Izskatās, ka “TikTok” plāno plašāk ienākt e-komercijas jomā. Tapis zināms, ka uzņēmums jau nākamajā mēnesī ASV cer atvērt savu tiešsaistes mazumtirdzniecības veikalu, kurā lietotāji varētu iegādāties dažādas preces no Ķīnas ražotājiem. Līdz ar to “TikTok” šajā ziņā konkurētu ar tādiem e-komercijas milžiem kā “Amazon”, “Shein”, “Temu” un citiem.
Jaunā iepirkšanās funkcija atrastos pašā “TikTok” lietotnē un sākotnēji būtu aktīva ASV. Tā lietotājiem piedāvātu iegādāties tādas preces kā rotaļlietas, virtuves sīkrīkus un citas lietas. Pagājušajā nedēļā uzņēmums apstiprināja, ka testē iepirkšanās funkciju “Trendy Beat” Lielbritānijā, kur preces pārdod un piegādā Singapūrā reģistrēts uzņēmums, kas pieder “TikTok” mātesuzņēmumam “ByteDance”.
Tiesa, arī ASV “TikTok” ir iemēģinājis savus spēkus e-komercijā. Uzņēmums kopš pērnā gada novembra mēģina uzsākt e-komercijas biznesu šajā reģionā, taču panākumi nav bijuši nekādi lielie. Šobrīd lietotnē ir aktīva funkcija “TikTok Shop”, kas ļauj dažādiem zīmoliem ASV pārdot savus produktus caur šo lietotni, taču šīs iespējas izvēršana bijusi diezgan lēna galvenokārt tāpēc, ka uzņēmums saskaras ar ASV likumdevēju draudiem par aizliegumu. Krietni vairāk “TikTok” šajā ziņā veicas Āzijā. Jācer, ka ar “Trendy Beat” uzņēmums gūs lielākus panākumus ASV.
Vienīgais, ko viņi tur var piedāvāt, ir tirgot iespēju par pašu naudu nosisties Jackass stilā. Un procesa video ielikt tiktokā.