Sākot no 1. oktobra, mūzikas un podkāstu straumēšanas serviss pārtrauks Spotify reklāmu atbalstu tiem podkāstiem, kuri vienkārši atskaņo balto troksni.
Spotify ir konstatējis, ka tie podkāsti, kuros tiek atskaņots baltais troksnis jeb angliski dēvētais white noise, neveicina lietotāju iesaisti, līdz ar to pieņemts lēmums noslēgt piekļuvi Spotify Ambassador Ads programmai. Tā ir iespēja saņemt naudu no paša straumēšanas servisa, atskaņojot saistītās reklāmas.
Šiem balto trokšņu podkāstiem joprojām būs iespēja saņemt naudu no maksājošajiem abonentiem un trešo pušu reklāmām. Pēc Bloomberg pieejamās informācijas, izmantojot Ambassador Ads programmu, lielākie podkāsti spēj nopelnīt līdz pat 18 tūkstošiem dolāru mēnesī.
Papildu šai situācijai atklājies, ka diezgan nejauši Spotify jau no gada sākuma reklamē tieši balsto trokšņu podkāstus. Šobrīd dienā cilvēki noklausās podkāstus 3 miljonu stundu apmērā. Pateicoties šīm izmaiņām, Spotify varētu palielināt savu apgrozījumu par 38 miljoniem dolāru. Papildu tam serviss ir palielinājis limitu, no kura var kļūt par Ambassador Ads programmas dalībnieku, un tas ir 1000 unikālie klausītāji pēdējo 60 dienu laikā. Tas ir viens no soļiem, kā uzlabot uzņēmuma finanšu situāciju, kas joprojām strādā ar zaudējumiem.
Neizmantoju spotify, tāpēc neko nesapratu. Tas ir domāts, ka it kā strīmo, bet reāli klusums (fons)?
Nāksies pāriet uz brūno troksni.
Vai podkāsts – ko Kursors Tev neraksta – ir Ambassador Ads programmas dalībnieks?
Nē. Es pat nezinu, kas ir Ambassador Ads programma.