Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” krietni audzējis lietotāju skaitu, tomēr uzņēmums joprojām strādā ar zaudējumiem

    Jaunākie raksti

    Šonedēļ virkne uzņēmumu izziņo savus otrā ceturkšņa finanšu rezultātus, un starp tiem ir arī mūzikas straumēšanas serviss “Spotify“. Uzņēmumam šī gada pirmā puse bijusi diezgan veiksmīga, ko pierāda arī lietotāju, tajā skaitā maksas abonentu, skaita pieaugums. Tiesa, tas “Spotify” nav palīdzējis uzkāpt uz zaļa zara un tikt ārā no mīnusiem.

    “Spotify” informē, ka otrajā ceturksnī aktīvo lietotāju skaits pieaudzis par 27% jeb 36 miljoniem, kopējo lietotāju skaitu palielinot līdz 551 miljonam. Uzņēmums atklāj, ka šis esot visu laiku lielākais lietotāju skaita pieaugums. Tāpat būtiski, ka rekorddaudz jeb 10 miljoni lietotāju otrajā ceturksnī kļuvuši par “Premium” maksas plāna abonentiem. Tas ir par trim miljoniem vairāk nekā “Spotify” bija prognozējis. Līdz ar to kopējais “Spotify” maksājošo lietotāju skaits sasniedzis jau 220 miljonus – par 17% vairāk nekā pērn.

    Reklāma

    Neskatoties uz jauno lietotāju pieplūdumu, “Spotify” joprojām cīnās ar zaudējumiem. Uzņēmuma kopējie ieņēmumi otrajā ceturksnī sasnieguši 3,5 miljardus dolāru, kas ir par 11% vairāk nekā pērn. Vienlaikus “Spotify” nācies reģistrēt arī zaudējumus, kas sasnieguši 274 miljonus dolāru. Kā būtisku iemeslu šajos zaudējumos uzņēmums min arī vairāku podkāstu šovu slēgšanu.

    Būs interesanti apskatīt “Spotify” trešā ceturkšņa finanšu datus, ņemot vērā, ka uzņēmums visā pasaule palielina “Premium” plāna mēneša maksu. ASV “Premium Individual” plānam cena celta no 9,99 uz 10,99 USD. Arī man no rīta pienāca e-pasts par cenu maiņu – Latvijā tā tiks celta no 6,99 uz 7,99 eiro.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma