs spēles televizorā vai datorā un izmantot mobilo telefonu kā konsoli.

    Būtiski atzīmēt, ka “Netflix” neiekasē papildu maksu par mobilo spēļu spēlēšanu. Lai šai izklaidei piekļūtu, lietotājam jābūt tikai “Netflix” maksas abonementam.

    Jāpiezīmē, ka paralēli uzņēmums attīsta arī savu mākoņspēļu pakalpojumu. Pagaidām “Netflix” to testē Lielbritānijā, Kanādā un ASV, lai beigu beigās konkurētu ar tādiem servisiem kā “Xbox Cloud Gaming”, “Nvidia GeForce Now”, “PlayStation Plus” u.c.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Tasesmues
    18.10.2023 12:35

    Rakstīt par netflix un nepieminēt football manager mobile, kas šogad būs ekskluzīva netflix abonomentiem. 🤦🏻‍♂️

    REALAIS
    18.10.2023 14:49
    Reply to  Tasesmues

    Nu gan Netflix izdomājuši. Domāju, ka tur kā minimums bija jāmaksā summa, ko līdz šim 2023 Mobile nopelnīja uz abām platformām. Vai tiešām FM tik ļoti negāja ar mobilo versiju, ka būtu šādi jāpārdodas?

    Tasesmues
    18.10.2023 19:33
    Reply to  REALAIS

    SI Games to pasniedza kā lielu uzvaru. Tad jau kāds labs kāpostiņš ieripoja.

    Krotow
    18.10.2023 18:10

    Izskatās pēc kaut kādas no seriāliem atkarīgo problēmas. Ar pamatīgu līdzību ar “laimētavu” biznesu :) Cerams ka viņiem neizdosies sajāt PC spēļu nozari.

    Reklāma