Korejiešu autoražotāja Hyundai jaunais elektriskais modelis IONIQ 6 tiek gaidīts ar lielu nepacietību – auto ir ļoti aerodinamiskas formas un WLTP ciklā auto vajadzētu spēt nobraukt vairāk nekā 600 kilometrus ar vienu uzlādi. ASV Vides aizsardzības aģentūras (EPA) veiktajos testos auto sevi apliecinājis spoži – efektivitātē tas līdzinās Lucid Air un Tesla modeļiem, kas zināmi kā vieni no energoefektīvākajiem auto tirgū.
Jau Standard Range versija ar 53kWh akumulatoru un vienas ass piedziņu ar vienu uzlādi spēj nobraukt 386 kilometrus. Long Range izpildījumā ar 77,4kWh akumulatoru un vienas ass piedziņu sasniedza pat 581 kilometru ar vienu uzlādi un patēriņu ap 15kWh/100km – šajā rādītājā auto pielīdzināms Lucid Air. Pilsētas efektivitātes testā auto sasniedza rezultātu 13,7kWh/100km, kas ir labākais rezultāts EPA vēsturē.
Ja par atskaites punktu ņemam EPA rezultātus 2023. gada modeļiem ASV tirgū, tad tieši IONIQ 6 un Lucid Air ir divi efektīvākie auto, kas tiek piedāvāti. Vislabākais rezultāts ir Long Range versijai ar aizmugurējo piedziņu, taču arī citos izpildījumos Hyundai elektriskais modelis demonstrē efektīvu sniegumu. Turpat starp labākajiem un efektivākajiem auto atrodams arī, piemēram, Tesla Model 3.
Mveh. Dizains… Ja Ioniq5 bija baudāms, no citiem atsķirīgs dizains, tad šis ir .. pat sliktāk, kā Teslām..
No sāniem grūti pateikt kur priekša kur pakaļa
Tas gals, kas kustās pa priekšu, ir priekša. Iekšā sēžot, orientēties būs daudz vieglāk)