Web Analytics
More
    Reklāma

    Uzlabotais Range Rover Velar piedāvā jaunākās zīmola tehnoloģijas

    Jaunākie raksti

    Land Rover ir prezentējis savu jauno Range Rover Velar. Vispusīgi uzlabotais modelis ir apgādāts ar ražotāja jaunākajām tehnoloģijām, tam ir progresīvs izskats un vismodernākie piedziņas risinājumi.

    “Jaunais Velar ir modernas greznības paraugs. Tas ietver jaunākās tehnoloģijas, izsmalcinātību, iespaidīgas komforta funkcijas, kā arī daudzus ilgtspējīgus risinājumus – sākot ar atjauninātu hibrīda piedziņu un beidzot ar interjera materiāliem,” saka Jaguar Land Rover Baltijas reģiona mārketinga vadītājs Jakubs Brodevičs.

    ReklāmaAdvertisement

    Intriģējošs dizains

    Velar uzreiz ir atpazīstams kā Range Rover saimes pārstāvis. Šis modelis ir Range Rover minimālistiskā dizaina filozofijas aizsācējs, un tā jaunais priekšējais režģis, jaunie Pixel LED lukturi ar Signature dienas gaitas gaismām piešķir vienotu vizuālo tēlu visai modeļu saimei.

    Elegantais Velar interjers ir minimizēts vēl vairāk un ir veidots izcili meistarīgi un ar jauniem materiāliem. Centrālais elements ir Range Rover informācijas un izklaides sistēmas Pivi Pro jaunākā iterācija: lai nāktos mazāk novērst uzmanību no ceļa un lai netraucētu atspīdumi, izliektā 11,4 collu stikla saskarne ir pacelta virs paneļa un atrodas vieglāk sasniedzamā vietā.

    Range Rover Velar ir jauns sēdekļu dizains un materiāli, un tas aizvien piedāvā no apdares izslēgt ādu. Variantā bez ādas tiek izmantota dāņu tekstila ekspertu Kvadrat radītā vilna un Ultrafabrics poliuretāna tekstilmateriālu paneļi ar jaunu Diamond Herringbone perforācijas rakstu. Kvadrat vilnas sajaukumi ir par 58 procentiem vieglāki nekā āda, tie izskatās moderni un ir ļoti patīkami uz tausti – tas tradicionālu zīmolu padara mūsdienīgi greznu.

    Lai pārliecinātos, ka inovatīvais tekstils nodrošinās nepieciešamo izturību visā auto kalpošanas laikā, tas tika pakļauts stingriem izturības testiem Range Rover materiālu laboratorijā. Tika veikti 60 000 nodiluma testa ciklu, kas ir līdzvērtīgi 10 gadu lietošanai, un UV testi, kas simulē trīs gadus ilgu nemitīgu saules iedarbību tikai mēneša laikā.

    Savienotā tehnoloģija

    Jaunais Range Rover Velar ir pirmais, kurā ir uzstādīta jaunās paaudzes Pivi Pro informācijas un izklaides sistēma. Tās 11,4 collu skārienekrānā ietverta galveno transportlīdzekļa funkciju vadība.

    Klimata, sēdvietu un audio skaļuma vadības ierīces vienmēr redzamas abās ekrāna pusēs. Šīs virtuālās pogas nekad nepazūd, tāpēc bieži izmantotajām sistēmām, tostarp individuālai temperatūras regulēšanai priekšējiem braucējiem, audio skaļumam un Terrain Response režīmiem, vai piekļūt nekavējoties.

    Katra maršruta sākumā braucējiem tiek piedāvāts Pre-Drive panelis, kur var ātri piekļūt bieži izmantotām funkcijām, piemēram, logu aizsvīduma novēršanai un sēdekļu apsildei. Sākot kustību, panelis pazūd, lai atklātu pazīstamo trīs paneļu sākuma ekrānu, kuru var individualizēt, izmantojot Pivi Pro raksturīgo inteliģenci un pielāgošanās spēju.

    Ar mērķi samazināt uzdevumu izpildes un mijiedarbības laiku, kā arī nodrošināt pēc iespējas draudzīgāku saskarsmi, jaunā informācijas un izklaides sistēma tika plaši testēta, gan digitāli, gan piedaloties testētājiem. Tā rezultātā aptuveni 80 procentus uzdevumu var veikt ar diviem pieskārieniem sākuma ekrānam.

    Pivi Pro atbalsta vieglu viedtālruņa pieslēgšanu, izmantojot bezvadu Apple CarPlay un arī Android Auto. Savukārt ierīču bezvadu uzlādes punkts atrodas jaunā vietā viduskonsolē – tas piedāvā tūlītēju un ātru uzlādi.

    Tā kā 80 procentiem elektronisko vadības bloku ir iespējami bezvadu atjauninājumi, jaunāko programmatūru Range Rover Velar saņem attālināti, tāpēc nav nepieciešamības apmeklēt servisu. Attālinātā atjaunināšana iespējama Pivi Pro informācijas un izklaides sistēmai, navigācijas kartēm, borta diagnostikai, kā arī šasijas un piedziņas sistēmai.

    Iespaidīga skaņa un tehnoloģijas

    Velar mājīgajā salonā ceļa troksnis ir samazināts līdz minimumam, pateicoties novatoriskajai aktīvās ceļa trokšņa slāpēšanas tehnoloģijai. Tā jauno modeli ļauj saukt par klusāko transportlīdzekli savā klasē. Šī sistēma uztver ārējās frekvences un automātiski caur audiosistēmu raida prettrokšņa signālu, kopējo trokšņa līmeni salonā pazeminot vismaz par 4 dB – tas ir tikpat, cik audio sistēmas skaļumu samazinot par četriem soļiem.

    Range Rover Velar jaudīgo Meridian audiosistēmu klāsta priekšgalā ir Meridian 3D Surround Sound. Izmantojot pat 17 skaļruņus un 750 W jaudu, mūziku tā atskaņo izcili precīzi, kas klausīšanos padara par īstu baudu.

    Mūsdienīga greznība

    Jaunākā salona gaisa attīrīšanas sistēma Cabin Air Purification Plus ir daļa no komforta papildu pakotnes (standarta aprīkojums Autobiography versijā). Sistēma palīdz uzlabot pasažieru labsajūtu un modrību, un tās mērķis ir gādāt par izcilu gaisu. CO2 pārvaldības un PM2,5 filtrēšanas sistēma analizē gaisu gan ārpus auto, gan salonā un attiecīgi maina tā parametrus. Lai to aktivizētu, var vienkārši nospiest Purify pogu Pivi Pro gaisa kvalitātes sadaļā – un kaitīgo alergēnu un cieto daļiņu daudzums salonā saruks. Sistēma ietver arī nanoe X tehnoloģiju, kas izskauž patogēnus un ievērojami samazina smakas, baktērijas un alergēnus.

    Ja runa ir par labāku redzamību tumsā, Velar nosaka jaunas Pixel LED apgaismojuma robežas, piedāvājot uzlabotus Pixel LED priekšējos lukturus ar Signature dienas gaitas gaismām. Jaunie lukturi ir standarta aprīkojums Dynamic HSE un Autobiography versijā. Šajā sistēmā ir trīs reizes vairāk gaismas diožu nekā Matrix LED priekšējos lukturos. Katrā lukturī ir četri pikseļu moduļi ar 67 precīzi kontrolējamām LED katrā. Tas ļauj precīzi pielāgoties apstākļiem, kā arī nodrošina efektīvāko ceļa izgaismošanu.

    Dinamiskais līkumu apgaismojums izmanto ātruma un stūrēšanas datus, lai reaģētu uz ceļa konfigurāciju un izgaismotu tumšus pagriezienus un nomales.

    Savukārt tālās gaismas var koncentrēt staru gandrīz puskilometru uz priekšu, radot optimālu redzamību. Adaptīvās tālās gaismas spēj mest ēnu ap četriem pretimbraucošiem objektiem un novērst apžilbināšanu. Tāpat tās automātiski pielāgojas transportlīdzekļa ātrumam: nelielā ātrumā veido platu staru, bet virs 70 km/h – šaurāku un garāku.

    Elektriskā piedziņa un iespējas

    P400e uzlādējamā hibrīda dzinējs ir pieejams kopā ar dažādiem Ingenium benzīna un dīzeļa dzinējiem, un tie visi aprīkoti ar vieglā hibrīddzinēja tehnoloģiju (MHEV), kas efektivizē degvielas patēriņu un uzlabo veiktspēju. Izmantojot tikai elektrību, ar to var nobraukt līdz 64 km. Kopējā CO2 emisija WLTP ciklā ir 38 g/km, savukārt degvielas patēriņš – 1,6 l uz 100 km. Pateicoties lielākam akumulatoram – 19,2 kW, tikai ar elektrību veicamais attālums ir palielinājies vairāk nekā par 20 procentiem (iepriekš bija 53 km).

    Ar kopējo jaudu 404 ZS un 640 Nm griezes momentu, ko nodrošina 300 ZS 2,0 litru četru cilindru Ingenium benzīna dzinējs un 105 kW elektromotors, P400e no 0 līdz 100 km/h spēj ieskrieties 5,4 sekundēs, un maksimālais ātrums ir 209 km/h. Tikai ar elektrisko piedziņu tas var braukt ar ātrumu līdz 140 km/h.

    P400e ir viens no nedaudzajiem MHEV hibrīdiem, ko iespējams ātri uzlādēt ar līdzstrāvu – ar 50 kW termināli no  līdz 80% rezerves var papildināt nieka 30 minūtēs. Mājās akumulatoru no 0 līdz 100 procentiem var piepildīt, izmantojot 7 kW maiņstrāvas lādētāju, un tam nepieciešamas aptuveni divarpus stundas.

    Jaunākās paaudzes Ingenium benzīna (no 250 līdz 340 ZS) un dīzeļa dzinēji (no 204 līdz 300 ZS) ir pieejami ar 48 voltu MHEV tehnoloģiju. Tā auto padara efektīvāku un jaudīgāku, izmantojot siksnas piedziņas startera ģeneratoru (BiSG), kas savāc enerģiju, kura parasti tiek zaudēta ātruma samazināšanas laikā. Enerģija tiek uzkrāta 48 voltu litija jonu akumulatorā zem bagāžas nodalījuma. Tas var padot šo enerģiju, lai palīdzētu paātrinājuma laikā, vienlaikus palīdzot start-stop sistēmai darboties jutīgāk un atsaucīgāk. Visos modeļos tiek izmantota astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

    Range Rover Velar raksturīgo gaitas komfortu un izsmalcinātību nodrošina modernākā šasijas un balstiekārtas regulācija. Pēc izvēles pieejamā elektroniskā pneimatiskā balstiekārta rada stabilu komfortu, demonstrējot savāktību uz sliktākiem ceļiem. Nelīdzenumus nejūtamus padara Adaptive Dynamics – moderna šasijas sistēma, kas katra riteņa amortizācijas spēku nepārtraukti pielāgo konkrētajai situācijai. Tādējādi tiek optimizēta balstiekārtas stingrība un uzlabota gaita un vadāmība.

    Adaptive Dynamics ir standarta aprīkojumā visiem sešcilindru un PHEV modeļiem, kā arī visiem Dynamic HSE specifikācijas četru cilindru modeļiem.

    Izcila veiktspēja apvidū tiek garantēta, pateicoties inteliģentai visu riteņu piedziņai (AWD) ar griezes momenta padevi pēc pieprasījuma, – tieši tas nodrošina jau pierasto Range Rover lielisko veiktspēju. Tā garantē optimālu griezes momenta sadalījumu jebkādos apstākļos.

    Sistēma Terrain Response 2 ir pieejama, izmantojot Pivi Pro. Tā ļauj vadītājam pielāgot transportlīdzekļa iestatījumus braukšanas apstākļiem, izvēloties kādu no 7 režīmiem. Katrs no tiem maina motora, transmisijas, pilnpiedziņas, balstiekārtas un stabilitātes kontroles darbību, lai nodrošinātu optimālu saķeri un stabilitāti.

    Jauno Velar jau tagad var pasūtīt pie oficiālajiem pārstāvjiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ciba
    06.02.2023 13:42

    Glamurnajs afto priekš tiem kuriem funcionalitāte ir svešs temats.
    jeb
    Minivens sieviešiem ar botoksētām fizionomijām.

    Krotow
    06.02.2023 14:07

    Diez cik ilgi pūta izpūtējā līdz tādu formu dabūja.

    nedarata
    06.02.2023 15:58

    38 g/km ir iespaidīgs rezultāts, +- kā Teslai to lādējot Latvijā.

    Andis
    07.02.2023 15:25

    “Ar kopējo jaudu 404 ZS un 640 Nm griezes momentu, ko nodrošina 300 ZS 2,0 litru četru cilindru Ingenium benzīna dzinējs un 105 kW elektromotors..”
    Tīri matemātiski: 300Zs+105kW=300Zs+(1,36*105kW)=300Zs+142,8Zs=442,8Zs. Vai arī elektromotoram Zs rēķina savādāk?

    Reklāma