Neskatoties uz to, ka šī gada laikā NFT tirgus vērtība ir strauji nokritusi, sporta, brīvā laika apģērbu un apavu zīmols “Nike” nolēmis plašāk iesaistīties šajā trakumā un piedāvāt kaut ko interesantu arī patērētājam. Uzņēmums izlaidis savu Web 3 platformu “.Swoosh“, kurā lietotāji varēs ne tikai pirkt un pārdot, bet sadarbībā ar “Nike” arī radīt virtuālos apavus un apģērbu.
“Nike” pagaidām nav sniedzis detalizētāku informāciju, ko šī platforma piedāvās, taču norāda, ka tajā pieejamos virtuālos apģērbus un apavus lietotāji varēs izmantot digitālajās spēlēs un cita veida virtuālajās vidēs. Reģistrēties “.Swoosh” varēs sākot no 18. novembra, taču tās pirmā digitālā kolekcija iznāks tikai nākamā gada janvārī. Līdztekus tam lietotāji tad varēs piedalīties izaicinājumā un iegūt iespēju kopā ar “Nike” radīt virtuālu produktu.
Būtiski, ka Web 3 platforma “.Swoosh” nav gluži “Nike” pirmais solis metaversa pasaulē. Pērn uzņēmums iegādājās Web 3 uzņēmumu “RTFKT Studios”, kas nodarbojas ar NFT, avataru un apavu radīšanu metaversam. Tajā laikā šāds pirkums varēja šķist ļoti laba investīcija, taču tagad, kad NFT tirgus piedzīvo kritumu, jādomā, vai bija tā vērts. Pašreiz “Nike” un “RTFKT Studios” kopīgi radītā produkcija pieejama metaversā, taču lēts prieks tas nav. Piemēram, apavi vien maksā 8000 USD.
Virtuāls apģērbs – tā ir nākotne!
Kas nebūs pilnīga bez virtuālā drēbnieka, lai gaumīgākie metaknēveļi var apģērbties pieklājīgi, ne tikai masām šūtos izstrādājumos.
Darba tur tiešām būs daudz. Arī dizaineriem, reklāmas speciālistiem, apsargiem, kas pieskatīs, lai ekskluzīvākos apģērbus nenes ārā no metaveikala utt.
Un to visu tirgos metametaversā. Bet kam nebūs metabitkoinu metaapģērbam, tie varēs nopirkt metaapģērbu metanft.
Metaapģērbs piešķirs jaunu nozīmi jēdzienam “patch” (ielāps)