Web Analytics
More
    Reklāma

    No “Instagram” pazudīs tiešsaistes iepirkšanās funkcija

    Jaunākie raksti

    Paziņojot savus iepriekšējā ceturkšņa finanšu datus, “Meta” vadītājs Marks Zakerbergs uzsvēra, ka šis uzņēmumam būšot “efektivitātes gads“. Tas nozīmē, ka “Meta” atteiksies no ne tik ienesīgiem, maza potenciāla projektiem un pievērsīsies jomām, kuras ceļ uzņēmuma izaugsmes un efektivitātes līmeni. Saistībā ar šo “Meta” paziņojusi, ka martā no “Instagram” pazudīs tiešsaistes iepirkšanās funkcija “Live Shopping”.

    Kompānija informējusi, ka sākot ar 16. martu “Instagram” biznesa kontu lietotāji vairs nevarēs atzīmēt savus produktus tiešraides straumēšanas laikā. Līdzīgu likteni nesen piemeklēja arī “Facebook” esošā “Live Shopping” iespēja. Izmaiņas norāda uz to, ka šis biznesa segments “Meta” nav bijis tik veiksmīgs kā sākotnēji šķita.

    Reklāma

    Jāpiezīmē, ka “Live Shopping” iespēja lietotājiem pieejama kopš 2020. gada, kad pasaulē valdīja Covid-19 pandēmija un strauji attīstījās e-komercija. Ņemot vērā tolaik pastāvošos klātienes tirdzniecības ierobežojumus, sākumā šai funkcijai bija salīdzinoši liela piekrišana. Taču tagad, kad situācija ir teju tāda pati kā pirms pandēmijas, pārdošanas dati liecina, ka iepirkšanās tiešraidē tomēr nav tik pieprasīta.

    Lai arī “Live Shopping” funkciju “Meta” izlēma noņemt, uzņēmums joprojām ir pozitīvi noskaņots pret iepirkšanos internetā un turpinās šajā jomā ieguldīt, norādot, ka 90% “Instagram” lietotāju seko vismaz vienam biznesa kontam.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma