Elektro skrejriteņu operators Tuul informē, ka tā skrejriteņi Rīgā būs pieejami arī ziemas sezonā. To skaits pilsētā tiks samazināts, bet iedzīvotājiem joprojām būs iespēja izmantot skrejriteņus kā ikdienas alternatīvu automašīnām un sabiedriskajam transportam, braucieniem no mājām uz darbu/universitāti un atpakaļ, kā arī pārvietošanai pa Rīgas centru.
Tallinas iepriekšējo gadu pieredze liecina, ka arī ziemā skrejriteņi daļai iedzīvotāju paliek kā aktuāls pārvietošanās līdzeklis, kam par iemeslu ir būtiska satiksmes ātruma samazināšanās pilsētā un vēlme vairāk pārvietoties svaigā gaisā arī aukstā laikā.
Termometra stabiņam pietuvojoties 0 atzīmei Tuul skrejriteņiem tiek samazināts maksimālais braukšanas ātrums, drošākai pārvietošanai pa Rīgas ielām, bet neskatoties uz to uzņēmums aicina lietotājus izvēlēties atbilstošu ātrumu drošai braukšanai un lietot ķiveres.
Salīdzinot ar pārējo skrejriteņu operatoru skrejriteņiem, “Tuul”, pašam ražojot skrejriteņus ir ņemts vērā faktors, ka ar šauriem riteņiem ziemā braukt pat pa stingru sniegu var būt izaicinājumu, kas ir bijis viens no iemesliem kādēļ skrejriteņi ir aprīkoti ar lielākiem pumpējamiem riteņiem, kas nodrošina labu braukšanas pieredzi arī ziemā.
Skrejriteņu izmantošanas būtiskākais ietekmējošais faktors aukstajā laikā var kļūt ļoti liels sniega daudzums un komunālo pakalpojumu sniedzēju spēja laicīgi sakārtot pilsētas infrastruktūru. Uzņēmums, nodrošinot skrejriteņu pakalpojumus ziemā, to apzinās un ņemts vērā.
Tā kā ziemas sezonā ir liels pieplūdums ar jauniem lietotājiem, kuri līdz šim izmantojuši konkurentu skrejriteņus, Tuul aicina lietotājus pirms brauciena pievērst uzmanību vai brauciena galamērķis atrodas pakalpojuma sniegšanas zonā, jo dažādu operātoru pakalpojuma zonas, kur pabeigt braucienus, mēdz atšķirties.
Šī gada martā Nasdaq Tallinas biržā Igaunijas jaunuzņēmums Tuul piesaistīja 3,1 miljonu eiro obligācijās, lai veicinātu elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojuma paplašināšanos jaunos tirgos un radītu papildus vērtību ikdienas dzīvei pilsētā, mazinot piesārņojumu pilsētvidē un radot jaunus standartus elektriskajiem skrejriteņiem attiecībā uz drošību, ērtumu un apkopi.
Ziemas riepas ir? :)
Turpat, kur loga apsilde)
Traumu nodaļām vairumā jāiepērk ģipsēšanas materiāli.
Celiņus ar traktortehniku nevarēs notīrīt jo uz tiem mētāsies skrejriteņi un ar skrejriteņiem nevarēs pabraukt jo nebūs notīrīti celiņi :)
Šis gan ir sasodīti patiesi. Tagad uz veloceliņa mētājas tie braucamie. Domājams, jādod atļauja tehnikai braukt pāri – tad stāvdrāžu operatori rūpīgāk izstrādās noteikumus un sekos to ievērošanai.
Sniegā zaļi Bolti tik jauki izskatās, kā zaļa zālīte pavasarī.
Normāli būtu nedusmoties internetā, bet pieiet katram Bolt nepareizi novietotajam skūterim un ar aplikācijas palīdzību nosūdzēt tā pēdējo lietotāju.
Tikai tā izmācīs šos cilvēkus, lai iemācās noparkoties.
Ja protams, tas bija pēdējais lietotājs.
Klau, tā sistēma ir aplama, ja sūdzību var iesniegt tikai Bolt klients. Normāli būtu evakuēt braucamo uz maksas stāvvietu un tad jau Bolts pats proaktīvi kustinātu bulkas, lai šādas situācijas nerastos.
Jā, protams, Bolts ir vainīgs, ka bezsmadzeņu radījums pabeidz braucienu, nobildē pareizi noparkotu skūteri un pēc tam, ejot projām, iesviež skūteri ielas vidū, kanālā vai vēl sazin kur? Kā tu domā, kā top tās bildes FB ar skūteriem, kas skarināti koku zaros vai salikti uz mašīnu jumtiem?
Bolt nespēj risināt novietošanas problēmu? Skaidrs, tad jau Bolt nav vainīgs.
Tur ir jābūt alternatīvi apdāvinātam. Pofigists parastais vnk pamet skūteri uz trotuāra vidū un iesteberē birojā. “Performanču pildītājiem” pēc tam jau prasās iešķiebt sodu 3 minimālo menešalgu apmērā.
Bieži vien skūteris ir noparkots pareizi, bet ir tāds negantnieks, kā vējš, kas to skūteri apgāž! Ir redzēts kā vējš nogāž veselu rindu ar skūteriem, kas nesen atvesti un smuki salikti rindiņā!
Vēja radītie negadījumi ir stipri liels izņēmums. Varbūt 1 no 100 ja ne vēl retāk. Tas nav vējš, kas piemēram uz vanšu tilta gājēju ceļa, kur tā jau ietves platība ir sašaurināta dēļ barjerām, divi šādi braucamie ir bez maz vai speciāli nolikti šķērsām un pamīšus, lai aizšķērsotu pēc iespējas plašāku trotuāra posmu. Bet protams iespējams tie bija negantie zīriņi :) Cik tādu gadījumu nav redzēti uz veloceliņiem. Kamēr paši brauc, tad visi viņiem traucē, bet kad paši atstāj uz velo ceļiem, tad tā vairs nav viņu problēma.
Būtu tik vienkārši papildināt noteikumus, ka nevar atstāt uz šaurām ietvēm (tā pati Vanšu tilta ietve), iezīmējot kartē ar sarkanu krāsu liegtās vietas. Bet ko gan nedarīs uzņēmējs peļņas dēļ – pat atteiksies no acīmredzamu patiesību atzīšanas.
Kopā ar GPS nobīdi lētajos telefonos un zem augstceltnēm sarkanā zona var aizceļot +/- 20 metrus uz random pusi :)
> Būtu tik vienkārši papildināt noteikumus, ka nevar atstāt uz šaurām ietvēm
tas jau ir rakstīts CSN, tāpēc motociklisti drīkst parkoties uz ietves. un dara to atbilstoši likuma garam, atšķirībā no divu riteņu īres transporta.
Motociklisti, kas zin cik kas mocim maksā, parasti tos neparko kā idioti. Atšķirībā no drāzeļotājiem.
To ka skūteris nogāzts pec novietošanas, parasti var labi redzēt. Kopā ar to, kur tas apmēram stāvējis. Te runajam par gadījumu kad skūteri pats braucējs noparko trotuāra vidū u.tml.
Pagaidām pie manas mājas nepareizi noliktos boltdrāžus vnk pavācu nost uz vietu kur tie nav pa kājam. Taču būs jāsāk arī fotografet un sūtīt – sāk kaut kā apnikt.
Ja pielabos noteikumus, ka stāvdrāzi nedrīkst atstāt teiksim tikai europark stāvietās, vienā stūrī, un europark sadarbībā ar Tūl tīrīs sparkingus, tad viss OK. Parkingu ir pietiekoši Rīgā.
Uhh, NMPD dispečeru centrā būs īpaši jautri nedēļas nogaļu vakari. :D
Ķirurģijas rezidentiem būs papildus iespējas praktizēties!
O jā. Zinu, jo mana mamma strādā NMPD dispečeru centrā, savukārt sieva- ārsts rezidents ar vienu no cikliem sejas un žokļa ķirurģijā. Vasarā jau bija traki, parasti nedēļas nogalēs visi pa pālim krita, mamma pieņēma izsaukumus, un sieva pēc tam darba nedēļā piedalījās seju kopā likšanā.
Būs skarbi.
Īpaši traki esot maijā, kad pirmās siltās dienas – cilvēki uzkāpj uz riteņiem, un bariņā brauc pa veloceliņu uz Jūrmalu. Pretī brauc tāds pat pūlis un nesatikties viņi nekādi nevar. Saule silda, hormoni saka Min! un viss notiek.
Ja autovadītāji besās, kāpēc vasarā velo brauc pa Jūrmalas gatvi – tie ir tie, kam ir bijusi pieredze ar svētdienas riteņbraucējiem uz paralēli ejošā veloceliņa. Auto smird, bet ir prognozējami.
Extreme, bro!
Sīkajiem līdz 18 gadiem nepieciešams dokuments, kas apliecina, ka ar šādu drīkst pārvietoties. Kad šo sāks kontrolēt? Un pēc 18 g.v uz tā draņķa skaidrā prātā braukt ziemas apstākļos? Tā ir dabiskās atlases procedūra vai muļķības tests? Zviedrijā aizliedza braukt pa trotuāriem un ietvēm, kur t.sk. pārvietojas gājēji. Pie mums arī viennozīmīgi atbalstītu šādu iniciatīvu, jo šim drandoļetam nav arī zvaniņš, ar kuru brīdināt par tā tuvošanos no mugurpuses..
Zvaniņš jau nu ir gan, tikai ne visi par viņu zin. Vismaz Boltiem ir, par tūļiem nezinu.
Pie mums veloceliņu nav tik daudz, lai šiem aizliegtu pārvietoties pa ietvēm, bet uz brauktuves tādiem arī rādīties nevajadzētu.
Īsumā – cik garš, tik plats. Ideja par tiem skūteriem nav slikta, bet jāpiekrīt, ka ir pārāk daudz cilvēku, kuri īsti ar galvu negrib draudzēties. Piemēram tie, kuri ar šiem skūteriem plāno pārvietoties ziemā :D