Visai pamatīgas ziepes ievārījis tehnoloģiju gigants “Google”, kuram pat varētu nākties reformēt daļu sava biznesa. Eiropas Savienība (ES) to ir apsūdzējusi dominējošā stāvokļa ļaunprātīgā izmantošanā un konkurences “kropļošanā” tiešsaistes reklāmu tirgū. ES viceprezidente Margrēte Vestagere paziņojusi, ka “Google” varētu būt pārkāpusi ES pretmonopola likumus un ka uzņēmumam vajadzētu sadalīt un pārdot savu reklāmu biznesu.
Eiropas Komisija (EK) 14. jūnijā informēja, ka pēc divus gadus ilgas izmeklēšanas par “Google” neveselīgo pieeju konkurencei adtech sektorā uzņēmumam vajadzētu atbrīvoties no daļas sava biznesa. EK apsūdzējusi “Google” par to, ka tas “dod priekšroku saviem tiešsaistes reklāmu tehnoloģiju risinājumiem” un šādā veidā stipri “kropļo” konkurenci. Ņemot to vērā, EK uzskata, ka tikai tad, ja “Google” likvidētu daļu no saviem reklāmu pakalpojumiem, tiktu novērstas bažas par konkurenci.
Pagaidām “Google” nav uzlikts nekāds naudas sods, kā arī netiek dots rīkojums reformēt savu reklāmu biznesu. Līdz ar to galīgais spriedums vēl gaidāms. Vienlaikus, ja kaut kas tāds uzņēmumam būtu jādara, tas iecirstu pamatīgu robu “Google” finansēs. Lielu daļu no kompānijas ieņēmumiem sastāda tieši reklāmas, kas izvietotas gan meklētājā, gan pakalpojumos, piemēram, “Youtube”. “Google” ieņēmumi no reklāmām pērn sasniedza 224,5 miljardus ASV dolāru.
Bezjēdzīgā Eiropa turpina izlikties noderīga. Tikai pilnīgam antiņam nav skaidrs ka tā visa ir darbības imitācija.
Normāls cilvēks tāpat nevienu reklāmu neredz, bet tie kas neprot uzlikt adblock, lai skatās to spamu.
Normāli cilvēki kāreiz nebloķē nekādas reklāmas.
*Normāli cilvēki, normālās mājaslapās, piemēram, čiekurs Kursorā!
To bites reklāmu apakšā, kura brīžiem izlec un velkas līdzi gan prasītis nobloķēt 🫣
Damu aksvelas reklamas tikai ir ta vertas.