Web Analytics
More
    Reklāma

    “Google” mudina darbiniekus uzmanīties no MI čatbotiem, ieskaitot pašu radīto “Bard”

    Jaunākie raksti

    Neskatoties uz to, ka “Google” aktīvi cenšas savos pakalpojumos integrēt “Bard” mākslīgā intelekta (MI) čatbotu, uzņēmums pats cenšas savus darbiniekus atturēt no tā izmantošanas. “Google” ir darbiniekus īpaši piekodinājusi darbiniekus nedalīties ar konfidenciālu informāciju, kas attiecas arī uz kodu.

    “Google Bard” čatbots var palīdzēt daudzās jomās, ieskaitot programmēšana, taču bieži vien no šīs palīdzības lietotājs iegūst nevis labumu, bet tieši pretēji – nevēlamus un galīgi aplamus ieteikumus. “Google” to attiecina ne tikai uz “Bard” lietotājiem kopumā, bet arī saviem darbiniekiem. Tāpat vēl viens risks, ar ko jārēķinās ikvienam lietotājam – datu noplūdes iespēja. Tas attiecas ne tikai uz tādiem gadījumiem, kad kāds cits lietotājs var izlasīt saraksti ar čatbotu, bet cita MI sistēma ar izmantot šo informāciju kā daļu no sava mācību procesa un beigu beigās šos sensitīvos datus kā atbildi uz lietotāja vaicājumu padarīt publiskus.

    Reklāma

    Eiropā par “Bard” šobrīd nav daudz jāsatraucas, jo čatbots šajā teritorijā vēl nav pieejams. Pagājušajā nedēļā “Google” bija paredzējusi “Bard” palaist Eiropā, taču sakarā ar regulatoru bažām par tā ietekmi uz lietotāju privātumu, nolemts palaišanu atlikt, līdz uzņēmums būs iesniedzis vajadzīgos dokumentus un apliecinājumu, ka robotu var droši izmantot Eiropā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma