More
    Reklāma

    Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

    Jaunākie raksti

    Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad Amazon var uzskatīt par reklāmu uzņēmumu, jo iepriekšējā gadā lielākus ieņēmumus nesusi tieši to attēlošana.

    Attiecīgi 2021. gadā no reklāmu biznesa tika saņemti 36 miljardi dolāru, tikmēr no visiem uzņēmuma abonēšanas servisiem kopā 34 miljardi. Tajā skaitā ietilpst gan Prime, gan eBooks, gan Audible abonements. Ieņēmumu no reklāmu rādīšanas pagājušajā gadā ir strauji auguši, un izskatās, ka arī 2022. gads būs ne mazāk sekmīgs šajā segmentā.

    Par to, ka Amazon attēlo ļoti daudz reklāmu, var pārliecināties ikviens lietotājs. Jo pirmais, ko pamana pircējs, ir tas, ka meklējot noteiktu produktu, kā pirmie parādīsies izceltie produkti, bet meklējot arī konkrētu zīmolu, tāpat meklēšanas rezultātos visai bieži parādīsies līdzīgi citu zīmolu produkti. Līdz ar to šis ietekmē iepirkšanās kvalitāti un lietotāju pieredzi, jo principā visu laiku mūsu acu priekšā tiek piedāvāts kaut kas tāds, kas nav nepieciešams.

    Atbildot uz šo, Amazon norādīja, ka 89% ASV klientu ir apmierināti ar savu iepirkšanās pieredzi, tādējādi norādot uz sava servisa kvalitāte. Tam var ticēt, vai nē, bet pagaidām Amazon valda e-komercijas pasaulē, un kā redzam, tagad arī reklāmu pasaulē. Uzņēmums kļuvis par trešo lielāko digitālo reklāmu pārdevēju aiz tādiem grandiem kā Google un Meta. Tāpat novērojama tendence, ka arī citās vietās mēs gala patērētāji arvien vairāk redzēsim digitālās reklāmas, lai tādējādi uzņēmumi apgrozītu vairāk naudas.

    AvotsGizmodo
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma