Reklāma

“Instagram” parādīsies vairāk reklāmas

Jaunākie raksti

Epson pārtrauks ražot lāzerprinterus

Japānā bāzētais Epson paziņojis, ka uzsāks pārtraukts lāzerprinteru ražošanu. Pilnībā no lāzerprinteriem Epson atteiksies līdz 2026. gadam. Ražotājs norāda,...

Bite pāriet no Huawei uz Ericsson tīkla aprīkojumu

Turpinot mobilo sakaru tīkla attīstības stratēģiju un investējot vairāk  nekā 70 miljonus eiro, IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite” šogad uzsācis...

“Wolt Drive” tagad nodrošinās ātru piegādi no “jebkura” veikala

"Wolt" piedāvā jaunu pakalpojumu - “Wolt Drive” jeb piegādi mazāk nekā stundas laikā tiešsaistē pasūtītām precēm. “Wolt Drive” būs...

Lancia pārdzims par elektroauto zīmolu

Kādreiz tik ļoti populārais itāļu auto zīmols Lancia atgriezīsies kā elektroauto ražotājs. Tiek pat solīts, ka pirmie Lancia elektroauto...

Foxconn haoss Apple varētu izmaksāt 6 miljonus nesaražotu iPhone 14

Jau iepriekš rakstījām, ka Foxconn ražotnē, kura uzskatāma par lielāko iPhone rūpnīcu Ķīnā, izcēlušies masveida nemieri. Šī rūpnīca saliek...

Jūlijā jau ziņojām par “Meta” sliktajiem otrā ceturkšņa finanšu rezultātiem, kad pirmo reizi uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē tā ieņēmumi bija sarukuši. Lai gan 3. ceturkšņa dati vēl nav zināmi, redzams, ka naudā “Meta” gluži nepeldas un pat slēdz atsevišķus pakalpojumus. Lai kaut kā uzlabotu savu finansiālo stāvokli, viens no uzņēmuma glābšanas riņķiem ir reklāmas, kas jau drīzumā biežāk tiks bāztas “Instagram” lietotāju sejās.

Lai arī jau šobrīd “Instagram” pazib pa kādai reklāmai, “Meta” norāda, ka drīzumā tās parādīsies vēl vairākās sociālā tīkla sadaļās. Turpmāk jārēķinās, ka reklāmas redzēsim gan “Explore” sadaļā, gan mūsu pašu ierakstu joslā.

Avots: Meta

Pašreiz uzņēmumi jau var izvietot reklāmas “Explore” sadaļā. Taču profila plūsmas reklāmas joprojām ir testēšanas fāzē. Kad tas būs pabeigts, “Meta” piedāvās atsevišķiem satura veidotājiem iespēju gūt ieņēmumus no reklāmām, kas tiek rādītas viņu profilā starp ierakstiem.

Saistībā ar reklāmām “Meta” nākusi klajā ar vēl dažiem jaunumiem, kas ietekmēs arī “Instagram”. Uzņēmums pašreiz izmēģina papildinātās realitātes reklāmas, kas vēlāk parādīsies gan “Instagram” plūsmā, gan “Stories”. “Meta” norāda, ka uzņēmumi šādā veidā varēs labi reklamēt, piemēram, mēbeles un automašīnas, ļaujot lietotājiem tās labāk aplūkot un izmēģināt. Tāpat “Meta” eksperimentē ar jauniem reklāmu formātiem, no kuriem daļu, iespējams, jau šogad ieraudzīsim.

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
User
07.10.2022 13:57

Nē nu *** vēl vairāk reklāmu?! Tā jau katrs trešais attēls ir reklāma un tas pats ar story ierakstiem, tikai tie ir pat 2 un 3 reklāmas pēc 2 vai 3 video.. Jebaķ…

Ainars
07.10.2022 14:19
Reply to  User

Laba alternatīva – Vero. Tikai foto un bez reklāmām

AK+
07.10.2022 14:34
Reply to  User

Android var lietot Instander.

Name*
07.10.2022 22:48
Reply to  User

Var neizmantot IG un neuztraukties par tām reklāmām.

geksis
07.10.2022 23:15
Reply to  User

satarpība vai tu skaties reklāmu ko rāda meta vai reklāmu, ko rāda influenzalie (vai kā pareizi tie ķēmi, atvainojos reklāmas sejas/rokas/pakaļas (vajadzīgo pasvītrot) rakstās?)

Tītars
11.10.2022 03:05

Būs jāmeklē citi veidi, kā uzzināt ko draugi ēda launagā.

Reklāma