Šī gada astoņos mēnešos Renault ir palielinājis savu tirgus daļu Latvijā un nu ierindojas piektajā vietā starp automobiļu zīmoliem. Pieaug pasažieru automobiļu pārdošanas apjoms (par 40%), savukārt komerctransporta tirgū Renault ar 374 reģistrētiem automobiļiem ieņem otro vietu.
Renault lepojas ar izciliem kopējiem rezultātiem – tam ir piektā vieta Latvijā jaunu pasažieru automobiļu un furgonu pārdošanas apjoma ziņā – no 2023. gada janvāra līdz augustam reģistrēti 670 automobiļi, un līdz ar to Renault aptver 4,4% tirgus daļu.
Renault Megane E-Tech 100% electric Latvijā ieņem ceturto vietu elektrisko hečbeku segmentā, un no janvāra līdz augustam reģistrēti desmit automobiļi.
1000km brauciens ar Renault Megane E-Tech Electric elektroauto (video)
Renault Arkana ir populārākais Renault pasažieru automobiļu klāstā, īpašu piekrišanu izpelnoties no privātiem klientiem, kuri veido vairāk nekā pusi no šī modeļa pircējiem. Visbiežāk klienti izvēlas Techno E-Tech full hybrid 145 versiju. Renault Arkana no gada sākuma līdz augusta beigām ir sasniedzis 83 C-SUV segmentā reģistrētu automobiļu apjomu. Renault Arkana hibrīdās versijas pārdošanas apjoms no jūlija līdz augustam ir divkāršojies.
Mēģinājums ienākt jaunā teritorijā – “Renault Arkana” apskats
Renault Austral pārdošanas apjoms gada pirmajos astoņos mēnešos sasniedzis 17 automobiļus.
Renault Austral izmēģinājums Madridē – šis auto var mainīt spēles noteikumus
Renault Trafic Passenger apstiprina savu vietu mikroautobusu segmenta pirmajā trijniekā – šī gada pirmajos astoņos mēnešos no jauna reģistrēti 80 automobiļi, kas ir 15% no Latvijas tirgus.
Renault saglabā otro vietu vieglā komerctransporta segmentā ar 374 reģistrētiem modeļiem – vadībā ir Renault Master, savukārt otro vietu minivenu segmentā ieņem Renault Trafic.
Renault Master saglabā vieglā komerctransporta klientu uzticību, no janvāra līdz augustam atrodot 267 pircējus, un ir tālu priekšā konkurentiem. Tomēr stabilo un ievērojamo Renault Master popularitāti var rēķināt nevis mēnešos, bet gados, jo šis modelis izvirzījās furgonu līdz 3,5 t reitinga augšgalā jau 2010. gadā un ir iekārtojies tur uz palikšanu.
Renault Trafic kārtējo reizi ieņem pirmo vietu vidēja izmēra furgonu segmentā – šī gada pirmajos astoņos mēnešos reģistrēti 65 automobiļi. Trafic ir pirmajā vietā jau kopš 2019. gada.
Renim ir pievilcīgas cenas un sadarbība ar japāņiem ir uzlabojusi kvalitāti.
Domā tie monitori ir no japāņu kalkulatoriem? Nu vāks, tiešām nav normālu displeju ko ielikt mašīnā, tie izskatās kā no 98. gada..
Toties logus aizmugurē vairs nav jāairē! Un priekš kam mašīnai vajag displejus, vai tad bez displeja nevar pabraukt?
Vajag mūsdienu jaunatnei, kuri bez ekrāna deguna priekšā nevar dzīvot. Tiesa tad vairs nav skaidrs, kam viņiem vispār vajag mašīnu. Var braukt autobusā un blenzt ekrānā.
Kuram jaunam auto aizmugurējie elektriksie logi ir papildkomplektācijā?
Es domāju, ka varžēdājus vairāk pērk dēļ tā, ka viņi vairs nav tādi kropļi kā agrāk, plus viss pārējais ir palicis diezgan dārgāks.