Web Analytics
More
    Reklāma

    Tuul nomas skrejriteņi būs pieejami arī ziemā

    Jaunākie raksti

    Elektro skrejriteņu operators Tuul informē, ka tā skrejriteņi Rīgā būs pieejami arī ziemas sezonā. To skaits pilsētā tiks samazināts, bet iedzīvotājiem joprojām būs iespēja izmantot skrejriteņus kā ikdienas alternatīvu automašīnām un sabiedriskajam transportam, braucieniem no mājām uz darbu/universitāti un atpakaļ, kā arī pārvietošanai pa Rīgas centru.

    Tallinas iepriekšējo gadu pieredze liecina, ka arī ziemā skrejriteņi daļai iedzīvotāju paliek kā aktuāls pārvietošanās līdzeklis, kam par iemeslu ir būtiska satiksmes ātruma samazināšanās pilsētā un vēlme vairāk pārvietoties svaigā gaisā arī aukstā laikā.

    Reklāma

    Termometra stabiņam pietuvojoties 0 atzīmei Tuul skrejriteņiem tiek samazināts maksimālais braukšanas ātrums, drošākai pārvietošanai pa Rīgas ielām, bet neskatoties uz to uzņēmums aicina lietotājus izvēlēties atbilstošu ātrumu drošai braukšanai un lietot ķiveres.

    Salīdzinot ar pārējo skrejriteņu operatoru skrejriteņiem, “Tuul”, pašam ražojot skrejriteņus ir ņemts vērā faktors, ka ar šauriem riteņiem ziemā braukt pat pa stingru sniegu var būt izaicinājumu, kas ir bijis viens no iemesliem kādēļ skrejriteņi ir aprīkoti ar lielākiem pumpējamiem riteņiem, kas nodrošina labu braukšanas pieredzi arī ziemā.

    Skrejriteņu izmantošanas būtiskākais ietekmējošais faktors aukstajā laikā var kļūt ļoti liels sniega daudzums un komunālo pakalpojumu sniedzēju spēja laicīgi sakārtot pilsētas infrastruktūru. Uzņēmums, nodrošinot skrejriteņu pakalpojumus ziemā, to apzinās un ņemts vērā.

    Tā kā ziemas sezonā ir liels pieplūdums ar jauniem lietotājiem, kuri līdz šim izmantojuši konkurentu skrejriteņus, Tuul aicina lietotājus pirms brauciena pievērst uzmanību vai brauciena galamērķis atrodas pakalpojuma sniegšanas zonā, jo dažādu operātoru pakalpojuma zonas, kur pabeigt braucienus, mēdz atšķirties.

    Šī gada martā Nasdaq Tallinas biržā Igaunijas jaunuzņēmums Tuul piesaistīja 3,1 miljonu eiro obligācijās, lai veicinātu elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojuma paplašināšanos jaunos tirgos un radītu papildus vērtību ikdienas dzīvei pilsētā, mazinot piesārņojumu pilsētvidē un radot jaunus standartus elektriskajiem skrejriteņiem attiecībā uz drošību, ērtumu un apkopi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    28 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    22.11.2022 15:16

    Ziemas riepas ir? :)

    Biteme
    22.11.2022 15:37
    Reply to  Skābene

    Turpat, kur loga apsilde)

    Cauraudzis
    22.11.2022 17:15

    Traumu nodaļām vairumā jāiepērk ģipsēšanas materiāli.

    Maikls
    22.11.2022 17:17

    Celiņus ar traktortehniku nevarēs notīrīt jo uz tiem mētāsies skrejriteņi un ar skrejriteņiem nevarēs pabraukt jo nebūs notīrīti celiņi :)

    Biteme
    22.11.2022 18:23
    Reply to  Maikls

    Šis gan ir sasodīti patiesi. Tagad uz veloceliņa mētājas tie braucamie. Domājams, jādod atļauja tehnikai braukt pāri – tad stāvdrāžu operatori rūpīgāk izstrādās noteikumus un sekos to ievērošanai.

    Vilis
    22.11.2022 19:25
    Reply to  Biteme

    Sniegā zaļi Bolti tik jauki izskatās, kā zaļa zālīte pavasarī.

    grh
    22.11.2022 19:52
    Reply to  Vilis

    Normāli būtu nedusmoties internetā, bet pieiet katram Bolt nepareizi novietotajam skūterim un ar aplikācijas palīdzību nosūdzēt tā pēdējo lietotāju.
    Tikai tā izmācīs šos cilvēkus, lai iemācās noparkoties.

    MazaF
    22.11.2022 20:07
    Reply to  grh

    Ja protams, tas bija pēdējais lietotājs.

    Biteme
    22.11.2022 21:37
    Reply to  grh

    Klau, tā sistēma ir aplama, ja sūdzību var iesniegt tikai Bolt klients. Normāli būtu evakuēt braucamo uz maksas stāvvietu un tad jau Bolts pats proaktīvi kustinātu bulkas, lai šādas situācijas nerastos.

    Skābene
    23.11.2022 08:59
    Reply to  Biteme

    Jā, protams, Bolts ir vainīgs, ka bezsmadzeņu radījums pabeidz braucienu, nobildē pareizi noparkotu skūteri un pēc tam, ejot projām, iesviež skūteri ielas vidū, kanālā vai vēl sazin kur? Kā tu domā, kā top tās bildes FB ar skūteriem, kas skarināti koku zaros vai salikti uz mašīnu jumtiem?

    Biteme
    23.11.2022 09:11
    Reply to  Skābene

    Bolt nespēj risināt novietošanas problēmu? Skaidrs, tad jau Bolt nav vainīgs.

    Krotow
    23.11.2022 15:12
    Reply to  Skābene

    Tur ir jābūt alternatīvi apdāvinātam. Pofigists parastais vnk pamet skūteri uz trotuāra vidū un iesteberē birojā. “Performanču pildītājiem” pēc tam jau prasās iešķiebt sodu 3 minimālo menešalgu apmērā.

    Skābene
    23.11.2022 08:56
    Reply to  grh

    Bieži vien skūteris ir noparkots pareizi, bet ir tāds negantnieks, kā vējš, kas to skūteri apgāž! Ir redzēts kā vējš nogāž veselu rindu ar skūteriem, kas nesen atvesti un smuki salikti rindiņā!

    davix
    23.11.2022 11:01
    Reply to  Skābene

    Vēja radītie negadījumi ir stipri liels izņēmums. Varbūt 1 no 100 ja ne vēl retāk. Tas nav vējš, kas piemēram uz vanšu tilta gājēju ceļa, kur tā jau ietves platība ir sašaurināta dēļ barjerām, divi šādi braucamie ir bez maz vai speciāli nolikti šķērsām un pamīšus, lai aizšķērsotu pēc iespējas plašāku trotuāra posmu. Bet protams iespējams tie bija negantie zīriņi :) Cik tādu gadījumu nav redzēti uz veloceliņiem. Kamēr paši brauc, tad visi viņiem traucē, bet kad paši atstāj uz velo ceļiem, tad tā vairs nav viņu problēma.

    Biteme
    23.11.2022 11:23
    Reply to  davix

    Būtu tik vienkārši papildināt noteikumus, ka nevar atstāt uz šaurām ietvēm (tā pati Vanšu tilta ietve), iezīmējot kartē ar sarkanu krāsu liegtās vietas. Bet ko gan nedarīs uzņēmējs peļņas dēļ – pat atteiksies no acīmredzamu patiesību atzīšanas.

    Krotow
    23.11.2022 15:15
    Reply to  Biteme

    Kopā ar GPS nobīdi lētajos telefonos un zem augstceltnēm sarkanā zona var aizceļot +/- 20 metrus uz random pusi :)

    digitalk
    23.11.2022 18:01
    Reply to  Biteme

    > Būtu tik vienkārši papildināt noteikumus, ka nevar atstāt uz šaurām ietvēm

    tas jau ir rakstīts CSN, tāpēc motociklisti drīkst parkoties uz ietves. un dara to atbilstoši likuma garam, atšķirībā no divu riteņu īres transporta.

    Biteme
    23.11.2022 18:40
    Reply to  digitalk

    Motociklisti, kas zin cik kas mocim maksā, parasti tos neparko kā idioti. Atšķirībā no drāzeļotājiem.

    Krotow
    23.11.2022 15:14
    Reply to  Skābene

    To ka skūteris nogāzts pec novietošanas, parasti var labi redzēt. Kopā ar to, kur tas apmēram stāvējis. Te runajam par gadījumu kad skūteri pats braucējs noparko trotuāra vidū u.tml.

    Krotow
    23.11.2022 15:09
    Reply to  grh

    Pagaidām pie manas mājas nepareizi noliktos boltdrāžus vnk pavācu nost uz vietu kur tie nav pa kājam. Taču būs jāsāk arī fotografet un sūtīt – sāk kaut kā apnikt.

    KKTK
    23.11.2022 08:48
    Reply to  Maikls

    Ja pielabos noteikumus, ka stāvdrāzi nedrīkst atstāt teiksim tikai europark stāvietās, vienā stūrī, un europark sadarbībā ar Tūl tīrīs sparkingus, tad viss OK. Parkingu ir pietiekoši Rīgā.

    Martins
    22.11.2022 17:56

    Uhh, NMPD dispečeru centrā būs īpaši jautri nedēļas nogaļu vakari. :D

    Biteme
    22.11.2022 18:21
    Reply to  Martins

    Ķirurģijas rezidentiem būs papildus iespējas praktizēties!

    Martins
    23.11.2022 01:03
    Reply to  Biteme

    O jā. Zinu, jo mana mamma strādā NMPD dispečeru centrā, savukārt sieva- ārsts rezidents ar vienu no cikliem sejas un žokļa ķirurģijā. Vasarā jau bija traki, parasti nedēļas nogalēs visi pa pālim krita, mamma pieņēma izsaukumus, un sieva pēc tam darba nedēļā piedalījās seju kopā likšanā.
    Būs skarbi.

    Last edited 1 year ago by Martins
    Biteme
    23.11.2022 09:17
    Reply to  Martins

    Īpaši traki esot maijā, kad pirmās siltās dienas – cilvēki uzkāpj uz riteņiem, un bariņā brauc pa veloceliņu uz Jūrmalu. Pretī brauc tāds pat pūlis un nesatikties viņi nekādi nevar. Saule silda, hormoni saka Min! un viss notiek.

    Ja autovadītāji besās, kāpēc vasarā velo brauc pa Jūrmalas gatvi – tie ir tie, kam ir bijusi pieredze ar svētdienas riteņbraucējiem uz paralēli ejošā veloceliņa. Auto smird, bet ir prognozējami.

    MazaF
    22.11.2022 20:18

    Extreme, bro!

    xo.jpg
    Alberts Kviesis
    23.11.2022 09:42

    Sīkajiem līdz 18 gadiem nepieciešams dokuments, kas apliecina, ka ar šādu drīkst pārvietoties. Kad šo sāks kontrolēt? Un pēc 18 g.v uz tā draņķa skaidrā prātā braukt ziemas apstākļos? Tā ir dabiskās atlases procedūra vai muļķības tests? Zviedrijā aizliedza braukt pa trotuāriem un ietvēm, kur t.sk. pārvietojas gājēji. Pie mums arī viennozīmīgi atbalstītu šādu iniciatīvu, jo šim drandoļetam nav arī zvaniņš, ar kuru brīdināt par tā tuvošanos no mugurpuses..

    Janka
    23.11.2022 12:45

    Zvaniņš jau nu ir gan, tikai ne visi par viņu zin. Vismaz Boltiem ir, par tūļiem nezinu.
    Pie mums veloceliņu nav tik daudz, lai šiem aizliegtu pārvietoties pa ietvēm, bet uz brauktuves tādiem arī rādīties nevajadzētu.

    Īsumā – cik garš, tik plats. Ideja par tiem skūteriem nav slikta, bet jāpiekrīt, ka ir pārāk daudz cilvēku, kuri īsti ar galvu negrib draudzēties. Piemēram tie, kuri ar šiem skūteriem plāno pārvietoties ziemā :D

    Reklāma