Nesen Volkswagen prezentēja jauno ID.7, kas ir pilnībā elektrisks modelis vidējā izmēra automobiļu klasē. Rudenī tiks prezentēta tā dinamiskākā versija – ID.7 GTX. Aprīkots ar divu elektromotoru visu riteņu piedziņu un vairākiem sportiskiem dizaina elementiem, šis garajiem braucieniem piemērotais automobilis ir dinamiskākais ID.7. Jaunā GTX modeļa prezentācija paredzēta izstādē IAA Mobility Minhenē, kas norisināsies no 5. līdz 10. septembrim.
GTX raksturo melna un sarkana krāsa
Sarkanā krāsa ir integrēta auto sēdekļos, instrumentu panelī un durvīs, izceļot modeļa sportiskumu. Savukārt eksterjeru raksturo elementi melnā krāsā. Apvienojumā ar standarta komplektācijā iekļauto melnās krāsas jumtu un aptumšotajiem stikliem šie elementi nodrošina, ka arī gaidāmajam ID.7 GTX būs īpašs un atšķirīgs dizains.
GTX – pielāgots efektivitātei un braukšanas baudai
Tāpat kā iepriekšējos GTX modeļos ID.4 un ID.5, automobiļa braukšanas dinamikas kontroles sistēma ir atbildīga par ID.7 GTX divu motoru visu riteņu piedziņas sistēmas inteliģentu vadību. Šīs Volkswagen izstrādātās programmatūras mērķis ir panākt optimālu efektivitātes, dinamikas un braukšanas stabilitātes kombināciju. Automobiļa braukšanas dinamikas kontroles sistēma kontrolē ne tikai piedziņu, bet arī visas bremžu, stūrēšanas un piekares vadības sistēmas atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma. Automobiļa ritošā daļa un stūres iekārta ir būtiski uzlabota, balstoties uz MEB platformu, un piedāvā plašu diapazonu starp komfortu un sportiskumu, pateicoties iespējai izvēlēties braukšanas režīmu. Tas norāda uz ID.7 GTX flagmaņa statusu ID. saimē.
GTX ir panākumu formula
Sportiskais GTX zīmols ar visiem tā pilnībā elektriskajiem modeļiem Volkswagen produktu portfelī atrodas jau divus gadus. Šie dinamiskie automobiļi apvieno elektrisko mobilitāti, ilgtspējību un inteliģentu sportiskumu. To sportiskais dizains arī izceļ GTX modeļu īpašo raksturu un kvalitāti.
…un ko tas raksts pateica par gariem braucieniem – NEKO !!!
Re kur jūsu sporc – Notonējām plastmasu tumšāku. 10K piemaksāt, lūdzu!
Ciparus sauciet, nevis šo mārketinga caureju.
Ai ko es te ākstos, videjam R-line vai m-pak līzes maksātajam nav ne jausmas kādi tehniskie risinājumie tiek lietoti. Varbūt uzliek ašāku stūres iekārtu, caur kuru tāpat neko nejūt, un rubļi ripo.
Vai, vai…GTX…diezgan lēnīgs lempis ID.4 un ID.5 izpildījumā, salīdzinot ar parastu divmotoru Model3, kur nu vēl ar Performance. Varbūt ka ID.7 būs labāks?
Reku nakotnes ID7 unītis briest, kas ir nofočētas ar ‘kamoflāžu’ bet baigi jau nenoslēpt to, kas tas par nākotnes modeli….
Vismaz beidzot sak izskatīties pēc auto, nevis kaut kāda pilsetas bezjēdzīga liela un smaga parketnieka vai super mini šaura pilsētnieka.
Avots
https://www.carbuyer.co.uk/volkswagen/304796/volkswagen-id7-estate-spied-in-testing
Diezgan pabriesmīgs kunkuļains veidojums. Nr1 problēma, kuru neatrisinās šajā paaudzē acīmredzami, ir strupais purns un īsā haube. Iemesls saprotams – pastiep vējstiklu līdzenāku labakai gaisa pretestībai, bet zin, varēja upurēt nedaudz koeficientu, jo auto nebūs lētākais un pircējs varēs drīzak atļauties tos pāris KM zaudēt.
Pē.
Izskatās pēc auto tādēļ ka parādījušies “izpūtēja” caurumi? Laikam ka noskatījušies no BMW, kurš savos EV, iebūvē “izpūtējus”.
Tagad jau arī iekšdedzes cinējiem jau ir falšie galiņi, gan lepnākiem meršiem gan taftiskiem VAGvāgeniem. DPF un slinkums tīrīt kodensāta periodisko notecējumu uz hroma.